Aihe: Blackstar HT Drive
1
Takajeejee
20.11.2007 23:15:04
Törmäsin surffaillessani tämmöiseen overdriveen:

http://www.thomann.de/fi/blackstar_ht_drive.htm

Onkos kellään kokemuksia? Hintaa sillä on ainakin.
Takajeejee
21.11.2007 18:01:37 (muokattu 21.11.2007 18:02:10)
Nostoa. Anyone???
Swan
21.11.2007 23:05:47
Uijui. HT-DISTX on kiinnostanut jo jonkin aikaa. Pitäisiköhän tehdä taas tilaus?
Once Lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
Takajeejee
22.11.2007 10:31:18
Uijui. HT-DISTX on kiinnostanut jo jonkin aikaa. Pitäisiköhän tehdä taas tilaus?

Tee ja kerro meille sitten siitä. Jos se osoittautuu hyväksi niin ehkä itsekin uskaltaisin sokkona tilata. ;)
trih
22.11.2007 16:14:44

Mulle tulee ensviikolla :D...
Enemmän säröä ja vähemmän middleä.
Swan
22.11.2007 16:33:29
Mulle tulee ensviikolla :D...

Eli teet kattavat ääninäytteet. Capisce?
>-)))> #26
S.M.A.K.
trih
22.11.2007 16:41:55
Jos inspaa niin voin sampleja tehdäkin. Rajoittuu tosin mättösoundeihin ;). Enivei pitää pistää sille sitten oma topikki.
Enemmän säröä ja vähemmän middleä.
Swan
11.12.2007 18:46:54
No, tulooko sitä DISTX:n ääntä? Ei tekisi ihan sokkona mieli ostaa.
>-)))> #26
S.M.A.K.
trih
11.12.2007 19:58:08
No tulihan se. En ole vaivautunut äänittelemään sitä tosin. Täytyy heti kärkeen mainita että pelin pohjassa lukee "Made under license in Korea". Blackstarin sivuilla ei mitään mainintaa missä ovat tehty. Itse elin hetken jopa siinä luulossa että ihan enklannissa mutta eipä sitä näillä hinnoilla kai sitten. Laadukkaan oloinen härveli tämä kuitenkin on. Kyllähän tämä putkelta kuulostaa. Ei löydy sitä trankkusärön epämiellyttävää"surinaa". Tää surisee ihan mielyttävillä soundeilla. Mitään mega ampiaissäröä tästä ei irtoa. Aika herrasmiesmäisissä määrissä surisee. Itse vertaisin johonkin rectoon sitä särön määrää maksimissa. Tosin en kuule soundin kannalta mitään paranevan jos sitä säröä yli klo12 vääntää. Niin ja tästä ei sitten puhtaita saa vaan särö minimissäkin menee rosolle. Joo että tällaista ennenku saan tehtyä samplea ja omaa topikkia.
Enemmän säröä ja vähemmän middleä basistille.
Swan
11.12.2007 20:14:07
Mitään mega ampiaissäröä tästä ei irtoa.

Itse vertaisin johonkin rectoon sitä särön määrää maksimissa.

Miksi nämä kaksi lausetta sotivat meikäläisen logiikkaa vastaan? :-----D

Kuulostaa tähän mennessä hyvältä. Etsinkin pedaalia, joka tekee vahvarin sweet spotin päälle isompaa vallia.
>-)))> #26
S.M.A.K.
trih
11.12.2007 20:20:19
No lähinnä meinasin sitä niiden mainostusta "more extreme tube gain than ever" tjsp. Eli mun mielestä aika tavis higainia pukkaa. Tosin toi vahvari millä tätä käytän eli HB GA5 ei ehkä paras mahdollinen ole jos modernia mättöä hakee. Mutta miellyttävää inspaavaa soundia kyllä saa DISTX:n kanssa.
Enemmän säröä ja vähemmän middleä basistille.
slerbis
15.12.2007 16:44:51
Nostoa

Tuleeko niitä näytteitä? :)

Kuuntelin pari näytettä täältä http://www.judge-fredd.fr/spip.php?article459 Oli kyllä sen verran mehevää soundia, että nyt GASsittaa pahasti tuo dual. Tosin on siä näemmä Mesaa ja ilmeisesti Gibbonia piuhojen päässä, mut silti. Olisko kellään jo kokemuksia tästä dualista?
A tergo in bona nates
Swan
16.12.2007 14:05:51
Jos ei niitä näytteitä parin viikon sisään ala tulla, niin laitan itse, jahka vehje kotiutuu. Tilasin justiinsa sen.
>-)))> #26
S.M.A.K.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)