Aihe: Epiphonen es-335/dot mikkienvaihtoon ehdotuksia/kokemuksia
1
käsi
30.12.2007 12:46:32

Niin,olen todellakin tykästynyt tuohon epiphonen dottiin, siis soittotuntuma on miellyttävä, ja no kaikin puolin pidän ja tuntuu hyvältä paitsi mikit. Nyt kun eilen tuunasin kitaraa reilut pari tuntia päädyin siihen että tuon kitaran tuunaan kunnolla eli myös menee mikit vaihtoon, sen lisäksi menee kyullä mikkisvitsi ja potikat niin ja tietenkin talla.

Gibsoniin ei ole varaa vielä pitkään aikaan, ellen voita siis lotossa, niin mitä miklkejä olette itse vaihtaneet vastaavanlaiseen kitaraan itse? mitä suosittelette ja mistä on kokemuksia. Soundista sen verran että tosiaankaan ei kovin kovaa räyhää ja kirkkojenpolttomusaa ole tulossa, vaan se mihin mikkien pitäisi "soveltua" soundimaailmallisesti on nick cave, niel young, the doors, mad season jne jne eli aika roots meininkiä. kiitoksia ehdotuksista jo etukäteen.
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
Shakata
30.12.2007 14:12:29
Kiva kuulla, että joku muukin on ihastunut Dottiin. Mulla on kiinni tällä hetkellä Seymour Duncanin 59 vintage blues set ja tykkään rutosti. Saundi on just semmonen, mitä 335:lta voi odottaa - todella lämmin ja pehmeä! Tohon kuvailemasi musaan kyseinen setti sopii mielestäni paremmin kuin hyvin. Satunnaiset Gary Mooret vetelen Dotilla ja hyvin taipuu vähän kompressoituneempi särökin, jos siitä tykkää.

Kerrrohan lisää, miten modailut onnistuu! Mulla ollut vähän samoja aikomuksia, satula ja potikannupit on jo vaihtunut :)

http://www.musamaailma.fi/epages/mu … ectPath=/Shops/musa/Products/331018
Kalamies #?
teleman
30.12.2007 14:30:42
Omaan Dottiin vaihdoin tallaan Duncan 59:n ja kaulaan Kent Armstrongin PAF:in. Hyvää perinnesaundia irtoaa härösäröilyyn asti. Toimivat myös hyvin yhteen vaikka puoli-ilmaiseksi saamani KA:n kokeilumielessä kitaraan asensin. Pysyväksi jäi. Satulaksi vaihdatin luisen ja virittimet uusin Gotoheiksi. Hyvä kitara kaikin puolin soittaa ja hinta-laatusuhde on kohdillaan. Mikkikytkin pitäisi vielä uusia vaikkakin on toiminut moitteettomasti ensiapuilun jälkeen. Hätäisesti päissäni myymässäkin olin mutta enpä enää, täyttää täysin tonttinsa kun lankkupainotteista rämpyttelyni kuitenkin on.
pulliha
30.12.2007 16:18:54
Mul on Ibanezin artcore sarjalainen joka ajaa kanssa tätä puol akustisten asiaa ja siin on kiinni Duncanin JB & jazz setti. Taipuu kevyesti myös G´N´R tyyliin ja kevyempään rokkiin.
Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö
Tomtom
30.12.2007 21:20:30 (muokattu 30.12.2007 21:21:11)
Mulla Hohnerin HS-35, eli perus 335, jossa klassikkosetti JB / Jazz puolituksilla. Toimii hienosta kaikenlaiseen soitantaan, erityisen yllättynyt olin messevistä Foo Fighters- tyyppisistä säröistä ja taipuvuudesta kunnon rokkisoittoon.

E. Olinpa puusilmä. Kannatan siis edellistä puhujaa kovasti.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)