hevimiäs... 13.01.2008 14:01:44 | |
---|
Mitä mieltä ootte tosta kepistä, sen mikeistä, ja kaikesta mahollisesta joka tohon liittyy? |
Freewheeler 13.01.2008 14:15:36 | |
---|
Mitä mieltä ootte tosta kepistä, sen mikeistä, ja kaikesta mahollisesta joka tohon liittyy? Se on paras Fenderin sarjatuotantotele. Mun makuuni liian oranssi nitrolakkaus, eivät oikeat viiskakkoset ole sen värisiä, vaikka niiden lakka onkin tummunut vuosikymmenien aikana. TWANG! Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
pekip 13.01.2008 19:49:29 | |
---|
-52 turhan kapeat nauhat (vintage)ja radius 7,25 eli ei niin notkea venyttelyssä.Tsekkaa 52 hot-rod tele ,kaulamikkinä duncan mini humbucker......... you don´t have to be the best one,just be a good´un |
Rämppy 13.01.2008 21:21:31 | |
---|
Niissä on aika paljon vaihtelua. Jotkut ovat suurinpiirtein parhaita telejä ja toiset taas eivät kovin kummoisia. Painokin vaihtelee tosi paljon. Myös kaulan profiileissa on kouraantuntuvaa vaihtelua. Joissain vuosikerroissa kaulan lakka on tosiaan omituisen oranssi. Hyvät yksilöt ovat erittäin hyviä. En sitten malttanut olla sanomatta. |
hollstro 13.01.2008 21:38:49 | |
---|
Mulla oli aikoinaan tollanen vuodelta 1982. Ihan mahtava. Mikit olivat hyvät, tallamikki ei ollut liian kireä ja kaulamikki oli selkeä. Se oli vielä kevyt ja mukava soittaa, paitsi että sen aikaisissa ei ole otelaudan reunoja pyöristetty, niinkuin ei alkuperäisessäkään. Se on aika kantikas. Nykyinen omistaja laitatti sen puutteen kuntoon muistaakseni Lottosella. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |