Aihe: Custom Sounds jakaantuu kahtia 1 | |
---|---|
![]() 01.08.2017 10:06:49 | |
Moi! Krunikan musiikkikauppaskene elää. Tänään on julkaistu tällainen uutinen, eli Custom Sounds jakaantuu kahteen osaan. http://backstageblogi.fi/eetterissa … u-kahtia-ja-muuttaa-uusiin-tiloihin Postaan tämän informointitarkoituksessa tänne ja toivon, että asiasisältö on palstalaisten mielestä tarpeeksi painavaa. Kimmo Aroluoma Backstage-blogi | |
![]() 01.08.2017 10:58:25 | |
Pelkästään pedaalilautoihin keskittyvä firma? Miten ihmeessä tuo voi menestyä tässä maassa. | |
![]() 01.08.2017 11:04:12 | |
Krice: Pelkästään pedaalilautoihin keskittyvä firma? Miten ihmeessä tuo voi menestyä tässä maassa. Tätä olen kanssa miettinyt, mutta aivan loistohomma jos menestyy. Ei muuta kuin kaikkea hyvää tulevaan! Itselle lautojen/polkimien kanssa pyörittely on niin mieluista hommaa, että melkeinpä saisi minulle maksaa jos jollekin tämän ilon ulkoistaisin :) And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. | |
![]() 01.08.2017 11:10:38 | |
Krice: Pelkästään pedaalilautoihin keskittyvä firma? Miten ihmeessä tuo voi menestyä tässä maassa. Jää nähtäväksi ja voit olla varma, että olen sitä miettinyt itsekin :) Boardsin tarkoitus on ratkoa kaikkea mitä kytketään soittimeen ja vahvistimen väliin, eli johdotusta, virranjakoa, lautaa ja vahvistimelle vientiä. Johdotamme ja suunnittelemme myös räkkejä ja miksemme modulaaripuoltakin. Soittimia ja vahvistimia ovat kaupat pullollaan, mutta uskon itse henkilökohtaiseen konsultaatioon ja muusikoiden kyvyttömyyteen ratkoa sähköteknisiä asioita. Toinen hymiö tähän. Kimmo Aroluoma Custom Boards/Backstage-blogi | |
![]() 01.08.2017 11:13:25 | |
pliksu: Tätä olen kanssa miettinyt, mutta aivan loistohomma jos menestyy. Ei muuta kuin kaikkea hyvää tulevaan! Itselle lautojen/polkimien kanssa pyörittely on niin mieluista hommaa, että melkeinpä saisi minulle maksaa jos jollekin tämän ilon ulkoistaisin :) Kiitos kommenteistasi. Mieluisaa puuhaa ja yritämme rohkaista/kouluttaa kaikin tavoin muusikoita rakentamaan itselleen selkeä polun soittimelta/vahvistimelle. Tämä opas on melkein valmis ja olen kirjoittanut siihen kaiken mitä teemme pedaalilaudoille niin selkeään muotoon kuin mahdollista. https://www.customboards.fi/blogs/t … de-for-building-your-own-pedalboard Tulevaisuus näyttää, mutta koska tämä on tasan sitä mitä haluan elämässäni tehdä, en näe muutakaan vaihtoehtoa kuin pistää kaikki munat samaan koriin. Kimmo Custom Boards/Backstage-blogi | |
![]() 01.08.2017 13:08:43 | |
Ymmärsin asian niin, että Kimmon Boards-puolta varten tulee uusi yritys. Ilmeisesti on niin, että ainakin Custom Soundsista ostettuja vekottimia ja tilpehöörejä koskevat takuut hoituvat jatkossakin Custom Soundsin kautta. Siirtyykö sitten lautojen rakentamiseen liittyvät takuuasiat (käytännössä) uudelle yritykselle? Virallisesti ne kai ovat alkuperäisen laskuttajan asioita. | |
![]() 02.08.2017 08:52:41 | |
