Mikä midilankku kannattaisi ostaa g-majorin kanssa? Kaveri suositteli rocktronin midi matea. Itseäni lähinnä arveluttaa pedaalittomuus tuossa. Mietin itse tuota Behringerin FCB 1010. Sillä ei vaan kuulemma saa kaikkia ominaisuuksia toteutettua mitä g-majorista löytyy vai? Thomannilta en löytänyt tuota rolandin fc-200 lankkua ollenkaan. Kertokaa vähän mielipiteitänne. Mulla on Behkun midispedu G-majorin kanssa. Toistaiseksi ei ole ominaisuudet loppuneet kesken. Enpä tosin presetin vaihdon ohella muuhun sitä käytäkään kuin volumepedaalina. Neljä PC:tä ja kaksi CC:tä yhdellä painauksella riittää ainakin mulle. Ihan tyytyväinen olen ollut, varmasti hintansa väärti peli. Vaihdoin siihen samantien sen parannellun firmwaren, jossa on mm. stomp-box ominaisuudet yms. Oli siinä aika paljon muitakin ominaisuuksia viilailtu, jos niistä ei mun käytössä ole paljon hyötyä. Ko. softanpätkä löytyy vepistä, EPROM-piirejä saa mistä tahansa komponentteja myyvästä firmasta alle kympillä. Ohjelmointityökalu voi olla ongelma, mutta hätätapauksessa semmoisen voi tehdä vaikka itse. Vepistä löytynee apuja. |