Aihe: Kokonaan uudet kamat.
1
morkkkis
26.12.2007 22:47:14 (muokattu 26.12.2007 22:50:19)
Hei immeiset!

Nyt olisi siis vuorossa kitarakamojen uusiminen ja kerrotaan heti alkuun, että budjetti on sen 1000€.

Kitaraksi olen miettinyt jotain Lespaa, mutta miltäs valmistajalta? Tokai ilmeisesti ihan varteen otettava? Kertokaapa siis siltä saralta kokemuksia. :)
Lisäksi tarvitsen myös uuden vahvistimen nykyisen laatikon tilalle. Vahvistin tulisi pääasiallisesti koti käyttöön, mutta luultavasti tulen jotain keikkaakin heittämään sen kanssa, joten ehdotuksia?

Kiitokset. =)

Edit: niin ja tietysti se tärkein unohtui: soittelen siis tämmöistä kevyemmän puoleista rockkia, ei kuitenkaan mitään purkkapoppia.
antibiootti
26.12.2007 22:52:04 (muokattu 26.12.2007 22:52:30)
Tokai Loverock model n. 500€
Peavey ValveKing 112 n. 400€
Runsaasti johtoa n. 100€
Soittotaito korvaamatonta
Räbbänä
26.12.2007 22:55:12 (muokattu 26.12.2007 22:56:03)
Hei immeiset!

Nyt olisi siis vuorossa kitarakamojen uusiminen ja kerrotaan heti alkuun, että budjetti on sen 1000€.

Kitaraksi olen miettinyt jotain Lespaa, mutta miltäs valmistajalta? Tokai ilmeisesti ihan varteen otettava? Kertokaapa siis siltä saralta kokemuksia. :)
Lisäksi tarvitsen myös uuden vahvistimen nykyisen laatikon tilalle. Vahvistin tulisi pääasiallisesti koti käyttöön, mutta luultavasti tulen jotain keikkaakin heittämään sen kanssa, joten ehdotuksia?

Kiitokset. =)

Edit: niin ja tietysti se tärkein unohtui: soittelen siis tämmöistä kevyemmän puoleista rockkia, ei kuitenkaan mitään purkkapoppia.

Kitaraksi voisi ehdottaa torilta ainakin Ltd:n EC400AT. Lespamainen, Duncanin mikit ja mahonkirunkoa. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=205247

Jaa vielä noin puolet rahoista jäljellä, jonka voi käyttää vahvistimeen. Kannattaisi ehkä harkita vaikka käytettynä Hughes & Kettnerin Edition Tubea, joita torilla liikkuu suhteelliseen hyvissä hinnoissa ja melko tiheään. 20 wattinen putkipeli, jonka saundeihin ainakin itse hieman ihastuin kuullessani Juccizen tekemiä saundinäytteitä.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=206518
"Nyt kävi näin."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)