lavaamo 03.12.2007 19:07:01 | |
---|
Voiko tuohon gt-8 liittää mp3 soitinta (tms.) ja soittaa kuulokkeilla mukana? Latasin netistä vehkeen manuaalin, mutta yhtäkkiä en sopivaa inputtia löytänyt. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Apaas 03.12.2007 19:25:23 | |
---|
ei voi.kokkeillut olen. liian paska tai lyhyt kirjoitus. "Myynnissä Harley Benton-merkkinen kitara,joka on melkein kuin Gibbson" Tällaista huuto.netissä... |
Therium 04.12.2007 13:08:26 | |
---|
Osta joku pikkumikseri. Ei maksa kun muutaman kympin. |
lavaamo 04.12.2007 15:04:38 | |
---|
Osta joku pikkumikseri. Ei maksa kun muutaman kympin. No se olisi yksi vaihtoehto, geeteetä olen vasta hankkimassa, mutta jos pienellä vaivalla voisi soittaa musikiin mukana kuulokkeilla, voisin myydä v-ampin pois. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
PappaSF 09.12.2007 03:42:37 | |
---|
Jos sulla on tietokone niin voi hyvin soittaa Boss GT-8:sta kitaraa suoraan äänikortin Line In tai miksei Mic In liittimen kautta ja laittaa taustalle pyörimään joku mp3 kappale ja soitella mukana. Itellä on Boss GT-8:sta sellainen Y-kaapeli, jossa on RSA liittimet joiden päässä on normaali monoplugit ja tämä pää piuhasta on Bossin L/R Out puteissa ja toisessa päätä piuhaa on sellainen stereominiplugi ja se on tietokoneen Line In liittimessä minulla. Toimii hyvin jotakuinkin kaikissa musantekosoftissa tuo systeemi. Ite käytän mm. Guitar Tracks Pro:ta johon tuon sitten mp3 musaa yhdelle raidalle ja kitaraa äänitän toiselle raidalle (tuossa Guitar Tracks Prossa on jotain 32 raitaa mahdollista äänittää. Tässä vain siis yksi tapa jammailla mp3 musan mukana :D Kuulokkeet tietysti on tietsikassa kiinni tai sitten kuuntelen niitä kajareista. |
masterhat 09.12.2007 04:00:47 | |
---|
RCA... lyhyttä kirjotusta Snails against humanity |