Kuten otsikosta jo ehkä pystyy päättelemään, pitäisi vox ac30 -vahvistimen rinnalle saada myös särökone. Toi Diezel vaikuttaa aivan äärettömän mielenkiintoiselta peliltä ja ilmeisesti muutkin siitä ovat tykänneet? Onko suomessa missään liikkeessä vai pitäisikö vaan ottaa riski ja tilata? Toki myös muut vahvistimet kiinnostaa, eikä toki haittaa jos vahvistimesta löytyisi myös hyvä puhdas kanava, vähemmän roudattavaa..=) niin ja nuppia olen siis etsimässä ja sille tulee kaveriksi tod. näk. 2 x 12 kaappi. Musatyylistä nyt sen verran että ehkä jollain tavalla joku jenkkirock-soundi miellyttää, siis paino on sanalla rock, ei hevi. Hyviä soundeja on mm. foo fightersilla, billy talentilla, sum 41 jne ja tiedän et nyt kaikki yrittää myydä mulle mesan rectifieriä, tiedetään jo.. Yksi mikä jotenkin kiinnostaa kovasti on mesan Lonestar, onko siitä mihinkään? muita vaihtoehtoja? Ja ei kyllä varmasti tule olemaan marshall, engl, peaevy yms. eli ne voi unohtaa.. Kiitoksia jo etukäteen! |
Otsikossa oikea vastaus, jos tumma soundi miellyttää. Kaikkea popista junttaukseen ja noiden välimuodotkin erittäin uskottavasti. EDIT: Jos et oo kurkannu jo, niin mulla on arvostelu ko. vehkeestä. Siinä nyt on vähän sellaista ensi-ihastuksen meininkiä mukana, muttei kyllä vieläkään ala mitään negatiivisia puolia näkymään millään osa-alueella. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Otsikossa oikea vastaus, jos tumma soundi miellyttää. Kaikkea popista junttaukseen ja noiden välimuodotkin erittäin uskottavasti. EDIT: Jos et oo kurkannu jo, niin mulla on arvostelu ko. vehkeestä. Siinä nyt on vähän sellaista ensi-ihastuksen meininkiä mukana, muttei kyllä vieläkään ala mitään negatiivisia puolia näkymään millään osa-alueella. Joo kyllähän mä sen oo lukenu ja siitä varmaan tämä innostus lähtikin liikkeelle kyseiseen peliin..=) |
Joo kyllähän mä sen oo lukenu ja siitä varmaan tämä innostus lähtikin liikkeelle kyseiseen peliin..=) Heh, sorry. :D Turusta Tubesoundilta näitä saattaisi löytyä, kyseleppä sieltä. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |