Aihe: VGS kitara
1
rrl3
08.12.2019 20:44:11
missähän maassa on valmistettu VGS COBRA SELECT SERIES sähkökitara ..yritin ettii jotain tietoa valmistajasta mut aika niukkaa oli..olisin kyseistä peliä hankkimassa..valmistus maa vielä kiinnostaa ennen ostopäätös syntyy..
kovaa ja korkeelta...!!!!!
basisti1971
09.12.2019 06:11:45
Moi.

rrl3: missähän maassa on valmistettu VGS COBRA SELECT SERIES sähkökitara ..yritin ettii jotain tietoa valmistajasta mut aika niukkaa oli..

Ei henkilökohtaista kokemusta kyseisestä brändistä, ja koska valmistuttaja on GEWA, aika hankala tuota alkuperäistä valmistusmaata on varmaksi sanoa jolleivät kysyttäessä sitä paljastaneet.

info(at)gewamusic.com

Arvauksena Kiina/kaukoitä ja entinen itäblokki.
Noista liki poikkeuksetta tuon hintaluokan laitteet GEWAlla (kuten toki kaikilla muillakin toimijoilla) ovat tulleet.
Jotain pikkutilpehööriä olen heidän brändeiillään vuosikymmenten saatossa hankkinut, eikä pahaa sanottavaa ole ollut.

rrl3: valmistus maa vielä kiinnostaa ennen ostopäätös syntyy..

Miksi?

Uutena -pintakäsittelystä riippuen enemmän tai vähemmän- alle viidensadan euron instrumenttien valmistusmaalla tuskin on kovinkaan suurta vaikutusta siihen sattuuko kyseinen yksilö olemaan paremmasta vai huonommasta päästä, kun sitä ei tee hintaluokan kaksinkertaistaminenkaan.

T:Samuli
rrl3
09.12.2019 07:38:42
ok..niin jo arvelinkin tuon valmistusmaan suhteen..mut 250e yllämainitusta kitarasta ei musta ole liikaa..duncanin humppareilla vielä tuo varustettu..muutenkin lähes uudenveroisessa kunnossa..
kovaa ja korkeelta...!!!!!
PIM
09.12.2019 11:33:21
Vahva veikkaus: Indonesia. Ainakin tää mun VGS Select Road cruiserissa lukee, että Made in Indonesia.
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Don Felder
09.12.2019 17:07:15
Joitakin VGS bassoja tehdään Vietnamissa ja joissakin akustisissa VGS kitaroissa lukee made in europe.
En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia.
markus16
09.12.2019 19:39:19
Mun VGS Cobra Select bassossa oli muistaakseni "Inspected in Germany" tarra saksan lipun kuvalla. Mitähän sekään mahtaa käytännössä tarkoittaa...
Jos jotain ei voi kapitalistilta oppia, niin ei mitään. -Skywriter
Laulava Kylätohtori
09.12.2019 21:17:18
markus16: Mun VGS Cobra Select bassossa oli muistaakseni "Inspected in Germany" tarra saksan lipun kuvalla. Mitähän sekään mahtaa käytännössä tarkoittaa...

Sitä, että sitä ei ole tehty Saksassa. Vastaavat hämäykset eivät ole nykyään mitenkään harvinaisia.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
maqu
20.01.2020 01:15:07
Niitä on tehty ainakin Indonesia, Kiina ja Malesia.

Löytyi tälläinen juttu :

BERLIN GUITARS is a VGS Guitar Dealer. VGS is a European company and stands for Visions in Guitars.
They build acoustic, electric and bass guitars. They are one of the first companies to re locate from China back to Europe. The guitars are now made in Europe and the quality is simply stunning.
Myrkrid
21.01.2020 21:04:53
Itse törmäsin joskus sattumalta nyt jo suljetussa musiikkiliikkeessä ko valmistajan akustiseen. Oli niin päheän näköinen musta/vihreä kitara vihreillä kielillä että ostin. En ole kovin aktiivinen akustisen soittaja, mutta näyttää hyvältä seinällä enkä suurempia vikoja löydä silloin kun kitaran syliin otan.
"Let the lager decide what is wrong, what is right."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)