Niin,olen todellakin tykästynyt tuohon epiphonen dottiin, siis soittotuntuma on miellyttävä, ja no kaikin puolin pidän ja tuntuu hyvältä paitsi mikit. Nyt kun eilen tuunasin kitaraa reilut pari tuntia päädyin siihen että tuon kitaran tuunaan kunnolla eli myös menee mikit vaihtoon, sen lisäksi menee kyullä mikkisvitsi ja potikat niin ja tietenkin talla. Gibsoniin ei ole varaa vielä pitkään aikaan, ellen voita siis lotossa, niin mitä miklkejä olette itse vaihtaneet vastaavanlaiseen kitaraan itse? mitä suosittelette ja mistä on kokemuksia. Soundista sen verran että tosiaankaan ei kovin kovaa räyhää ja kirkkojenpolttomusaa ole tulossa, vaan se mihin mikkien pitäisi "soveltua" soundimaailmallisesti on nick cave, niel young, the doors, mad season jne jne eli aika roots meininkiä. kiitoksia ehdotuksista jo etukäteen. Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni |
Mulla Hohnerin HS-35, eli perus 335, jossa klassikkosetti JB / Jazz puolituksilla. Toimii hienosta kaikenlaiseen soitantaan, erityisen yllättynyt olin messevistä Foo Fighters- tyyppisistä säröistä ja taipuvuudesta kunnon rokkisoittoon. E. Olinpa puusilmä. Kannatan siis edellistä puhujaa kovasti. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |