sinCCos 30.07.2006 21:16:16 | |
---|
Diih, mistähänpäin löytäisi LEVEITÄ kitarahihnoja, esimerkkinä SRV:n hihnat.? |
Ukko 30.07.2006 21:27:48 | |
---|
Diih, mistähänpäin löytäisi LEVEITÄ kitarahihnoja, esimerkkinä SRV:n hihnat.? Kaupasta ensin lähtisin etsimään. |
Jorte Kariko 30.07.2006 21:59:43 | |
---|
Diih, mistähänpäin löytäisi LEVEITÄ kitarahihnoja, esimerkkinä SRV:n hihnat.? onko ompelukonetta? mä duunasin omani, tänään sain valmiiksi;) ja on todella leveä, farkkukankankaasta. laitettu kaksi farkku kangasta päällekäin... ai niin tulee siihen vielä koristeluia... ja ihan ohimennen...seksuaalisuudeltani olen hetero;) ja löytyy tyttöystvä, joka on vaatetus alan artesaani. laitan kuvan kyllä oma kuvaani. että semmoista! KOO-VEE 1929 |
klobasa 30.07.2006 22:02:33 | |
---|
|
Joees 30.07.2006 22:02:56 | |
---|
ja ihan ohimennen...seksuaalisuudeltani olen hetero;) ja löytyy tyttöystvä, joka on vaatetus alan artesaani. laitan kuvan kyllä oma kuvaani. että semmoista! Miten tuo taas liittyi mitenkään mihinkään? Mitä helvetin tekemistä homoudella ja kuteiden tekemisellä on? Eikai sitä nyt tarvi alkaa puolustaa tekemisiään perhana. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Jorte Kariko 30.07.2006 22:10:23 | |
---|
Miten tuo taas liittyi mitenkään mihinkään? Mitä helvetin tekemistä homoudella ja kuteiden tekemisellä on? Eikai sitä nyt tarvi alkaa puolustaa tekemisiään perhana. no niin... mä arvasin että joku vetää herneen tästä nenään;( enhän mä nyt millääm pahalla tuota tarkoittanut, kunhan ihan vaan siis, tiedätkö vaan heitin... ei minulla ole todellakaan ole mitään ketään vastaan... olen pahoillani jos suututin sut tuolla kommentilla, Anteeks. KOO-VEE 1929 |
LaXu 30.07.2006 23:13:51 | |
---|
Jos nimenomaan leveyttä kaipaat, niin Fenderin Deluxe Wide nahkahihna on erittäin jees. En ole leveämpää tähän mennessä löytänyt. Tosi mukava hihna. Nuo Custom Soundsin myymät Minotaur-hihnat ovat myös hyviä, mutta eivät niin leveitä kuin Fenkut. |
McNulty 31.07.2006 08:37:09 | |
---|
DLX Music tai joku muu jonka hyllystä löytyy EM Nordicin kamaa. Levy's Leather nahkaremmit ovat kerrassaan mainioita. Kestää, kestää ja kestää... tuntuu hyvälle, ei hierrä, kierrä eikä pierrä. MSS-1 mallinumerolla kilpaileva vermes kyllä kustantaa useamman euron (listahinta noin 60e) mutta mikäs siinä kun se on "paras" ja sitä pääsee vielä teikäläisen lapsenlapsenlapsetkin käyttämään :) El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
Tomtom 31.07.2006 12:07:08 | |
---|
Minotaur Custom Shopista. Todella paksua nahkaa, kestää ikuisesti,hinta ei kanssa ollut ihan halpa, olisko ollut 40-60€. Boonuksena mahtava nahan tuoksu. "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |
Juustonaksu 31.07.2006 12:10:14 (muokattu 31.07.2006 12:10:29) | |
---|
Jos nimenomaan leveyttä kaipaat, niin Fenderin Deluxe Wide nahkahihna on erittäin jees. Missäs hinnoissa noita pyörii? Hiertääkö ja tiedätkö yhtään, mistä matsksta ne on tehty? :) Meikäläistä kiinnostaa nämä leveät hihnat, mutta ei ainakaan toistaiseksi olisi varaa iskeä Levy's Leatherin hihnaa tuohon. Pitää kaikkea muutakin hommailla. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Chips 31.07.2006 12:10:25 | |
---|
Itse juuri ostin Levy's mokkanahkahihnan (46€) ja tällä pärjää varmasti pitkän aikaa. Ja on todella mukavan tuntuinen. Värikin on sama kun akustisen sivut/takakansi (rosewood). |
päänahka 31.07.2006 13:06:35 | |
---|
Mikä noista on tarpeeksi pitkä? Ostin sokkona tollasen nahkahihnan jossa lukee Bull. Nyt siinä on kengännauha jatkona, kun muuten pitäisi soittaa rinnan päällä. Eli mielellään pehmustettu, leveä ja pitkä nahkahihna, kiitos. Up and down, that's how energy stays alive. |
Jungleman 31.07.2006 13:29:57 | |
---|
Mikä noista on tarpeeksi pitkä? Ostin sokkona tollasen nahkahihnan jossa lukee Bull. Nyt siinä on kengännauha jatkona, kun muuten pitäisi soittaa rinnan päällä. Eli mielellään pehmustettu, leveä ja pitkä nahkahihna, kiitos. Minotaureja löytyy tarpeeksi pitkinä. Custom-Soundsilta kannattaa kysyä. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
Dominator 31.07.2006 17:12:45 | |
---|
Tietääkös kukaan mistä johtuu kun mulla on levysin hihna ja pidän kitaraa hiukan navan alla ja pitkien soittohetkien jälkeen olkapää on kipeä. Johtuuko hihnan korkeudesta vai leveydestä? Vai mistä OHO! |
BigPapa 31.07.2006 17:14:29 (muokattu 31.07.2006 17:15:30) | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Joees 31.07.2006 19:58:25 | |
---|
no niin... mä arvasin että joku vetää herneen tästä nenään;( enhän mä nyt millääm pahalla tuota tarkoittanut, kunhan ihan vaan siis, tiedätkö vaan heitin... ei minulla ole todellakaan ole mitään ketään vastaan... olen pahoillani jos suututin sut tuolla kommentilla, Anteeks. En mä herneitä nenään vetänyt ja turha pyydellä anteeks kun ei oo pyydettävää. Mua vaan ärsyttää sellanen et aina täytyy selitellä tekojansa. Kuten just jos tekee jotain ompelukoneella ja sit täytyy selitellä että ei oo homo. En mäkään ole homo ja mä duunaan kuteita, mut en mä viitti pyydellä anteeks sitä et mä diggaan kuteista ja kengistä. ;) Jos tajusit mitä mä nyt yritin hakea takaa tässä. Ja jos homoista vielä, mun tuntemat homot on ehkä enemmän miehiä kuin mä. Heh. Anyway, oliks sulla kuvaa siitä sun hihnasta? Näkis vähän miten oot duunaillu sen ja sillee. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Ziggy Bubba 31.07.2006 21:37:13 (muokattu 31.07.2006 21:38:19) | |
---|
Meikäläisellä on Les Paulissa hihnana tommonen Planet Wavesin "lukollinen" vehje, jossa on tommonen olkapehmuste messissä. Todella mukavasti pehmittää ja jakaa tuota kitaran painoa isommalle alueelle olkapäätä. Vaikka melkein pelkästään soittelenkin seisaaltaan, ei selkävaivoja ole ilmennyt. Ja lukkokaan ei ole pettänyt :) Taitaa muuten olla tommonen: http://www.thomann.de/thoiw3_planet … sn=e1a8bb980a5d20f7a7a3a5c5d06dd796 Hintaa oli Helsingin Levytykussa juuri tuo parikymppiä.. Ja noita löytyy erinäköisillä koristeilla ;) www.mikseri.net/sigkk My musique |
Jorte Kariko 31.07.2006 21:37:57 | |
---|
En mä herneitä nenään vetänyt ja turha pyydellä anteeks kun ei oo pyydettävää. Mua vaan ärsyttää sellanen et aina täytyy selitellä tekojansa. Kuten just jos tekee jotain ompelukoneella ja sit täytyy selitellä että ei oo homo. En mäkään ole homo ja mä duunaan kuteita, mut en mä viitti pyydellä anteeks sitä et mä diggaan kuteista ja kengistä. ;) Jos tajusit mitä mä nyt yritin hakea takaa tässä. Ja jos homoista vielä, mun tuntemat homot on ehkä enemmän miehiä kuin mä. Heh. Anyway, oliks sulla kuvaa siitä sun hihnasta? Näkis vähän miten oot duunaillu sen ja sillee. dude! toi mun kommentti nyt vaan oli tommoinen "läppä", tarkoituksena ei ollut loukata millään tavalla. laitan kuvan kun saan valmiiksi... tänään en ole saanut mitään aikaiseksi kun on semmoinen "vi*****sen multihuipennus" kun huomenna alkaa duunit... vaikka hyvä duuni onkin, ( lastenhoitaja ) eli olen nanny;). joo yritän saada sen valmiiksi ja laittaa kuvan tuonne ei siinä paljon enään ole hommaa... KOO-VEE 1929 |
M-Juhana 31.07.2006 21:40:55 | |
---|
Mulle on paikallinen suutari tehnyt. 20 € on niistä veloittanut, nahkaa ovat. |
tulikirnu 14.11.2007 16:59:08 | |
---|
|