Aihe: G-major + ?
1
kilkka
19.03.2008 16:14:07

Mikä midilankku kannattaisi ostaa g-majorin kanssa? Kaveri suositteli rocktronin midi matea. Itseäni lähinnä arveluttaa pedaalittomuus tuossa. Mietin itse tuota Behringerin FCB 1010. Sillä ei vaan kuulemma saa kaikkia ominaisuuksia toteutettua mitä g-majorista löytyy vai? Thomannilta en löytänyt tuota rolandin fc-200 lankkua ollenkaan.
Kertokaa vähän mielipiteitänne.
www.myspace.com/piecemakerband
HeavyMachinery
19.03.2008 16:29:55 (muokattu 19.03.2008 16:30:44)

Mikä midilankku kannattaisi ostaa g-majorin kanssa? Kaveri suositteli rocktronin midi matea. Itseäni lähinnä arveluttaa pedaalittomuus tuossa. Mietin itse tuota Behringerin FCB 1010. Sillä ei vaan kuulemma saa kaikkia ominaisuuksia toteutettua mitä g-majorista löytyy vai? Thomannilta en löytänyt tuota rolandin fc-200 lankkua ollenkaan.

Midimateen saat kiinni Expression spedun jos haluat. Digitechillä oli muistaakseni noita ihan jees edukkaita midilankkuja..
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
juhajuha
19.03.2008 18:07:06

Kokeilin kanssa ensin behringeriä, mutta en tajunnu siitä mitään.
Midi maten kun pukkaa kiinni niin kaikki oli selvää. Pommin varma toiminnaltaan ja yksinkertaisen selkeä toteutus. Midi Mate on klassikko.
RED NUMBER TWO "Niin delay vastaa kuin sinne huutaa."
koponen
19.03.2008 19:14:55 (muokattu 19.03.2008 19:16:02)
Virhe

XXXXXXXXXXX
If it says Marshall on the front, you're good to go
timppis
21.03.2008 13:08:28

Mulla on Behkun midispedu G-majorin kanssa. Toistaiseksi ei ole ominaisuudet loppuneet kesken. Enpä tosin presetin vaihdon ohella muuhun sitä käytäkään kuin volumepedaalina. Neljä PC:tä ja kaksi CC:tä yhdellä painauksella riittää ainakin mulle. Ihan tyytyväinen olen ollut, varmasti hintansa väärti peli. Vaihdoin siihen samantien sen parannellun firmwaren, jossa on mm. stomp-box ominaisuudet yms. Oli siinä aika paljon muitakin ominaisuuksia viilailtu, jos niistä ei mun käytössä ole paljon hyötyä. Ko. softanpätkä löytyy vepistä, EPROM-piirejä saa mistä tahansa komponentteja myyvästä firmasta alle kympillä. Ohjelmointityökalu voi olla ongelma, mutta hätätapauksessa semmoisen voi tehdä vaikka itse. Vepistä löytynee apuja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)