Osmo 07.12.2007 18:33:23 | |
---|
Pixies. |
terry 07.12.2007 22:36:33 | |
---|
Asiallinen peli. Mulla kävi niin, että ensin oli tuo SE, sitten teki mieli ostaa PRS Custom 24 20th. PRS SE on hinta-laatusuhteeltaan ok kitara. Niitä voi löytää edullisesti, ei ole ns. helposti myytävä (jostain syystä); näin sanoi paikallinen tuttu musakauppias. |
@leksi 07.12.2007 22:41:21 | |
---|
Ei oo kyseisestä se customista kokemusta, mutta Tremonti Se:n olen omistanu. Siinä Tremonti Se:ssä oli ongelmia intonaation kanssa ekalla 3 välillä. Tuon stop tail -tallan intonaatiota ei ilmeisesti voi säätää, joten kannattaa tarkasti valita sellainen yksilö, jossa intonaatio on kohillaan. Vaihdoin sen Tremonti Se:n juuri nuiden intonaatio-ongelmien takia toiseen kitaraan. Kannattaa harkita myös sitä tremolo -tallaa. |
Tomtom 07.12.2007 22:46:45 | |
---|
Tuo perus stoptaili on kai 9-10 setille ikäänkuin mitoitettu. Siitä saa kyllä ihan vireisen kunhan osaa säätää. Tai sitten voi päivittää siihen tonepros:sin versioon. Tietävät muut tästäkin paremmin, mutta tuon tallan takia ei kannata jättää ostamatta. IMO. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
JuSu 07.12.2007 23:19:00 | |
---|
Terve, onko kellään kokemusta kyseisestä kitarasta? Kävin moista hipeltämässä DLX:ssä viikko, pari takaperin. Ajatuksena oli, että josko stratofani tarvisi kuitenkin humpparinkitarankin, noin varmuuden vuoksi. Kaula on tuossa melko tuhti, ja taas nauhat vähemmän. Jotenkin mun mielestä kitaran luonteeseen sopisi, että homma olisi juuri toisinpäin. Tehdaskielet olivat melkoista kumilankaa, eikä virettä niillä oikein saanut pysymään. Kyllähän sillä soitteli, mutta mun makuun jotenkin hajuton ja mauton, ei sytyttänyt, joten en edes sähköillä koittanut, kauppaan jäi se. Jonkun toisen makuun varmasti, kitara oli hyvin tehty, työnlaatu vaikutti hyvältä. Ei vaan innostanut mua. Hienohan se on toki. JuSu "Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits."
-noir- |
Osmo 08.12.2007 09:51:07 | |
---|
Pitääpä koittaa tänään metsästää jostain Tampereen musaliikkeestä, jos vaikka löytyisi... Onko vinkkejä mistä, kun en oikein noita Tampereen liikkeitä tunne? Pixies. |
terry 08.12.2007 10:17:41 | |
---|
Mun vanha on myynnissä Lahdessa Keskusmusiikissa. Tosi siisti yksilö ja saat kohtuuhintaan. Kitara on ollut ennen mulle tuloaan Esa Hallivuoren käytössä Bel Air Bros - rautalankabändissä vuosikaudet, kuvia löytyy heidän sivuiltaan. |
JuSu 08.12.2007 10:17:45 | |
---|
Pitääpä koittaa tänään metsästää jostain Tampereen musaliikkeestä, jos vaikka löytyisi... Onko vinkkejä mistä, kun en oikein noita Tampereen liikkeitä tunne? No DLX:stä kai kantsii yrittää. Helsingin DLX:ssä ainakin on PeeäRäSsää. JuSu "Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits."
-noir- |
Jorte Kariko 08.12.2007 10:27:20 (muokattu 08.12.2007 10:27:37) | |
---|
Tampereen DLX musicista varmasti löytyy, kun olen siellä itse niitä ohi mennen nähnyt... eli kokeilemaan vaan. Kun mennään naimisiin annetaan toisilleen vaitiololupaus. Jos sitä ei pidä, täytyy erota ja silloin pitää jakaa lamput ja veitset ja yleensä ei voida sopia kuka saa lapset. Niiden jotka eivät voi sopia siitä, täytyy mennä pörssimeklarin luo. |