Eemil 19.03.2008 14:50:34 | |
---|
Tarvitsen Lp-malliseen kitaraan kehykset humppareille. Vaikeata tässä on se, että mistään ei löydy sellaisia joita kaipaan. Pitäisi siis olla kaarevat, ja tallaan se korkeampi versio. Valkoiset väriltään. Tietääkö kukaan mistä voisi löytää? Jos jollain on moiset niin tarjoa, ostan pois heti. Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin...
Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln
K100#2 |
Jesus_Plastica 19.03.2008 16:44:03 | |
---|
Tarvitsen Lp-malliseen kitaraan kehykset humppareille. Vaikeata tässä on se, että mistään ei löydy sellaisia joita kaipaan. Pitäisi siis olla kaarevat, ja tallaan se korkeampi versio. Valkoiset väriltään. Tietääkö kukaan mistä voisi löytää? Jos jollain on moiset niin tarjoa, ostan pois heti. Tsekkasitko millbrookista ja SP-Elektroniikasta? |
Juniper 19.03.2008 18:29:56 | |
---|
Tarvitsen Lp-malliseen kitaraan kehykset humppareille. Vaikeata tässä on se, että mistään ei löydy sellaisia joita kaipaan. Pitäisi siis olla kaarevat, ja tallaan se korkeampi versio. Valkoiset väriltään. Tietääkö kukaan mistä voisi löytää? Jos jollain on moiset niin tarjoa, ostan pois heti. Kaarevia et löydä oikein mistään. Se kaari hiotaan kehykseen kitaran mallin mukaan. Ohut kehys taipuu nätisti kaarelle, mutta paksua kehystä joutuu hiomaan. Kehyksiä löytyy melkeinpä useimmista soitinkaupoista. |
Eemil 20.03.2008 12:11:52 (muokattu 20.03.2008 12:16:40) | |
---|
Tsekkasitko millbrookista ja SP-Elektroniikasta? Kyllä vain, kummastakaan ei löydy. Kaarevia et löydä oikein mistään. Se kaari hiotaan kehykseen kitaran mallin mukaan. Ohut kehys taipuu nätisti kaarelle, mutta paksua kehystä joutuu hiomaan. Kehyksiä löytyy melkeinpä useimmista soitinkaupoista. Kyllähän noita kaarevia löytyy muttei valkoisena. Mustaa ja kermaa löytyy mistä vaan. Kyllähän nuo suoratkin kehykset saa kiinni ihan hyvin, mutta aika rasittaa ne rikki melko nopeasti. Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin...
Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln
K100#2 |
pulliha 20.03.2008 16:35:49 | |
---|
Valkosta spraymaalia ? Itte oon tätä ainakin käyttänyt tosin erivärisenä ja toimii. fak me |
Kivijalka 20.03.2008 16:47:42 | |
---|
Valkosta spraymaalia ? Itte oon tätä ainakin käyttänyt tosin erivärisenä ja toimii. Eivätkös ne erikoisväriset kehykset muutenkin ole maalattuja? Ainakin useita olen nähnyt jotka kuluessaan paljastavat maalin alta aivan tavallisen mustan kehyksen. I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
ravensoul 20.03.2008 18:46:35 | |
---|
Valkosta spraymaalia ? Itte oon tätä ainakin käyttänyt tosin erivärisenä ja toimii. Luulis toimivan. Mä suihkautin yhet mustat kehykset hopeisiks, pari kiekkaa lakkaa päälle ja hyvin on kestäny. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |