Jeps, haluisin tietoo tosta kitarasta? Jos joku joka omistaa kyseisen soittimen osaisi vähän mua valistaa? Eli, minkälainen on sointi? millaseen musaan itse käytät? sopiiko rankempaan? Siinä on Esp:n LH-150 Set mikit, miten ne soi? sopiiko ne rankempaan musaan? Kelasin vaan, kun toi mallina kiehtoo silmää ja hintakaan ei oo paha, niin et kannattaako tutustua sen lähemmin? ..itse kun teen rankempaa musaa.. Music is the key to feel free. |
Kitaran sointi on aika lähellä perus LesPaulia... Hieman ilmavampi vain tuon semiakustisen bodyn ansiosta. Nuo mikit on PAF-tyyliset rokkimikit eli sopii kovaankin rämistelyyn. Kliiniseen tilulilumetalliin en suosittelisi, mutta oikeastaan kaikkeen muuhun kovaan rokkiin kitara on hinta-laatu-suhteeltaan aivan passeli peli. Taipuu myös bluessiin ja jopa jaskaankin. Helpposoittoinenkin vielä ja sustainia riittää todella pitkälle. Itselläni on tuo X-tone PS-2V... Spekseiltään miltein sama; erona vain yläsarvi ja Bigsby-talla. Kitara on palvellut jo useamman vuoden ajan hardrock/metalli-puuhissa. "Time's never wasted when you're wasted all the time!" |