jpg 29.01.2020 11:38:23 (muokattu 29.01.2020 11:41:02) | |
---|
Hakusessa simppeli 1-kanavainen putkinuppi josta löytyisi headroomia isosti.Sivuprojektiin tarttis moisen.Tyylinä pop/keskiraskas.Vaatimuksena että spedut kelpaavat.lähinnä säröspedut..teho max.20-30 W. Ehdotuksia?? |
Kontiak 29.01.2020 11:47:20 | |
---|
Mitä tarkoittaa budjettiluokka euroissa? "Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
elon arska 29.01.2020 11:55:32 | |
---|
Bug-era V22 ? no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
jpg 29.01.2020 12:04:41 | |
---|
Max....400-600 €uroa??? Verrokkina vanha Marsun Super Lead...on vain turhan jämerä |
JuSu 29.01.2020 12:11:03 | |
---|
"Ennen
oli kunnollista.
Nytten
ei oo kunnollista."
-Repomies |
iec 29.01.2020 12:50:26 | |
---|
Blackstar HT-20 vois olla kova sana. Tuollaisesta lähtee ihan hyvät soundit ja on yhteistyökykyinen pedaalien kanssa. Ja hintaluokka pyörii jossain 200-250 euroa käytettynä, joten ei ole iso investointi. https://www.youtube.com/watch?v=hm_shdNfRfYTieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
JuSu 29.01.2020 13:35:38 (muokattu 29.01.2020 13:37:01) | |
---|
iec: Blackstar HT-20 vois olla kova sana. Tuollaisesta lähtee ihan hyvät soundit ja on yhteistyökykyinen pedaalien kanssa. Ja hintaluokka pyörii jossain 200-250 euroa käytettynä, joten ei ole iso investointi. https://www.youtube.com/watch?v=hm_shdNfRfY Näitä kovasti kehutaan kyllä. Tässä mun mielestä kannattaa miettiä, onko sille särökanavalle nyt tai kenties jatkossa tarvetta. Mielestäni HT20:n särökanava on aika tumma, ja jos se ei osu omaan makuhermoon, on se myös turha. Edellisen bändin toisella kitaristilla oli tuollainen, ja se kyllä mun korvaan kuulosti hyvältä. Oman kokemuksen mukaan kuitenkin ihan puhtaana pedaalialustana Origin on parempi. Em. heppu hankki myös Originin, eikä HT20 sille pedaalialustana pärjännyt. Mutta toki vahvasti makuasia, molemmat hyviä. Omaa Originiani en ikipäivänä vaihtaisi HT20:een. Molemmat voisi olla kyllä hyvä omistaa. =) JuSu "Ennen
oli kunnollista.
Nytten
ei oo kunnollista."
-Repomies |
spacelord 29.01.2020 14:36:13 | |
---|
https://primalmaze.com/ |
jpg 29.01.2020 14:38:36 | |
---|
Lähinnä hyvää pedaalialustaa nimenomaan haen.Ja varsinkin kokemuksia toisilta kitaristeilta kaipaan. |
juici 29.01.2020 15:04:15 (muokattu 29.01.2020 15:07:31) | |
---|
jpg: Max....400-600 €uroa??? Verrokkina vanha Marsun Super Lead...on vain turhan jämerä Metsästä 70-lukuinen Carlsbro TOP50. Siinä ei mene raha hukkaan. Headroomia piisaa ja pedaalit kelpaavat. Se on kyllä kooltaan ja painoltaan samaa luokkaa vanhojen Marsu-nuppien kanssa eli sinänsä ei tuo helpotusta. Jo pelkästään aloitusviestin perusteella itsellekin tuli mieleen Marshall Origin 20H. Yhdet treenit olen sellaisella soittanut ja 50W:n versiota musiikkikaupassa kokeillut. Itsessään jo terveen kuuloinen ja pedaalitkin kelpasivat. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Corto 29.01.2020 21:58:42 | |
---|
More Gary, Less Paul |
Guitaristi 30.01.2020 09:21:05 | |
---|
jpg: Max....400-600 €uroa??? Verrokkina vanha Marsun Super Lead...on vain turhan jämerä Bugera 1960 infinium? On paperilla liian tehokas mutta takaa löytyy toimiva master volume, joten volumetason saa kuriin. Osuu budjettiin, tarjoaa taatusti Super Lead -soundia ja toimii upeasti pedaalien kanssa. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
heinovi1 30.01.2020 11:22:07 | |
---|
Uraltone Jr. Erittäin luotettava ja huoleton peli, jos huolellisesti rakennettu. Laadukas perussoundi, monipuoliset säädöt ja teho/headroom valittavissa kaiuttimien ja putkien avulla useimpiin tilanteisiin sopivaksi. Erinomainen pedaalialusta varsinkin, jos lopputulos rakennetaan puhtaan saundin päälle. Dynaaminen ja välitön reagointi soittoon. |
jpg 30.01.2020 13:03:00 | |
---|
