Aihe: Kitarakombon kaiku sökönä :(
1
Agathon79
04.12.2007 00:42:08

Moro!

Omistan Hughes & Kettnerin Tour Reverb 100 W -trankkukombon. Ilmeisesti keikkaelämään kyllästyneenä, (jousi)kaiku päätti lopettaa toimintansa. "Ettei vaan olis jousi poikki." :)

Tämä tietty pitäisi saada korjattua ja pyydänkin vinkkejä, että minne (pääkaupunkiseudulla) kannattaisi viedä? Vai löytyisikö jopa joku joka osaisi sen puolestani (kohtuullista) korvausta vastaan tehdä?

Nämä styrkkarin sisäosat ovat minulle hepreaa, joten en edes harkitse avaavani sitä. Kiitos avusta ja vinkeistä etukäteen!

-Agathon79
Paska on paskaa eikä muuksi muutu.
fox
04.12.2007 01:01:19

Tämä tietty pitäisi saada korjattua ja pyydänkin vinkkejä, että minne (pääkaupunkiseudulla) kannattaisi viedä? Vai löytyisikö jopa joku joka osaisi sen puolestani (kohtuullista) korvausta vastaan tehdä?

Nämä styrkkarin sisäosat ovat minulle hepreaa, joten en edes harkitse avaavani sitä. Kiitos avusta ja vinkeistä etukäteen!

-Agathon79

Pistäpä joko pikaviestiä Sir Elwood -nikkiselle kaverille, tahi käy esim. Kitarapajalta kysäsemässä, kas kun mulla ei oo ihan tämän hetken tietoa rannikkoseudun vahvari-remonttimiehistä.
Kaikutankki voi olla juu ns. entinen. Toki mahdollista voi olla että on vaan jostain syystä lähteny tankin piuha irti, mutta vaikea on ihan netitse korjailla.. ;) Enkä mä vahvistimista mitään juurikaan tiedä. Elwuudi tietää. ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
dbv
04.12.2007 11:59:54
Moro!

Omistan Hughes & Kettnerin Tour Reverb 100 W -trankkukombon. Ilmeisesti keikkaelämään kyllästyneenä, (jousi)kaiku päätti lopettaa toimintansa. "Ettei vaan olis jousi poikki." :)

-Agathon79

Yks mahdollisuus ois myös vaihtaa pari operaatiovahvistinta noin testin vuoksi, koska vika saattaa johtua myös niistä. Nuo oparit eivät paljoa maksa elektroniikkaliikkeessä eikä niiden vaihtaminen yleensä edellytä kolvaamista. Toinen näyttäisi olevan mallia LM1458 (IC piiri #5 schemassa) ja toinen MC33078P (IC piiri #6 schemassa). http://www.schematicheaven.com/newamps/hk_tour_reverb.pdf
Tuolla on komponenttien sijoittelukaaviokin helpottamassa vaihdettavien osien löytämistä.
Ymmärrän kyllä, jos et halua sorkkia vahvistimen sisään joten... Soitinliike Huttunen korjaa vaffareita ja Uraltonellakin on huoltoa. Jonoa voi tosin olla jonkin verran.
Agathon79
04.12.2007 21:38:52

Ok. Kiitos vinkeistä! Ja joulun odottelua!

-Agathon79
Paska on paskaa eikä muuksi muutu.
SirElwood
05.12.2007 01:26:17
Pistäpä joko pikaviestiä Sir Elwood -nikkiselle kaverille,

No nythän tuohon on tainnut lipsahtaa pieni typo... =D
fox
05.12.2007 01:39:12

No nythän tuohon on tainnut lipsahtaa pieni typo... =D

Keskimmäinen nimeni lie "Typo".. ehämminä sitä muistanu että se pitäs yhteenkirjoittaa kun täällä on noista yhdys sanoista ennenkin väännetty.. 8)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)