loner 20.03.2008 15:34:14 | |
---|
huomasin ettei löydy monestakaan liikkeestä enää se:tä ja vox:in sivuiltakaan ei enää löydy kuin le malli.lieneekö suunnitteilla uusi versio laitteesta?johan tuo se on ollutkin markkinoilla aika pitkään.olisi kyllä tervetullut mielestäni. |
Ziggy Bubba 20.03.2008 15:35:33 (muokattu 20.03.2008 15:36:23) | |
---|
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
FensonGibder 20.03.2008 19:38:14 | |
---|
Myinkin juuri SE:n pois. Itse asiassa uskoisin tuon olleen liian kallis vehje valmistaa: rautaa ja peltiä + kromia ja liikkuvia osia enemmäin kuin laki sallii. Tuosta LE-mallista tehtiin halvempi valmistaa karsimalla SE:tä ja silti myyntihinta näyttää olevan samaa luokkaa. That's what I call business! Hyvä peli SE kaikenkaikkiaan oli.. mutta GT-8 lämmitti enemmän. Omalla luvalla. |
loner 20.03.2008 20:10:36 | |
---|
tuossa LE:ssä näyttäisi olevan vähän nuukemmin kaikkea ja vain yksi poljin.olen ollut tyytyväinen tuohon SE:hen,mutta olisihan siinä paranneltavaakin. Oiskohan Vox Tonelab LE? http://www.thomann.de/fi/vox_tonelab_le.htm Tämä ei taida olla niinkään kokonaan uusi masiina, vaan hiukan SE:stä muunneltu laitos... |
duc 20.03.2008 21:09:10 (muokattu 20.03.2008 21:09:40) | |
---|
Tuosta LE-mallista tehtiin halvempi valmistaa karsimalla SE:tä ja silti myyntihinta näyttää olevan samaa luokkaa. That's what I call business! Hyvä peli SE kaikenkaikkiaan oli.. mutta GT-8 lämmitti enemmän. Tonelab SE:n hintoihin alkaa tulla kohta vintage-lisää selkeesti. |
Umas 20.03.2008 23:17:59 | |
---|
Ei SE tartte seuraajaa, mun mielestä toi laitos on ihan riittävän hyvä tollasenaa. LE:stä ei kokemusta. "En mä ole sika... olen rakastunut!" -rumpali |
FensonGibder 21.03.2008 10:04:08 | |
---|
Ei SE tartte seuraajaa, mun mielestä toi laitos on ihan riittävän hyvä tollasenaa. LE:stä ei kokemusta. Ei ehkä tarvitse seuraajaa loppukäyttäjän mielestä, mutta corporaatio vaatii. Mallisto on uudistettava ja pyörän on pyörittävä. Tämä johtuu tuotteen elinkaaresta. Jos tuote ei ole huippusuosittu klassikko, sitä ostetaan vain jonkin aikaa. Eikä sillä ole juurikaan väliä vaikka tuote olisi oikeasti hyväkin. Tuo mallin uudistaminen on ainoastaan hyvä keino pidentää tuotteen elinkaarta. Tämmöisiä pedaaleja ja multihärpäkkeitä tulee (ja poistuu) markkinoilta joka vuosi hirveät määrät. Tosiklassikkoja on aika vähän. Omalla luvalla. |
Umas 21.03.2008 10:08:46 (muokattu 21.03.2008 10:09:09) | |
---|
Ei ehkä tarvitse seuraajaa loppukäyttäjän mielestä, mutta corporaatio vaatii. Mallisto on uudistettava ja pyörän on pyörittävä. Tämä johtuu tuotteen elinkaaresta. Jos tuote ei ole huippusuosittu klassikko, sitä ostetaan vain jonkin aikaa. Eikä sillä ole juurikaan väliä vaikka tuote olisi oikeasti hyväkin. Tuo mallin uudistaminen on ainoastaan hyvä keino pidentää tuotteen elinkaarta. Tämmöisiä pedaaleja ja multihärpäkkeitä tulee (ja poistuu) markkinoilta joka vuosi hirveät määrät. Tosiklassikkoja on aika vähän. Niin, minä nyt puhuinkin näin käyttäjän näkökulmasta. En markkinakoneiston. Mutta tokihan tässä mielenkiinnolla aina noita uusia laitteita kokeillaan, mutta ei ole mikään vielä ainakaan sytyttänyt sen vertaa että tuosta se:stä luopuisin. edit. Olenpas taas sekava. "En mä ole sika... olen rakastunut!" -rumpali |
FensonGibder 21.03.2008 11:21:35 | |
---|
Selvää kauraahan tää on.. Luulen, että koska monet muut isot brändit meni noissa multihärpäkkeiden ulkoasuissa toiseen suuntaan kuin SE:n tyyli, niin Voxille tuli kiire dumpata SE mallistosta ja mennä samaan "halpis"-suuntaan. Esim. LE ja GT-10 on aika lähelle toisensa kaltaiset kun tarpeeksi kaukaa tiiraa. Omalla luvalla. |