Aihe: Behringer hell babe wah
1 2
vaasankitaristi
02.02.2008 15:54:32
onko ostamisen arvoinen wah pedaali metalli hommiin?
koponen
02.02.2008 15:59:56
On tosiaan. Haulla löytyy 1000 viestiä puolesta ja vastaan.
If it says Marshall on the front, you're good to go
Ukko
02.02.2008 17:03:38

On tosiaan. Haulla löytyy 1000 viestiä puolesta ja vastaan.

Ollut jo pari vuotta käytössä. Kestää ja toimii.
Icy-Sun
02.02.2008 17:08:30 (muokattu 02.02.2008 17:09:54)
osta vaikka huvikseen härdelliksi kun maksaa niin vähän. Ei ole ainakaan paljon rahaa mitä mennä hukkaan
There ain't noway out tonight
Volcom
02.02.2008 20:37:08
Itse kokeilin, ja mulla se toimi niin hyvin, että muunti "stand-by" tilassakin ääntä ihan pirusti. Varmaan heikko yksilö, mutta en enään uudestaan hommaisi.
vaasankitaristi
02.02.2008 20:51:35
onko pedaali muuten muovia?
rainmaker
02.02.2008 21:18:59

on.

täytesana
"Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz
McNulty
02.02.2008 21:49:07
Soundiltaan se on ihan wahiksi tunnistettava... varsin toimiva itseasiassa. Se vain että ne moodit ovat jokseenkin "toimimattomia" toisin kuin kalliimmissa versioissa. Samoin se palautusjousi on todella, todella ärsyttävä. Ei saa spedua pysymään sweetspotissa. Paljon keikkailevalle ja wahia polkevalle se muovinen kuori onpi iso Njet!

Mutta kuten todettu, perussoundi on ihan toimiva ja kotosalla sukkasilleen polkiessa varsin riittävä.
byt' v kurse volkov
Twinkle
02.02.2008 22:48:04 (muokattu 02.02.2008 22:48:32)

Runko-osan kotelo on muovia. Valtaosa muusta on terästä: pedaali, pohja, akseli ja sen pedaaliosan sarana. Piirilevyt on semmoisilla 5mm paksuilla ja 3 senttiä pitkällä terästapeilla kiinni rungossa.
Twinkle
02.02.2008 22:59:30 (muokattu 03.02.2008 13:40:52)
Soundiltaan se on ihan wahiksi tunnistettava... varsin toimiva itseasiassa. Se vain että ne moodit ovat jokseenkin "toimimattomia" toisin kuin kalliimmissa versioissa.

Ite näkisin että siinä on vähän liikaa optioita. Itse kyllä sain sieltä itseäni miellyttävän soundin ulos sekä kitaralle ja bassolle, mutta jonkin verran säätämistä se vaati. Suurin ongelma mitä minä siitä löysin, oli se tynkä sweeppi, joka ei kauheen laaja ole. Kyseisen ongelman tosin modasin pois kun oli yksi päivä tylsää.

Samoin se palautusjousi on todella, todella ärsyttävä. Ei saa spedua pysymään sweetspotissa.

Palautusjousen toimintaan voi onneksi vaikuttaa siellä pedaalin alla olevasta ruuvista. Ihan täydellisesti tuo ei tosin toimi kun pedaali jäykistyy sen takia mutta on sekin tyhjää parempi.

Paljon keikkailevalle ja wahia polkevalle se muovinen kuori onpi iso Njet!

Eipä siinä muovia ole kuin pinnassa. itse pedaaliosan alla 3mm teräslevystä tehty runko, samaten pohja on terästä. Tukeva rimpula ja aikapaljon täytyy työtä tehdä ennen kuin sen saa paskaksi.
Dirty Hero
03.02.2008 12:20:55
Mä löysin toisen halvan wahin; tossa on sentään metallikuori. Hintaa 33€+tietty postikulut...

http://www.musicstore.de/is-bin/INT … ;ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

...varmaan tosi hyvä :D
Painajaismainen
03.02.2008 13:18:33
Mä löysin toisen halvan wahin; tossa on sentään metallikuori. Hintaa 33€+tietty postikulut...

http://www.musicstore.de/is-bin/INT … ;ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

Oletko kokeillut?

