Aihe: Fender std telecaster (mexico)
1
Stone
19.12.2007 21:12:35 (muokattu 19.12.2007 21:19:26)

Onkohan millainen peli, jos esim vrt. mex 50's/60's classic malleihin? Eri kaulaprofiili? Perinteikkäät telen talla soundit tunnistettavissa?

Tässä alla suht edullinen standard malli. Epäilen että onkohan kuva oikea, koska talla on kolmella palalla. Eikös std mallit ole yleensä 6:lla palalla?

www.thomann.de/fi/fender_mex_std_tele_aw.htm

edit. periaatteessa 50's classiccia olen kaavaillut, mutta järkiostos tämäkin?
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Lonesome
20.12.2007 14:26:35
Tässä alla suht edullinen standard malli. Epäilen että onkohan kuva oikea, koska talla on kolmella palalla. Eikös std mallit ole yleensä 6:lla palalla?

Joo. Ei oikein täsmää vakiovarusteisiin.Tosin noihin Std mehikaanoihin voi suoraan vaihtaa kolmepalaisen vintage-tallan.

Mulla oli 2004-mallinen Std Tele hetken aikaa. Ehkä kyseessä oli huono yksilo, mutta ei oikein löytynyt kunnon sointia akustisesti eikä sähköllä. Lisäksi viimeistely oli kaulan osalta "sinne päin". Squier Std Tele pärjäsi paremmin soinnin suhteen. Tosin Squierin kaulaprofiili ei mulle oikein sovi, joten kyllä se 60's Classic pitää vielä hankkia. Japsi tai Mehiko...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through"
Stone
20.12.2007 16:55:01

Kiitos. Antoi näkökantaa asiaan. Pitäydyn edeleen entisessä kannassani hankkia classic sarjaa, jos kohtuulliseen hintaan tulee myyntiin.
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)