Catja 26.04.2004 22:18:30 | |
---|
Niin. Tuollaista olisin mahdollisesti hankkimassa, mutta kysäisen vielä täältä teidän mielipiteitänne jos jollakin sattuu olemaan kokemuksia tuollasesta yhdistelmästä. Mitä hyvää ja huonoa? |
ReBeat 26.04.2004 22:29:00 (muokattu 26.04.2004 22:29:46) | |
---|
Kas... nainen. Vastataan hänelle sitten kiltisti, jooko :) Mutta jos siis pystyisit kertomaan nupin ja kaapin mallia vähän tarkemmin niin olisi helpompi arvioida. Pelkästään merkkien pohjalta on tässä vaikea sanoa. Tekemällä ei synny musiikkia. |
tompoison 26.04.2004 22:54:56 | |
---|
Kas... nainen. Vastataan hänelle sitten kiltisti, jooko :) No höhö. Jos naisella lukee lempparibändeissä Megadeth, niin hän ei varmaan tarvitse tuollaista paapomista. ;) Mallien kertominen auttaisi paljon, mut noin yleisesti Randallin trankkuja olen kuullut kehuttavan. Juuri Behringerin kaapilla luukutettuna. |
Catja 27.04.2004 18:01:47 | |
---|
Elikkäs randallin nuppi mallia RH100G2 muistaakseni, ja behringerin kaappi mallia Ultrastack BG412S. |
kimple87 27.04.2004 21:05:57 | |
---|
Elikkäs randallin nuppi mallia RH100G2 muistaakseni, ja behringerin kaappi mallia Ultrastack BG412S. kaverilla on tuollainen nuppi(muistaakseni) ja kyllä mä ainakin tykkään sen nupin säröstä ja puhtaatkin ihan ok. kaappi nyt on behringer että en tiiä onko paras. mutta tuo kaappi painaa sitten paljon että meinaatko roudaalla yksin? "Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle." |
mathias 27.04.2004 21:10:38 | |
---|
kaappi nyt on behringer että en tiiä onko paras. No ei varmaan markkinoiden paras, mutta hintaluokassaan kyllä erittäinkin hyvä. Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen- |
Kapane 27.04.2004 21:14:35 | |
---|
kaappi ei ole markkinojiden paras, mutta hinta-laatu suhteeltaan ylivoimainen... vertaa marsun halvat, peaveyn halvat, Line 6set, Randall on trankku peli joten siinä on trankku saundit... tosin hevi trankuista Randall on paras... Mutta jos putkea haluat, niin englin powerball ja peaveyn 5150 ykkösversio ois kovia vauhtoehtoja. mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
kimple87 27.04.2004 21:18:13 | |
---|
kaappi ei ole markkinojiden paras, mutta hinta-laatu suhteeltaan ylivoimainen... vertaa marsun halvat, peaveyn halvat, Line 6set, Randall on trankku peli joten siinä on trankku saundit... tosin hevi trankuista Randall on paras... Mutta jos putkea haluat, niin englin powerball ja peaveyn 5150 ykkösversio ois kovia vauhtoehtoja. voi vaan olla että menee aika kalliiksi 5150/powerball "Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle." |
toxic 27.04.2004 21:19:18 (muokattu 27.04.2004 21:22:11) | |
---|
Toihan on ihan helvetin halpa. Tollasen mä ostan, vai onko siinä huonot säröt? Onko missään clippejä vai käyttääkö joku hevanderi bändi tota? Edit: Netzmarkista ei löytynyt eikä googlessakaan suomen haulla. Missä vika? Edit II: Riittäkö bändin kaa soittamiseen? |
kimple87 27.04.2004 21:24:34 | |
---|
halpa se on ja hyvä meinaan tuo randall "Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle." |
kimple87 27.04.2004 21:28:31 | |
---|
Toihan on ihan helvetin halpa. Tollasen mä ostan, vai onko siinä huonot säröt? Onko missään clippejä vai käyttääkö joku hevanderi bändi tota? Edit: Netzmarkista ei löytynyt eikä googlessakaan suomen haulla. Missä vika? Edit II: Riittäkö bändin kaa soittamiseen? kyllä jos´sulla 4X12 kaappi on alla niin aivan varmasti riittää bändi soittoon "Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle." |