;)
merirosvokissa
03.02.2008 13:28:12

Ihteähän vituttaa tommonen tavaran haukkuminen ennenku sitä on edes nähnyt, saatika sitten kokeillut, ei muuta, jatkakaa.
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal - Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF
Twinkle
03.02.2008 13:42:51

Epäilisin, että mokomaan on kopsattu jonkun Crybabyn kytkis sellaisenaan ja heitetty markkinoille. Rahaa ei mene kehitystyöhön eikä katalogin ylläpitämiseen hiluakaan, joten se sitten näkyy hinnassa.

Tommoisen voisi ostaa ja katsoa mitä siellä on, jos se ei miellytä niin sinnehän voi rakentaa vaikka mitä kivaa sisään.
Murgo
03.02.2008 13:47:13

Omien havaintojen mukaan ainakin minulla olevissa Behringereissä on mekaaninen toteutus varsin asiallinen (kitarapedaalien kuorethan ovat muovia, mutta tuollaisenkin oli joku muistaakseni tiputtanut parvekkeelta asfalttiin ilman merkittäviä vaurioita). Enemmänkin noissa arveluttaa elektroniikan toteutus nimenomaan korjauksen jne. kannalta, paljon pienen pieniä pinta-asennuskomponentteja ohuilla tiukkaan ladotuilla piirilevyilla ja sitten jakit ja potikat on juotettu samoihin piirilevyihin, ainakin tuntuu että vaurioriski on melkoinen jos potikannuppi tai jakkiin kiinnitetty plugi saa tällin, ja esim. pätkivän potikan tai jakin vaihtaminen rikkomatta mitään voi olla haasteellista. Mutta toisaalta sama taitaa nykyään päteä kaikkiin vähänkin järkevänhintaisiin laitteisiin, P to P-käsinkasatut ultrakalliit boutique-vehkeet ovat sitten erikseen.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
Nazareth
03.02.2008 14:08:09
Ihteähän vituttaa tommonen tavaran haukkuminen ennenku sitä on edes nähnyt, saatika sitten kokeillut, ei muuta, jatkakaa.

No eihän tossa tuotetta ole haukuttu. Kirjoittaja arveli sen olevan hyvä.
Kurnauskis. ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Säikähdin.
Freewheeler
03.02.2008 15:28:21
Palautusjousen toimintaan voi onneksi vaikuttaa siellä pedaalin alla olevasta ruuvista. Ihan täydellisesti tuo ei tosin toimi kun pedaali jäykistyy sen takia mutta on sekin tyhjää parempi.

Ei mun Hellbabessa ole pohjassa kuin bypass-viiveen säätöruuvi. Ei se vaikuta jouseen millään tavoin.
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos.
Walde
03.02.2008 15:33:40

Voisikin tollaisen musicstoren halpis wahin tilata samlla jos nyt sieltä uuden kitaran tileen. Tuskin siinä rahat hukkaan menee saa ainakin oikean wahin näköiset kuoret :)
Twinkle
03.02.2008 18:35:44 (muokattu 03.02.2008 18:37:46)
Ei mun Hellbabessa ole pohjassa kuin bypass-viiveen säätöruuvi. Ei se vaikuta jouseen millään tavoin.

Huomaa että juuri pedaalin alla: siinä on erillinen runko ja itse pedaali keikkuu siinä päällä. Purista pedaalin ala-asentoon ja kurkista pitkittäissuunnassa laitteen sisään kantapään puolelta. Pedaalin saranassa on ruuvi, jota voi kiristää ja löysätä oman mielen mukaan.

EDIT: jaa se ei olekaan ruuvi, vaan kuusiokolo mutta kyllä se sieltä löytyy. Samaten ne rohkeat, jotka tutustuivat ostamansa tuotteen ohjekirjaan tietävät tuosta kuusiokolosta.
Murgo
03.02.2008 18:46:28

Behkun luettelo muuten sanoo seuraavaa: Unique spring-back mechanism with resistance adjustment for ultimate playing style (option to remove) Eli tuon tulkitsisin niin että koko jousi on haluttaessa poistettavissa.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)