Moi. Lisää spesialisoituneita toimijoita on aina kokonaisuuden kannalta ainakin mun mielestä parempi kuin keskittäminen joka on ollut viime vuosikymmeninä valitettava trendi. Onnea ja menestystä bisnesmallille. Aiheen ohi pahoittelen... Krice: Pelkästään pedaalilautoihin keskittyvä firma? Miten ihmeessä tuo voi menestyä tässä maassa. Varmasti huomattavasti paremmin kuin kitaramaalaamo tai liukuhihnacustomkitarapulju ;). T:Samuli | |
![]() 02.08.2017 10:32:53 | |
Bulkin jakelusta todellisen lisä-arvon tuottamiseen, taitaa olla koeteltu keino arvoketjussa kiipeämisessä. Onnea. | |
![]() 02.08.2017 12:04:29 | |
Kipander: Tulevaisuus näyttää, mutta koska tämä on tasan sitä mitä haluan elämässäni tehdä, en näe muutakaan vaihtoehtoa kuin pistää kaikki munat samaan koriin Juuri tällaisia yrittäjähenkisiä itseensä uskovia ihmisiä tämä maa tarvitsee ja kipeästi. Tälläkin palstalla on aivan liikaa perinteistä dissaamista ja puskistahuutelua ilman faktapohjaista perustelua. Onhan tässä kuitenkin taustalla Kimmon vuosien historia ja kokemus ao. liiketoiminnasta, ja sitä kautta näkemys potentiaalista ja kysynnästä. Funatkaa jotain Roviota - Angry Birds oli niiden 52. peli!!! Kuinka monta pettymystä, itsetutkiskelua ja peiliinkatselua on ennen menestystä sielläkin koettu. Kyllä tässä maassa osataan. Pitää vaan jaksaa ja uskaltaa. Ajatelkaa esim. Ruokangasta: jostain ihme Turengista tilataan kitaroita parhaimmillaan 5-numeroisella hintalapulla ympäri maailmaa. Kuka nyt tuotakaan olisi aikoinaan uskonut. Onnea ja menestystä Kimmolle uuteen yrityskuvioon! "Where Zen ends, ass-kicking begins." | |
![]() 02.08.2017 12:50:49 | |
MusikMan: Tälläkin palstalla on aivan liikaa perinteistä dissaamista ja puskistahuutelua ilman faktapohjaista perustelua. Mutta oliko tässä ketjussa? Ei mielestäni ole vielä ollut. | |
![]() 02.08.2017 15:45:24 | |
MusikMan: Juuri tällaisia yrittäjähenkisiä itseensä uskovia ihmisiä tämä maa tarvitsee ja kipeästi. Tälläkin palstalla on aivan liikaa perinteistä dissaamista ja puskistahuutelua ilman faktapohjaista perustelua. Onhan tässä kuitenkin taustalla Kimmon vuosien historia ja kokemus ao. liiketoiminnasta, ja sitä kautta näkemys potentiaalista ja kysynnästä. Funatkaa jotain Roviota - Angry Birds oli niiden 52. peli!!! Kuinka monta pettymystä, itsetutkiskelua ja peiliinkatselua on ennen menestystä sielläkin koettu. Kyllä tässä maassa osataan. Pitää vaan jaksaa ja uskaltaa. Ajatelkaa esim. Ruokangasta: jostain ihme Turengista tilataan kitaroita parhaimmillaan 5-numeroisella hintalapulla ympäri maailmaa. Kuka nyt tuotakaan olisi aikoinaan uskonut. Onnea ja menestystä Kimmolle uuteen yrityskuvioon! Ei yrittäjähenkisistä itseensä uskovista ihmisistä ole mitään hyötyä tässä kusipäisten ja henkisesti sairaiden byrokraattien maassa, jossa reippaat yrtittäjähenkiset itseensä uskovat ihmiset runtataan katkerien ja oman valtansa huumaantuneiden mulkkuvirkamiesten toimesta. http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201707192200274691_vd.shtml More is less. | |
![]() 02.08.2017 15:48:45 | |
Moi! Custom Boards on oma yrityksensä, eikä minulla tai Boardsilla ole enää mitään tekemistä Custom Soundsin kanssa tilojen jakamista lukuunottamatta. Custom Soundsilta ostettujen laitteiden takuut hoituvat pääasiallaisesti heidän kauttaan ja minä hoidan puolestani Boardsilla kaikki pedaalilautohin liittyvät uudet ja vanhat asiat. Virallisesti ne ovat Soundsin takuun alaisina, mutta koska olen itse niistä vastuussa, hoidan ne myös itse. Antamani elinikäinen takuu ei siis ole yritys- vaan henkilösidonnainen. Tämä siis informaatiomielessä kirjoitettuna. Kimmo Custom Boards/Backstage-blogi Pinewood: Ymmärsin asian niin, että Kimmon Boards-puolta varten tulee uusi yritys. Ilmeisesti on niin, että ainakin Custom Soundsista ostettuja vekottimia ja tilpehöörejä koskevat takuut hoituvat jatkossakin Custom Soundsin kautta. Siirtyykö sitten lautojen rakentamiseen liittyvät takuuasiat (käytännössä) uudelle yritykselle? Virallisesti ne kai ovat alkuperäisen laskuttajan asioita. | |
![]() 02.08.2017 15:56:00 | |
Ja kiitos vielä kaikille onnen ja muista toivotuksista. Olen valmistellut tätä jo puolisen vuotta, mutta tekemistä on vielä paljon. Seuraavat kuukaudet näyttävät minkälaiseksi konseptimme muodostuu. Tarkoitus on tosiaan siirtyä bulkista palveluihin ja muuttaa ihmisten käsitystä siitä, minkälainen tulevaisuuden soitinkauppa voisi olla. Jonkinlainen hybridihän tämä on ja ehkä puhtaimmillaan perusajastus on opastaa ihmisiä miten he voivat itse rakentaa pedaalilautansa/muun laitteistonsa ja tarjota heille täsmälleen samoja nippeleitä, mitä itsekin käytämme omissa laudoissamme. Sinällään hyvin selkeä konsepti. Ainakin omasta mielestäni :) Kimmo Custom Boards/Backstage-blogi | |
![]() 02.08.2017 16:29:17 | |
Kipander: Custom Soundsilta ostettujen laitteiden takuut hoituvat pääasiallaisesti heidän kauttaan ja minä hoidan puolestani Boardsilla kaikki pedaalilautohin liittyvät uudet ja vanhat asiat. Virallisesti ne ovat Soundsin takuun alaisina, mutta koska olen itse niistä vastuussa, hoidan ne myös itse. Antamani elinikäinen takuu ei siis ole yritys- vaan henkilösidonnainen. Hieno asenne! Mutta eiköhän se ole myös yrityssidonnainen koska yrityksen jakaantuessa takuu siirtyy sen yrityksen hoidettavaksi joka jatkaa takuunalaista liiketoimintaa. | |
![]() 02.08.2017 16:47:39 | |
Moi! Mahdollisesti näin, ja olisi järkeenkäypää. Hoidan miellläni kaikki Boardeihin mahdollisesti liittyvät takuuasiat tästä iäisyyteen, sillä kun olemme ne itse värkänneet on meillä myös parhaat edellytykset tsekata ne läpi. En usko, että minkään takuuasian kanssa tulee mitään epäselvyyksiä, jompi kumpi ne Kirkkokadulta hoitaa satavarmasti. Terveisin Kimmo Custom Boards/Backstage-blogi Jymi: Hieno asenne! Mutta eiköhän se ole myös yrityssidonnainen koska yrityksen jakaantuessa takuu siirtyy sen yrityksen hoidettavaksi joka jatkaa takuunalaista liiketoimintaa. | |
![]() 02.12.2019 18:22:28 (muokattu 02.12.2019 18:23:11) | |
edit "Improvisation is a genesis of composition" - YJM | |
![]() 02.12.2019 20:47:41 | |
Kontiak: edit Luulin otsikkoa uudeksi, ja ajattelin että onpa ameeba firmaksi kun aina vaan jakautuu :D En ole musiikin asiantuntija. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)