Minulla on Line6 AX2-combo, ja olen pohtinut seuraavaa: Nyt kun näitä pienitehoisia nuppeja tuutataan joka suunnasta markkinoille, toimisiko viritys jossa mainitunlaista nuppia ajettaisiin combon toiseen kaiuttimeen kuivana peruskomppisoundina (jollaista eniten tarvitsen). Toiseen kaiuttimeen tuutattaisiin sitten AXia, efektoituja soundeja varten. Edessä sitten A/B-boxi. Stereo-ominaisuudet menetän, mutta sanotaanko niin ettei niitä tule edes ikävä. Axin vahvistinosa antaa 2*50 wattia, jonka nuo vakioämyrit hyvin sietävät. Tehonkesto ei siis ainakaan olisi ongelma. Vaan voiko tulla muita pulmia vastaan? Ainakin tuota kaiutinpiuhaa pitää jotenkin jatkaa, ehkäpä kolvata saman tien uusi. Ja kyllä, tiedän että järkevää olisi hankkia 1*12 kaappi ja ennen kaikkea heittää tuommoinen mallintava hevonperse menemään. Mutta uuden kokeiluhan on hauskinta kamarunkkailua, eikö totta? |
Minulla on Line6 AX2-combo, ja olen pohtinut seuraavaa: Nyt kun näitä pienitehoisia nuppeja tuutataan joka suunnasta markkinoille, toimisiko viritys jossa mainitunlaista nuppia ajettaisiin combon toiseen kaiuttimeen kuivana peruskomppisoundina (jollaista eniten tarvitsen). Toiseen kaiuttimeen tuutattaisiin sitten AXia, efektoituja soundeja varten. Edessä sitten A/B-boxi. Stereo-ominaisuudet menetän, mutta sanotaanko niin ettei niitä tule edes ikävä. Axin vahvistinosa antaa 2*50 wattia, jonka nuo vakioämyrit hyvin sietävät. Tehonkesto ei siis ainakaan olisi ongelma. Vaan voiko tulla muita pulmia vastaan? Ainakin tuota kaiutinpiuhaa pitää jotenkin jatkaa, ehkäpä kolvata saman tien uusi. Ja kyllä, tiedän että järkevää olisi hankkia 1*12 kaappi ja ennen kaikkea heittää tuommoinen mallintava hevonperse menemään. Mutta uuden kokeiluhan on hauskinta kamarunkkailua, eikö totta? Tottakait se toimii. Sinun tarvii vaan piuhoittaa kombo uusiksi. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |