muuttolintu 08.12.2007 10:50:36 | |
---|
kämmäsin. tilasin duncanin cool railsin straton tallaan enkä tohkeissani huomannut että se oli tarkoitettu kaulaan. paperilla noissa on vähän? eroa: dc resistance: neck 9.4k , bridge 10.3k resonant peak: neck 5.2khz , bridge 4khz ei kerro mulle mitään jotenka onko mitään tolkkua laittaa tuo kaulamikki tallaan? kiitti neuvoista. nim.sähkö on savua |
JuSu 08.12.2007 11:10:42 (muokattu 08.12.2007 11:13:02) | |
---|
ei kerro mulle mitään jotenka onko mitään tolkkua laittaa tuo kaulamikki tallaan? kiitti neuvoista. On, kokeile vaan. Se voi toimia ihan hyvin siinä, anna korvasi päättää. Talla/kaulamikki on vähänkuin juoksukenkä. Ei sillä oikeestaan ole väliä, onko se miesten vain naisten kenkä, kunhan sopii käpälään, se on tärkeintä. JuSu
"Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits."
-noir- |
valdemberg 08.12.2007 11:12:54 | |
---|
ei kerro mulle mitään jotenka onko mitään tolkkua laittaa tuo kaulamikki tallaan? Sinne vaan, ei se niin tarkkaa ole. Yleensä tallamikkiin on käämitty vähän enemmän hönkää kaulamikkiin verrattuna, mutta tavallisten stratomikkien seassa railsit toimii kumpana versiona tahansa. V. If God came down to Earth in the form of Man again, He'd play football for England.
-Ian Marson- |
LamaAjanElvis 08.12.2007 11:16:45 | |
---|
Ei pitäis mitään ihmeitä olla, kunhan se tallamikki on aina kuumempi mitä kaula. Jos sulla on siinä kepakossas kaulassa vakiomikki, eli melko pienitehoinen, niin uskoisin tuon käyvän tallaan ihan hyvin. Sormet lähtee soundista.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks |
Numb 08.12.2007 11:16:53 | |
---|
Onhan noissa jonkin verran eroa. Tuossa kaulaversiossa on vähemmän potkua ja kireämpi soundi, niin kuin seteiksi tarkoitetuissa yleensä on. Sanotuksihan tuo jo tuli, mutta korva ratkaisee. Ihan sama mistä ja miten se soundi tulee, kunhan miellyttää. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Ole 14.12.2007 11:10:20 | |
---|
Omaan Statoon ostin sekä Cool railsin, että Hot railsin ja pujautin ne sitten vahingossa väärin päin, eli cool railsin tallaan.. no vuoden päivät olen nyt tuollaisella setupilla soitellut semmoista rouheeta rokkia, ja helvetin hyvä semmoinen kireän napakka soundi on cool railsillä tallamikin paikalla. |
muuttolintu 14.12.2007 21:39:53 | |
---|
noh tinasin tuon "neck" cool railsin sinne straton (srv) tallaan ja hyvin pelittää :) tiukka saundi sopii noiden "texas special" mikkien sekaan hienosti. ainoa miinus on että ei näytä kovin alkuperäseltä.. ei haittaa fiilistelyä, jee. nim. sähkö on savua. |