Aihe: ESP:n Ltd 1000:set
1
1985
13.03.2008 22:55:29
Mielipiteitä ESP ltd 1000sista?

Itse vahvana Gibsonien ystävä ajattelin kuitenkin tuommoisen ltd 1000 viperin hankkia, ja vertaillessani sitä ESP viperiin en juuri eroja huomannut..
Ziggy Bubba
13.03.2008 23:07:48

Eipä tuon kanssa varmasti pahasti metsään mene, varsinkaan jos pääset laitetta testaamaan ennen ostoa.

Vai olet Gibsonin ystävä - miksi sitten korealaista ESP:n korviketta halajat? Tuohon hintaan saa Gibsoniltakin jo vaikkas mitä :)
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
Explorer
13.03.2008 23:19:10
Vai olet Gibsonin ystävä - miksi sitten korealaista ESP:n korviketta halajat? Tuohon hintaan saa Gibsoniltakin jo vaikkas mitä :)

Hehe. Sama kuin että "itse vahvana punaviinin ystävänä haluaisin ostaa mahdollisimman hyvän hinta-laatusuhteen omaavaa olutta".
You ain't seen me, right!
koponen
13.03.2008 23:47:49
Samaan rahaan saa Gibsonin LP Studion joka sentään on ihan aikuisten kitara eikä mikään junnujen viritys.
If it says Marshall on the front, you're good to go
Invader
13.03.2008 23:52:30
Samaan rahaan saa Gibsonin LP Studion joka sentään on ihan aikuisten kitara eikä mikään junnujen viritys.

http://www.cartoonstock.com/lowres/cga0275l.jpg
Tai sitten ei..
Ziggy Bubba
14.03.2008 00:07:09

Hehee, can of worms :D
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
koponen
14.03.2008 00:36:44
Hehe.. myönnetään että saatoin ihan vähän provosoida. Mutta tuo mitä aiemmin sanoin on kyllä silti ihan totta.
If it says Marshall on the front, you're good to go
joukov
14.03.2008 00:57:44
Tonnisten kanssa samaan hintaluokkaan menee myös Truckster.
Hartwall Areena, 27. - 28.5.2008: KISS
lärviapina
14.03.2008 11:05:12
Mutta tuo mitä aiemmin sanoin on kyllä silti ihan totta.

Höpö höpö.....täysi mielipide, eikä mikään totuus!!
Hyviä kitaroitahan nuo ovat! Jos soitat raskaampaa musiikkia....LTD:ssä ja ESP:ssä vähän modernimpi soundi.....jos taas mojorockbluesjazzia nii gibson...vähän perinteisemmällä soundilla.....

ja en tosiaan väitä, etteikö molemmilla voi soittaa molempia, tai ihan mitä vaan!!
1985
14.03.2008 13:03:30
Joo no siis minun mielestä taas tämän päivän laadunvalvonnan alaisilla Gibsonin Studioilla ei tee yhtään mitään..

Siis ei kyse ole siitä että tekisin jonkun valinnan gibsonin tai esp:n välillä, tahdon vaan hivenen erilaisen/eri soundisen vekottimen..

Omistan kuitenkin 90-luvun (vielä hyvää laatua olevan) Gibson Les Paul Standardin, ja Customin.
lärviapina
14.03.2008 13:35:13
Joo no siis minun mielestä taas tämän päivän laadunvalvonnan alaisilla Gibsonin Studioilla ei tee yhtään mitään..

Niillä on nii hirveä kiire haastaa kaikkia oikeuteen, etteivät kerkeä enää panostamaan laadunvalvontaan:)
PuNkKi
14.03.2008 13:40:00

tuosta asiasta olen kyllä ehdottoman samaa mieltä.
niin paljon eri studioita testanneena ja 4kpl omistaneena.
ei kyllä enään tule yhtäkään studiota mun kouraani.
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
jaakko.
14.03.2008 15:35:02
Höpö höpö.....täysi mielipide, eikä mikään totuus!!
Hyviä kitaroitahan nuo ovat! Jos soitat raskaampaa musiikkia....LTD:ssä ja ESP:ssä vähän modernimpi soundi.....jos taas mojorockbluesjazzia nii gibson...vähän perinteisemmällä soundilla.....

ja en tosiaan väitä, etteikö molemmilla voi soittaa molempia, tai ihan mitä vaan!!

Itse soittelen tätä kyseistä "mojorockbluesjazzia" LTD ec-1000 vhb:llä jossa siis mikitys on SD:n JB/59 eli ihan perinteikästä passiivihumpparisoundia tyrkkää: http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_ec1000_fm_vhb.htm

Tärkeintä mulle kitarassa on se että se on helppo ja mukava soittaa. Yksikään Gibsoni (tai mikäään muukaan kitara) mitä Oulun musiikkiliikkeistä viime kesänä löytyi ei vaan sopinut kouraan yhtä hyvin kuin tämä. Aika lähelle pääsi Fenderin "Custom Telecaster" jossa ei kyllä ollut enää telecasteria kuin bodyn muodossa (mm. 2xhumbucker ja liimakaula) :
http://www.fender.com/products//search.php?partno=0262000561

Tämähän siis kertoo siitä etten ole Gibsonin miehiä muuta kuin soundin perässä, mulle sopivia kauloja ei vaan vielä oo sattunu kohdalle G-tehtaan suunnasta.

Itse olen kyllä sitä mieltä että jos tuolla ec1000vhb:llä ei ne "perinnemojorocksoundit" lähde niin vika ei varmasti ole kitarassa... :)
Keskity, perkele!
lärviapina
14.03.2008 15:55:39
Itse olen kyllä sitä mieltä että jos tuolla ec1000vhb:llä ei ne "perinnemojorocksoundit" lähde niin vika ei varmasti ole kitarassa... :)

Niin niin......
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)