darkus 20.12.2007 14:27:37 | |
---|
Kuulostaa hyvältä. Miten se soitetaan? |
stuugi 20.12.2007 14:29:31 | |
---|
optional foot switch. Ei toimiteta mukana. |
Deranged 21.12.2007 11:16:15 | |
---|
Eli kokemuksia tahtoisin kyseistä putkipelistä =) Olisi uuden vahvistimen osto edessä ja en enää trankkuihin koske. Ymmärtääkseni tuosta 50w putkipelistä saa mökää "riittävästi". Hinta/laatusuhde markkinoiden parhaita. Mökää lähtee tarvittaessa reilusti. |
Silppuri 21.12.2007 12:06:45 | |
---|
Käsitinkö oikein tuon takapaneelin merkinnästä, ulkoisen kaapin täytyy olla vähintään 16ohmia? Eli 8 ohmista ei siihen sais kytkeä? "I havent slept since I woke up." |
Umas 21.12.2007 12:55:52 (muokattu 21.12.2007 12:56:11) | |
---|
Käsitinkö oikein tuon takapaneelin merkinnästä, ulkoisen kaapin täytyy olla vähintään 16ohmia? Eli 8 ohmista ei siihen sais kytkeä? Juurikin näin. Mutta kyllä niitä 16ohmisia kaappeja löytyy markkinoilta ok. On muutes hyvä peli. Itse olen tykännyt. Reeneissä soittelen volumet n. klo 11-12 asennossa eli kyllä se riittää kovakätisenkin rumpalin kanssa. Stoner to the boner |
Poutapilvi 21.12.2007 14:36:25 | |
---|
Itse myin omani just pois. Ääntä riittää bänditoimintaan oikein hyvin, itse en ollut loppupeleissään ihan täysin tyytyväinen siihen soundiin. Lisäkaiuttimella soundi muuttunee kyllä äijämäisemmäksi. Edullinen kelpo peli kuitenkin ja helppo liikutella, kyllä sillä alkuun pääsee. |
Välle 21.12.2007 14:48:18 | |
---|
Mökää lähtee tosi hyvin ja itse ainakin pidän todella paljon clean saundista. Särö ei ole noin itsekseen ainakaan mikään paras, ja itse käytänkin lähinnä MT:n säröä. Hinta/laatu mielestäni todella hyvä. Footswitchiä ei tule mukana.. Suosittelen lämpimästi. |
Silppuri 21.12.2007 14:51:50 | |
---|
Juurikin näin. Mutta kyllä niitä 16ohmisia kaappeja löytyy markkinoilta ok. Niin mutta ei kotoa.... :) Olisi ihan kiva jos olisi olemassa joku sopiva combo, johon voisi liittää tarvittaessa (olemassaolevan) oman kaapin. "I havent slept since I woke up." |
Troitek 21.12.2007 19:30:34 (muokattu 21.12.2007 19:31:58) | |
---|
Ite sai lisäpotkua ku laitoin Bad Monkeyn eteen ja vaihoin tung-solit etuasteeseen. Kyllähän tuo hyvä on mut säröosasto ei oo ehkä ihan paras. Ihan hyvä mulla ainaki nyt näillä lisäplussilla mut ei se sellanen hirveän möyreä rässijuntta ole. Riippuu ihan mistä tykkää ja ehdotan vertailua esim Engl Thunderin ja Randallin saman hintaluokan putkipelin kanssa. Merkkiä ei nyt jaksa kattoa. I feel good. |
Henkka370 21.12.2007 19:51:54 | |
---|
Joo hyvä ja pätevä peli kyseessä varsinkin bad monkeyllä ja metal tzounilla buustattuna. Kuin hiljaa nää soitatte oikee treeniksellä, itellä on volat vähintään klo 13-14... Hannu Karpo on äijä! |
HTMono 21.12.2007 20:36:33 | |
---|
Tässä täytyy vielä sanoa että molempia combomalleja testanneena tuo 212 vakuuttaa enemmän. Noissa on jostain syystä aivan kummallinen soundiero. Jos ja kun luultavasti röörikunkusta sitä hevisoundia etsii niin kannattaa ehkä hieman säästää ja kokeilla myös tuo isompi combo. Mielipidekysymyksiä varmaan mutta luonne noissa on aivan eri... Palatakseen takaisin laboratorioon erään pilkun kautta Ohnn huomasi olevansa kokonaan pilkkujen peittämä. Jokainen pilkuista osoittautui päteväksi siirtolaitteeksi ajassa ja avaruudessa. |
mhaarala 21.12.2007 20:50:50 | |
---|
Täältä lähtee ja ääni isommalle mörssärille. Omistin nuppiversion jonkin aikaa ja olen edelleen sitä mieltä, että se on hinta/laatu-suhteeltaan varsin hyvä laite, eikä soundinkaan puolesta ole mitenkään toivoton kun vain jaksaa vähän säätää. Ja hyvä overdrive on aika ehdoton tuon kanssa. Omani oli putkitettu Electro-Harmonixilla (etusessa) ja Ruby tubesilla (pääte), mutta ilmeisesti tehdasputkien kirjo on melkoisen laaja noissa. Hintaero tuohon pikkucomboon on kuitenkin niin pieni, ettei mielestäni kannata laittaa tuota pienempää ellei sen soundissa nimenomaan ole jotain sellaista mitä hakee. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
darkus 22.12.2007 00:15:31 | |
---|
Juu eli kovaa säröä kaivattais koska mulla on myös strato yks kelasilla enkä oo saanu tol mun säröpedaalilkaa tosta mun samicista kunno säröö, mut Williamsin pieni piskuisel kotivahvaril saa hyvät säröt ilma pedallia ja vaikka sen kanssa. No paljos tollanen footswitch sitten maksaisi? =) linkkiä? Kuulostaa hyvältä. Miten se soitetaan? |
Metsämies 22.12.2007 01:14:55 | |
---|
Juu eli kovaa säröä kaivattais koska mulla on myös strato yks kelasilla enkä oo saanu tol mun säröpedaalilkaa tosta mun samicista kunno säröö, mut Williamsin pieni piskuisel kotivahvaril saa hyvät säröt ilma pedallia ja vaikka sen kanssa. No paljos tollanen footswitch sitten maksaisi? =) linkkiä? http://www.thomann.de/fi/peavey_fs_2_valve_king.htm Siinä on linkki tohon peaveyn omaan footswichiin ja 50€ hintaa tuolla. R.I.P. Jimi Hendrix |
N4754_ 15.01.2008 23:08:39 | |
---|
Herätetäänpäs tämäkin keskustelu kysymyksellä henkiin. Niin,katsoin turhaksi alkaa kirjoittamaan kokonaan uutta aihetta tälle. Joo hyvä ja pätevä peli kyseessä varsinkin bad monkeyllä ja metal tzounilla buustattuna. Niin,kertoilkaas mitä tämä kys. ''buustaaminen'' jollain pedaalilla tarkoittaa? Särönä on MT-2 ja olen ajatellut ostaa kys. vahvarin. Mitä nyt lueskelin,niin kehuttiin oivaksi peliksi. |