toxic 27.04.2004 21:35:41 | |
---|
kyllä jos´sulla 4X12 kaappi on alla niin aivan varmasti riittää bändi soittoon Mistäs tollasia saa, ku googlesta ei löytäny mitään. |
Catja 27.04.2004 21:58:15 | |
---|
..että meinaatko roudaalla yksin? Oliko tämä nais-rasismia? :) Mutta ei yksin tarvi roudata, kyllä bändin pojat tahi roudarit auttaa siinä asiassa. Mutta tuo behringerin kaappi on ainakin hintaansa nähden aivan huippu, sillä kovin isolla budjetilla en ole liikkeellä. |
Volle 27.04.2004 22:20:38 | |
---|
Oliko tämä nais-rasismia? :) Mutta ei yksin tarvi roudata, kyllä bändin pojat tahi roudarit auttaa siinä asiassa. Ei kai. Tai mistä mä tiedän. On se raskas kuitenkin, muistaakseni jopa muutamia kiloja raskaampi kuin yleisimmät kilpailijansa. Ja iso ja rumahan se on. :) Mutta tuo behringerin kaappi on ainakin hintaansa nähden aivan huippu, sillä kovin isolla budjetilla en ole liikkeellä. Mun Marshall jcm-800 1982B maksoi pikkasen enempi käytettynä kuin mitä B. uutena. Viime reeneissä koklailin niitä vierekkäin ja Marsusta diggailin enemmän (tietenkin makuasia). Lisäksi tuntui, että Marsusta lähtisi enemmän mökää, mikä viittaisi siihen, etteivät B:n elementit ole kovin herkät. Tosin mun kaapissa on Celestion G12H-100:t, jotka ovat herkemmät kuin esim. Marsun "normaalin" 1960:n G12T-75:t. Edelleen olen muuten sitä mieltä, että kannattaa harkita myös 2*12"-kaappia. Se on helpompi roudata (paljon kevyempi ja pienempi, mahtuu esim. kaikkiin henkilöautoihin), eikä häviä saundissa välttämättä ollenkaan 4*12":lle. Useimmiten 2*12":t ovat myös halvempia. Tietenkin 4*12" ja nuppi on aika vihaisen näköinen yhdistelmä. :) Nam. |
Kapane 27.04.2004 22:44:29 | |
---|
voi vaan olla että menee aika kalliiksi 5150/powerball ottaa lainaa niinkuin minä... 5150+behru+duoverb on nyt kotona, mutta 2000e pystyssä =) mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
Leo80 28.04.2004 00:43:29 | |
---|
Ougei...rehellinen mielipiteeni(vaikka ootki bööna) =). Randal ja Behringer tosi jees, jos haet übermättöö. Nimittäin mun kaveril on joku Randalin nuppi(joku RM100M(?)vermes...)+ Behringer 4x12" ja paketti toimii aivan v%tun hyvin! Eli suomex...toimii, ja suosittelen! :) "Mutta kaikkihan erehtyvät joskus. Miksi lyijykynän päässä muuten olisi kumi?" |
trih 28.04.2004 01:58:25 | |
---|
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Kapane 28.04.2004 08:41:23 | |
---|
www.studiotec.fi Suomen maahantuoja. En ole Randalleja missään kaupoissa nähny... Tuolla ei ole kyllä mitään Randallista. Kaupoista saa huonosti. Tampereella suostuivat tilaamaan, jos otan varmasti, kun Cyclonea joskus kyselin, mutta se jäi sit siihen.. mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
Ben_D 28.04.2004 08:46:22 | |
---|
kaappi ei ole markkinojiden paras, mutta hinta-laatu suhteeltaan ylivoimainen... vertaa marsun halvat, peaveyn halvat, Line 6set, Randall on trankku peli joten siinä on trankku saundit... tosin hevi trankuista Randall on paras... Mutta jos putkea haluat, niin englin powerball ja peaveyn 5150 ykkösversio ois kovia vauhtoehtoja. Off-topic: Mikäs 5150 II-versiossa on vikana? |
Kapane 28.04.2004 08:47:19 | |
---|
Off-topic: Mikäs 5150 II-versiossa on vikana? ei mikään, mutta ykkönen on halvempi... tosin mä tykkään kun on vähän enemmän gainia... mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |