keskiorv 13.01.2008 15:24:49 | |
---|
|
jran 13.01.2008 18:21:50 | |
---|
Ostin tommosen itselle, kun oli niin huipun näköinen. Hieman hintava piuha ehkä, mutta. En minä soundeissa mitään eroa ole huomannut. Aika kätevä käytössä, kun ei jää kauheeta lenkkiä piuhaa jalkoihin pyöriin. Ei ole mennyt vielä rikkikään ja kestää kaatunutta oluttakin. |
Lime Cat 13.01.2008 18:26:37 | |
---|
http://www.fender.com/products//search.php?partno=0990600004 Onkohan noista mihinkään? Tuhoaako totaalisesti soundin? Mitenkäs kestävyys (Fender-letkujen perinteikäs kompastuskivi)? Huom. En ole nk. esiintyvä artisti. Kai noista johonkin on, ostin ihan hetken mielijohteesta, Pirun painava tuo on. Eivätkä muoviin valetut liittimet ole koskaan luottamusta herättäneet, eli jos joutuu korjaamaan ja juottamaan, niin ei saa enää alkuperäiseen kuntoon, mutta eivätpä ole vielä ainakaan kevyessä kotikäytössä hajonneet. Soundista saa joku pätevämpi kertoa. Toivottavasti tästä oli jotain apua. "Fast 'n' bulbous" |
rosberg 13.01.2008 18:35:34 | |
---|
Mulla on, pyöreämpi soundi verrattuna edellisvuotiseen premium-piuhaan. Näppärä se on varsinkin jos soittaa styrkkarin lähellä. Painavuuskin on vaan hyvä asia ja sitä löytyy! Ostin valkoisen Gibson Explorerin:
http://www.gibson.com/en%2Dus/Divisions/Gibson%20USA/Guitar%20of%20the%20Week/84Explorer%2DWeek47/ |
Lime Cat 13.01.2008 19:11:59 | |
---|
Painavuuskin on vaan hyvä asia ja sitä löytyy! Jaa, no eihän koolla ole väliä - kunhan on pitkä ja paksu. "Fast 'n' bulbous" |
keskiorv 13.01.2008 19:46:47 | |
---|
Eivätkä muoviin valetut liittimet ole koskaan luottamusta herättäneet Word. Mites muut merkit? Valmistaako kukaan HYVIÄ kierrepiuhoja? Mieluusti siis kunnon plugeilla. Tietysti voishan sitä kait ostaa tuon Fenkunkun ja kolvailla siihen tuoreeltaan Neutrikit originaalien tilalle, mut ei oikein nappaisi... |
varakeef 13.01.2008 22:59:05 | |
---|
En minä soundeissa mitään eroa ole huomannut. Verrattuna mihin? Toiseen kierrepiuhaan vai johonkin kohtuulaadukkaaseen suoraan piuhaan? Saako näitä jo Suomesta? Olen kaivannut laadukkaita kierrepiuhoja varmaan 15 vuotta. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
tracyjacks 13.01.2008 23:28:47 | |
---|
Verrattuna mihin? Toiseen kierrepiuhaan vai johonkin kohtuulaadukkaaseen suoraan piuhaan? Saako näitä jo Suomesta? Olen kaivannut laadukkaita kierrepiuhoja varmaan 15 vuotta. F-Musiikista ostin ainakin omani, Helsingistä siis. Itse olen ainakin tykännyt piuhasta itse, ja tosiaan kätevä sen takia että ei ole johtosotkua jalkojen juuressa. terrible! |
gunner 14.01.2008 00:01:42 | |
---|
F-Musiikista ostin ainakin omani, Helsingistä siis. Itse olen ainakin tykännyt piuhasta itse, ja tosiaan kätevä sen takia että ei ole johtosotkua jalkojen juuressa. Kätevä myös keikalla kun soittajakumppaneiden piuhat takertuvat kierrepiuhaan, eivätkä tahdo irrota kierteistä millään. Ultimate Girl Band ! |
jran 14.01.2008 08:35:19 | |
---|
Verrattuna mihin? Toiseen kierrepiuhaan vai johonkin kohtuulaadukkaaseen suoraan piuhaan? Vanhaan piuhaani. Oli semmoinen kangaspäällysteinen ja melko hintava, mutta ei Fender. Kesti kyllä käyttöä useamman vuoden sekin. En mä mitäänn eroa soundiin ole ikinä piuhalla saanut. En ainakaan niin paljoa, että sillä olisi ollut jotain merkitystä. Voihan tietty olla, että olen korvaltani vain niin kehittymätön :D |
rosberg 14.01.2008 09:31:52 | |
---|
Sain joululahjaksi omani, se musta parempi. 27€ Dlx:llä, samalla kannattaa kokeilla Robootti-gibsonia. Soundieron huomaa parhaiten puhtaalla kanavalla kun treblet on kohdillaan ja vetää stratolla talla- ja keskimikki auki. Pehmeää napakkuutta. Ostin valkoisen Gibson Explorerin:
http://www.gibson.com/en%2Dus/Divisions/Gibson%20USA/Guitar%20of%20the%20Week/84Explorer%2DWeek47/ |
Jungleman 14.01.2008 09:48:54 | |
---|
Minä ostin omani oitis kun niitä löytyi kaupan hyllyltä, kohta puoli vuotta ollut käytössä keikoilla ja treeneissä. Ostin toisenkin, kotikäyttöön... Ovat kestäneet mainiosti. Soundi on häiriötön (toisin kuin niissä halpiskierrejohdoissa joita joskus pikkupoikana kokeilin) enkä varsinaisesti huomaa ihmeempää yläpään vaimenemistakaan. En tosin ole tehnyt minkäänlaista A/B-testiä käyttämieni DiMarzioiden, Spectraflexien, George L:n ja Koil Kordsien välillä. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
keskiorv 14.01.2008 10:41:59 | |
---|
En tosin ole tehnyt minkäänlaista A/B-testiä käyttämieni DiMarzioiden, Spectraflexien, George L:n ja Koil Kordsien välillä. Kun sinussa Jungleman on selvästikin kultakorvan vikaa, niin miten olisi pikainen a/b-testi? Kiinnostaisi kovasti erot häiriöherkkyydessä rajuilla fuzzeilla soitettaessa, sekä tietysti tuo yläpään vaimeneminen. Oisko paha rasti? |
Jungleman 14.01.2008 10:48:30 | |
---|
Kun sinussa Jungleman on selvästikin kultakorvan vikaa, niin miten olisi pikainen a/b-testi? Kiinnostaisi kovasti erot häiriöherkkyydessä rajuilla fuzzeilla soitettaessa, sekä tietysti tuo yläpään vaimeneminen. Oisko paha rasti? Mnjaa, tartteepa kattoo jos jonain iltana tällä viikolla ennättäisi... Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
Värinä 14.01.2008 11:03:20 | |
---|
Mulla on ollut Proelin kierrepiuha jo muutaman vuoden käytössä ja hyvin on toiminut. Ihan normi musakaupasta ostin suomesta. Tuossa on vieläpä ihan plugitkin irrotettavaa mallia, joten remppaaminenkin onnistuu. Tosin ei ole vielä tarvinnut moiseen ryhtyä. Soundista en viitti mitään sanoa, kun pääasiassa tullut bassossa käytettyä... Nii ja se on punanen. :) Someone once said that life's like a cow, but I don't know how... |
Viking 14.01.2008 20:27:44 | |
---|
Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
M Hossa 14.01.2008 20:42:52 | |
---|
Eikös joku muukin valmista noita kikkuraletkuja? Vai muistankohan väärin... No mutta kiva vintagefiilistely piuha olis. Jimitkin tulis varmaan ihan ittestään. :D |
keskiorv 19.01.2008 13:48:40 | |
---|
Nosto. Onko kellään omakohtaista kokemusta tuosta häiriöalttiudesta ja diskanttien vaimenemisesta verrattuna muihin laatupiuhoihin? |
jran 19.01.2008 15:00:19 | |
---|
...omakohtaista kokemusta tuosta häiriöalttiudesta ja diskanttien vaimenemisesta verrattuna muihin laatupiuhoihin? En ole huomannut kumpaakaan ilmiötä. |
rosberg 19.01.2008 15:44:21 | |
---|
Nosto. Onko kellään omakohtaista kokemusta tuosta häiriöalttiudesta ja diskanttien vaimenemisesta verrattuna muihin laatupiuhoihin? Toi premium on paremmin suojattu kuin Tiitisen lista... Ostin valkoisen Gibson Explorerin: