Aihe: IBANEZ VBT700-BK onkohan tosta mihinkään?
1
xpeedy
30.12.2007 23:41:19
eli kyselisin vaan et onkohan toi hintaansa nähden hyvä?onko kokemuksia?noi speksit ku ei mulle juurikaan mitään sano.omistan entudestaan iban grg270:sen ja sen lisäks haaveilen toisesta kitarasta ja noi V mallit on etusijalla.koti soittoihin toi tulis,olen reilut puolivuotta soitellut ja todennut että harrastus on ja pysyy onko tuo ostamisen arvonen vai säästelenkö lisää ja ostan kalliiman veen?? http://www.thomann.de/fi/ibanez_vbt700_bk.htm
Sam Hotman
30.12.2007 23:48:13
Muutaman kerran olen tuollaista kaupassa soittanut. Hyvältä se ainakin vaikutti ja hyvät speksitkin näyttää olevan. Nuo saattavat tosin olla aika kiven alla, kun eikös niitä ole tehty joku rajoitettu erä?
Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS
Kivijalka
30.12.2007 23:48:54
Posetiivisesti tuo mieleen vanhat Rocket Rollit, milloinhan Ibarilla uskaltautuvat pyöräyttämään tuosta vähän vähemmän yksivärisen version ulos?
If you ain't a ninja, you ain't shit!
Dirty Hero
30.12.2007 23:49:43 (muokattu 30.12.2007 23:49:56)
No kyllä nuo speksit aika hyviltä näyttää. Mahonki on arvostettu kitarapuu ja rungon läpi menevä kaula tuo paljon sustainia. Dimarzio on ainakin mielestäni yksi parhaita mikrofonivalmistajia(tosin noista "DiActivator" mikeistä ei minulla ole kokemusta)... Speksit näyttävät minusta todella hyviltä hintaan nähden!

Mitään kokemuksia ei minulta siis löydy, mutta vaikuttaa hyvältä hevikitaralta.
xpeedy
31.12.2007 00:29:26
onkohan toi kaula/kitara noin yleensä saman tuntunen kun toi mikä mulla on jo??pitää vissiin mennä kattoon paikalliseen kitarakauppaan katton et oisko siälä tommosta niin sais testata.....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)