Aihe: Mikä kaappi Peavey classic nupin kaveriksi?
1
Lauri_89_
25.12.2007 00:16:55
Terve,

olen heilunut musikprokudtivella ostoskorin kanssa ja miettinyt mikä kaappi olisi sopiva käyttööni. Suomessa en ole missään noita headejä nähnyt, joten testaamismahdollisuudet ovat aika heikot.

2x12 kaappia olen ajatellut hinnan ja käytännöllisyyden takia. Celestioneilla varustettu Framus on kehuttu yleispäteväksi ja suosituksi, mutta saman hintaluokan Voxin ac-series 212 kaapista en ole löytänyt keskustelua. Se on ainakin tyylikäs ja sopisi hyvin beigen peaveyn kanssa(olennaisin asia:D!).

Peavey classic kombon soundeihin olen mieltynyt, joten samantyyppistä soundia haen nuppi+kaappi yhdistelmästä. Hyvät PUHTAAT cleanit on prioriteetti 1. Pehmeää lämmintä säröä haetaan myös, eli ei hevimenoihin. Celestion Vintage tuntuu olevan suosituin "all around" ämyri. Palveleeko se kuitenkin enemmän terävää hevisäröä, kuin pehmeää cleania? Vaikken pääse testaamaan eri kaappeja haluamallani nupilla, saanko eri elementeistä jonkunlaisen kuvan, jos testaan niitä samantyyppisillä vahvistimilla?

Kaapin hinta pyörisi siinä 300-400e. Haluaisin kuulla käyttäjien kommentteja tuon hintaluokan 2x12 kaapeista, mieluiten verraten classic komboon.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Lauri_89_
25.12.2007 13:17:37
Eli tarkennetaan nyt vielä. Onko kellään kokemusta noista voxin kaapeista?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)