Kiitos. Hyviä ehdotuksia on tullut.Mimmonenkohan tuo Jet City on laadultaan? Ei ole myöskään kokemusta Vietnam-Marsuista??Onko ongelmia esiintynyt? PS.Verrokki on Marshall Super Bass..ei Lead.....ja toisena Fender Dual Showman red knob..Normal kanava.Molemmissa headroomia löytyy. |
Corto 30.01.2020 13:44:52 | |
---|
jpg: Mimmonenkohan tuo Jet City on laadultaan? Vaikka itse ehdotin, niin valitettavasti ei ole omakohtaista kokemusta. M.netissä on keskusteluketjuja Jet Cityistä: https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=183024&o=0 Bonuksena olis torilla just nyt yksi yksilö: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1521131 Ei ole myöskään kokemusta Vietnam-Marsuista??Onko ongelmia esiintynyt? Itselläni on 1-wattinen Marshall DSL1HR-nuppi. Hyvin se on toiminut ja aivan mahtava kotisoittelupeli, ei mitään vikaa. Omaani vaihdoin kiinaputket Tung-Soliin ja NOS-Telefunkeniin. Tosin julkaisun aikoihin oli jonkin verran juttua ihan täällä M-netissäkin siitä että eka satsin DSL20-vahvistimissa oli ollut hurinoita ja niitä oli palauteltu. More Gary, Less Paul |
s8na 30.01.2020 14:57:26 (muokattu 30.01.2020 14:58:45) | |
---|
jpg: Kiitos. Hyviä ehdotuksia on tullut.Mimmonenkohan tuo Jet City on laadultaan? Ei ole myöskään kokemusta Vietnam-Marsuista??Onko ongelmia esiintynyt? PS.Verrokki on Marshall Super Bass..ei Lead.....ja toisena Fender Dual Showman red knob..Normal kanava.Molemmissa headroomia löytyy. Mulla oli aikanaan just toi jet city. Sinänsä ei ollut siitä mitään valittamista, ulkoisesti melko siistiä ja tukevaa tekoa mutta kuitenkin hieman kiinalainen. Esimerkiksi toi verkotus etupaneelissa oli vähän epätarkasti kohdallaan. Mulla oli tarkoitus tolla korvata Laney GH50L joka tietenkin on näitä "soita täysillä niin timanttia" vehkeitä. Jet City ei auttanut. Laney oli kuitenkin parempisoundinen omaan käyttöön pienemmälläkin volyymillä. En muista mikä siinä Jet cityssä oli soundissa vikana mutta ei se vaan sitten oikein ollut kiipperi. |
JuSu 30.01.2020 15:40:43 (muokattu 30.01.2020 15:40:56) | |
---|
s8na: Mulla oli aikanaan just toi jet city. Sinänsä ei ollut siitä mitään valittamista, ulkoisesti melko siistiä ja tukevaa tekoa mutta kuitenkin hieman kiinalainen. Esimerkiksi toi verkotus etupaneelissa oli vähän epätarkasti kohdallaan. En muista mikä siinä Jet cityssä oli soundissa vikana mutta ei se vaan sitten oikein ollut kiipperi. Samat fiilikset mulla aikanaan tuosta. Ihan periaatteessa jees, mut jotenkin off. JuSu "Ennen
oli kunnollista.
Nytten
ei oo kunnollista."
-Repomies |
pvais 30.01.2020 15:41:25 | |
---|
Marshall Origin 20H, täältäkin ääni ko nupille. Hinta on huokea, simppeli nuppi käyttää ja pelaa pedaalien kanssa erittäin hyvin. On myös tosi hyvä reagoimaan kitaran potikoiden säätöön. Ainut mitä olen joskus kaivannut niin reverbiä, siis silloin ku on ollut vain piuha kitaran ja nupin välissä. Laudan kanssa soittaessa ei sitä tietysti tarvi. Oon soittanut ko nuppia monilla kitaroilla ja kaikilla pelannut hyvin, ei ole tarvinnut juurikaan ruuvilla ja etsiä soundia pitkään. Kovin kuumia mikkejä en toki ole käyttänyt, kaikki ollut vintage output osastoa. Mut näillä kokemuksilla suosittelen. |
Stone 01.02.2020 18:39:22 (muokattu 01.02.2020 18:39:45) | |
---|
heinovi1: Uraltone Jr. Erittäin luotettava ja huoleton peli, jos huolellisesti rakennettu. Laadukas perussoundi, monipuoliset säädöt ja teho/headroom valittavissa kaiuttimien ja putkien avulla useimpiin tilanteisiin sopivaksi. Erinomainen pedaalialusta varsinkin, jos lopputulos rakennetaan puhtaan saundin päälle. Dynaaminen ja välitön reagointi soittoon. Kerran olen päässyt tuollaisella soittelemaan ja huh huh, ei kyllä tosiaankaan kylmäksi jättänyt. Monipuoliset säädöt oli noinkin simppeliksi vahvistimeksi. Murakka särö. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
TTV 01.02.2020 18:48:35 | |
---|
Torilta joku lukuisista Bluetone-nupeista antaa varmasti rahalle vastinetta ja laatua. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |