Aihe: Mesa Road King -kokemuksia?
1
Aazi
16.12.2007 21:36:26
Kyseinen nuppi on nyt iskenyt silmään ja oliskin kiva kuulla jos jollain olis kokemuksia moisesta pelistä.

Oon nuppia ajatellut, vaikka ärsyttääkin toi roudaus, mut combossa on 2x c90 ämyriä, ni ajattelin nupille sit kaveriksi sitä road king 2x12 kaappia mis olis sit v30 suljetulla puolella särömeiningille ja c90 avoimella puolella clean ja crunch meiningille. Ja tietty käytettäväksi myös yhdessä.

Mulla on nyt itelläni mesan lonestar special 2x12 jossa noi c90:set on ja tosta roadkingistä pitäis saada väännettyä prikulleen samat meiningit pykälään ku lonestarista, jonka cleanejä rakastan.
Ja ajatuskin et samasta paketista saa vielä dual recto mättömeiningit irti saa vekottimen väkisinkin tuntumaan himoittavalta.
puhumattakaan muista säätöominaisuuksista, parista efektiloopista, kanavakohtaisesti säädettävästä kaiusta jne.

Eli siis kokemuksia/tuntemuksia ko. laitetta koskien kaipailen. saa myös ehdottaa muita vastaavia vekottimia jos mieleen juolahtaa. Ei tässä mikään mesalippis päässä mennä kumminkaan.
Detox
16.12.2007 22:48:12

Eli siis kokemuksia/tuntemuksia ko. laitetta koskien kaipailen. saa myös ehdottaa muita vastaavia vekottimia jos mieleen juolahtaa. Ei tässä mikään mesalippis päässä mennä kumminkaan.

Loisto peli, ei muutakuin hankintaan ;)
Itse en ole lonestaria kokeillut mutta ainakin oma Series II:n puhtaat ovat parhaat mitä ole ikinä missään kuullut. Mene ihmeessä testaamaan vahvaria ja postaile tänne mietteitä. Niin ja se RK combo on niin julmetun kokoinen että nuppia ja kaappia on helpompi roudata erikseen.
Mesa 4 Life!
Lunnu
17.12.2007 08:43:05
Pistetäänpäs tähän samaan kysymys liittyen muihinkin mesoihin. Tähtäimessä olisi tollanen kompakti mesakompo tyyliin rectoverb 112, express 5-50 tai F-50.
Noita on vähän vaikea päästä testailemaan - etenkin tota rectoverbiä - kiinnostaisi nimenomaan noiden kliinipuolen taso.
Onko kellään kokemuksia ja kykyä sanoa, kuinka isoista eroista noiden suhteen puhutaan?
Onko tietoa, onko pääkaupunkiseudulla missään noita, jossa pääsis kokeilemaan?
Nostalgy is not what it used to be
Aazi
17.12.2007 19:36:27
Loisto peli, ei muutakuin hankintaan ;)

Jeps :) ei ollu nuppeja suomessa missään tälhetkellä, tulossa on tammi-helmikuun vaihteessa ja varaukseen pistin moisen. Sit pääsee testailee, mut jos puoletkaan noista hehkutuksista mitä siitä oon lukenu pitää paikkansa, ni voin olla varma et syön näkkäriä kesään asti :D

Ei muutaku odottelua... ...tuskallista odottelua...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)