Generic L 16.03.2008 20:39:20 | |
---|
Tuntuu aika nuubi kysymykseltä kuin ajattelee että olen jo noin 8 vuotta soitellut :P Mutta onko kikkoja millä vähennetään kielien tahmeutta? Tuntuu että sormet eivät niin luontevasti luista noitten kielten päällä vaikka uudet ovat. Ja paskasilla käsillä en ole juuri soitellut.. Eli voiteleeko kukaan kieliä millään sörsselillä ja millä? Jonkun verran kun meinaa vaikuttaa soittavuuden mukavuuteen. |
Alphie 16.03.2008 20:41:23 | |
---|
No monet käyttää tuon takia juuri esimerkiksi pinnoitettuja Elixir kieliä, joissa kyllä pysyy luisto TODELLA pitkään. Hinta on toisaalta sen mukainen. Joitain random tököttejä on myös olemassa, mutta itse en ole niistä oikeastaan innostunut vaan vaihtanut aina kielet, kun liian tahmeaksi on käynyt. |
Pluto 16.03.2008 20:42:24 | |
---|
GHS:n Fast Fret -niminen tuote toimii vallan mainiosti. Putsaa kielet ja tekee niistä miellyttävämmän tuntuiset. En tiedä kuinka olen tullut toimaan ennenkuin löysin Fast Fretin! Disclaimer: Korni ote tarkoituksellista. Dillon, you son of a bitch! |
Generic L 16.03.2008 20:47:41 | |
---|
Heti ku mainosmiehen suusta Pluto :D Joo kiitsa pitää tarkastaa noi molemmat! |
naavanka_ 16.03.2008 21:25:18 | |
---|
Itse suosin Elixirin kieliä, kestää todella pitkään ja luistaa kun mikäkii suksi talvella |
PIM 16.03.2008 21:30:17 | |
---|
Itse suosin Elixirin kieliä, kestää todella pitkään ja luistaa kun mikäkii suksi talvella Jos taas toi Elixirin liukkaus on liikaa, ainakin mulle on, niin kannattaa kokeilla Optima Goldeja. |
Painajaismainen 16.03.2008 21:32:38 | |
---|
Elixireille ääni täältäkin. "Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta." |
McNulty 16.03.2008 21:33:26 | |
---|
Elixirejä on kahdella eri pinnoitteella. Nanoweb ja polyweb. Nanowebin pinnoite on ohut ja se antaa juuri sopivan "liukkauden". Ei liikaa, mutta ei myöskään tahmaa. Polyweb sen sijaan on aavistuksen paksumpi ja ainakin omissa sormissani ne olivat "kusiluikut". Nopeiden riffien bendauksissa lirvahti aina kieli sormen alta. byt' v kurse volkov |
Painajaismainen 16.03.2008 21:41:14 | |
---|
Elixirejä on kahdella eri pinnoitteella. Nanoweb ja polyweb. Nanowebin pinnoite on ohut ja se antaa juuri sopivan "liukkauden". Ei liikaa, mutta ei myöskään tahmaa. Polyweb sen sijaan on aavistuksen paksumpi ja ainakin omissa sormissani ne olivat "kusiluikut". Nopeiden riffien bendauksissa lirvahti aina kieli sormen alta. Tuollaisista Polywebeistä en ole koskaan kuullutkaan. Itsellä on ollut käytössä ainoastaan noita Nanowebbejä, eikä ole ole ollut moitteensijaa. "Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta." |
Starlia 16.03.2008 21:47:02 | |
---|
Tuntuu aika nuubi kysymykseltä kuin ajattelee että olen jo noin 8 vuotta soitellut :P Mutta onko kikkoja millä vähennetään kielien tahmeutta? Tuntuu että sormet eivät niin luontevasti luista noitten kielten päällä vaikka uudet ovat. Ja paskasilla käsillä en ole juuri soitellut.. Eli voiteleeko kukaan kieliä millään sörsselillä ja millä? Jonkun verran kun meinaa vaikuttaa soittavuuden mukavuuteen. Pese kädet ennen kuin alat soittamaan. Näin itse tehnyt aina, eikä paskaa ole kuin itse soitto. |
Generic L 16.03.2008 21:55:25 | |
---|
Pese kädet ennen kuin alat soittamaan. Näin itse tehnyt aina, eikä paskaa ole kuin itse soitto. No se että olen paska soittaja edelleen vuosien jälkeen on asia erikseen :D Kiitokset hyvistä vastauksista! |