Juutas 15.12.2019 20:25:15 | |
---|
Nyt tulee hyvin simppeli gallup: mikä on herrojen mielestä se kaikein herkuin mieto overdrive tai boost, jolla tykkäätte ajaa klassisen Blackface-henkisen Fenderin ruvelle? Mustanaama on tunnetusti keskeltä kuopalla eli kaikenlaiset mid-hump-henkiset ovat perinteisesti suosittuja (TS-johdannaiset, blues driver, klon-kopiot jne.), mutta mikä on se teidän Graalin maljanne? Itsellä löytyy kaapista jo monta ehdokasta, mutta suosikki vaihtelee säännöllisesti.. ;) HUOM. Tämä ei ole Marshall/Vox/Mesa/tms-ketju, joten kommentteja toivotaan nimenomaan otsikon aiheeseen. Antakaa palaa! Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä... |
Rämppy 15.12.2019 20:44:03 | |
---|
Mun suosikki boostaukseen, yleiseen soundin tanakoittamiseen sekä puhtaan rajamailla olevaan kevytrosoon Boss OD-3, varsinaiseen säröön Fulltone OCD. Ja siten, että OCD on ennen Bossia. Näiden jatkeena blackface Fender Twin Reverb. In Finland we have this thing called "diu diu". |
Basifisti 15.12.2019 21:04:16 | |
---|
Jo aika pitkään menty tällä: Stratocaster > OCD miedolla säröllä > Princeton Reverb, jossa raw-säätö ja nfb pois kytketty. |
Sarko 15.12.2019 21:10:40 | |
---|
SD-1 gainit nollilla buustina. Toinen hyvä on Dunlop EP101 Preamp, korostaa alempia keskitaajuuksia ja soundaa makealta. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
MadMatt 15.12.2019 21:12:23 | |
---|
Mad Proffan SHOD |
Stone 15.12.2019 21:20:10 (muokattu 15.12.2019 21:23:04) | |
---|
Juutas: Nyt tulee hyvin simppeli gallup: mikä on herrojen mielestä se kaikein herkuin mieto overdrive tai boost, jolla tykkäätte ajaa klassisen Blackface-henkisen Fenderin ruvelle? Tiedä sitten "herkuin", mutta aika hyvin murisee Love Pedal HP tweed twin särön kanssa ja niin, että Love pedaalin jälkeen välillä myös EP booster lisänä. Myös Fulltone fulldrive 2 toimii itselläni, mutta tuo ensin mainittu kattaus tällä hetkellä eniten mieleeni komppikitaroinnissa. Edit. Ajatuksena on myös tarkoitus testata Colorsound overdriver kloonia. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
elon arska 15.12.2019 21:39:06 | |
---|
Hot Rod Deluxe saa kyytiä Ibanezin modatulla JD9:llä. Onko toi HRD sitten Twiniin kallellaan..? no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
Juutas 15.12.2019 21:49:15 (muokattu 15.12.2019 22:16:49) | |
---|
elon arska: Hot Rod Deluxe saa kyytiä Ibanezin modatulla JD9:llä. Onko toi HRD sitten Twiniin kallellaan..? HRD:n joskus muinoin omistin ja muistelisin, että on suunnilleen Tweedin ja Blackfacen välimaastossa mitä tulee tuohon keskialueeseen. Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä... |