Miikmii 25.03.2008 16:59:25 (muokattu 25.03.2008 17:01:41) | |
---|
Mitä sanoisitte VOX AD30VT:stä, mitä hyviä ominaisuuksia, mitä huonoja ominaisuuksia ja suosittelisitko jo muutama vuotta soittaneelle kitaristille kotikäyttöön?? Jos olette sitä mieltä että ei, niin kertokaa vaihtoehtoinen samoissa hintaluokissa pyörivä vehje. |
esprit de corps 25.03.2008 17:01:57 | |
---|
Hyvä otsikko ja hyvä aloitus. Hienoa. Mutta asiaan, minkälaista musiikkia soitat? Nuo on ihan päteviä vehkeitä monenlaiseen vääntöön, mutta jos satut metallia soittamaan, niin Voxiltahan löytyy se XL-malli noista Valvetronixeista, jossa on isompi elementti. Eli enemmän munaa. ; ) Vähän niinku muumi. |
Miikmii 25.03.2008 17:13:46 (muokattu 25.03.2008 17:14:55) | |
---|
Eipä iha metalliin asti taivu soittotyyli. Jotain punkintapasta yritän soitella ja voisi vielä kertoa että kaveriksi voxille oon ostamassa tokain alc-53. Ja muuten: miten paljon tuollainen XL-malli tulisi maksamaan?? |
PuNkKi 25.03.2008 17:16:45 | |
---|
tuo vox on varmasti hyvä ja randallin rg75 ja rar75 kannattaa myös testata jos vaan suinkin mahdollista. randallilla taittuu punkki loistavasti. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Warwickbass 25.03.2008 17:17:31 | |
---|
Mitä sanoisitte VOX AD30VT:stä, mitä hyviä ominaisuuksia, mitä huonoja ominaisuuksia ja suosittelisitko jo muutama vuotta soittaneelle kitaristille kotikäyttöön?? Jos olette sitä mieltä että ei, niin kertokaa vaihtoehtoinen samoissa hintaluokissa pyörivä vehje. Miksette työ käyttele hakua?!? Voxin AD:t, microcubet jne. on aikas hyvin jauhettu läpi täällä. Ja jokaisessa kirjoiteksessa on melkein yhtä monta vaihtoehtoista vahvistina kuin kirjoittajia. |
Miikmii 25.03.2008 17:21:40 | |
---|
Miksette työ käyttele hakua?!? Voxin AD:t, microcubet jne. on aikas hyvin jauhettu läpi täällä. Ja jokaisessa kirjoiteksessa on melkein yhtä monta vaihtoehtoista vahvistina kuin kirjoittajia. Nyt satuin olemaan niin laiskalla päällä etten jaksanut lähteä niin paljoa tutkimaan noita kirjoituksia kun jotkut lähtivät niin pahasti raiteiltaan ja saahan sitä paljon paremmin ja tarkemmin kyseltyä omalla palstallaan. |
PappaSF 25.03.2008 19:22:54 | |
---|
Just ite ostin VOX AD50VT ja hyvin soundaa. Kivaa on että tuota voi soitella mm. Korvakuulokkeilla ja takapaneelissa on kätevä Power level säädin. |
MuzaK 25.03.2008 20:40:40 | |
---|
AD50VT:n saa itse asiassa soundaamaan hemmetin hyvällä jos jaksaa harrastaa pientä modailua, eli uusi kajari sisälle, säätöluukku taakse ja putken vaihto niin saa rähinäsäröä enemmän. Ite muokkasin huvikseni uuden ulkomuodonkin pöntölle: http://www.valvetronix.net/forum/ne … ys=0&postorder=asc&start=10 Parhaat soundit mun mielestä on Twin 4x10 ja US Higain mallinnuksilla. Master ja Vola kello neljään niin ei mene tukkoon mutta putkesta saa lämpöä. |
Icy-Sun 25.03.2008 21:39:49 | |
---|
Eipä iha metalliin asti taivu soittotyyli. Jotain punkintapasta yritän soitella ja voisi vielä kertoa että kaveriksi voxille oon ostamassa tokain alc-53. Ja muuten: miten paljon tuollainen XL-malli tulisi maksamaan?? Kyllä siihen vissiin satanen tulee nempi vaan XL mallissa on noita raskaan sarjan mallinnuksia, joten jos et metallia soita niin suosittelisin mieluummin tavallista mallia. Mulla on vain yksi negatiivinen kokemus valvetroniksista: aika tanakka alapää on. Minusta vähän liiankin. Jotku siitä tykkää vaan minusta sinne tulee sitä murinaa liikaakin :) There ain't noway out tonight |
Pluto 25.03.2008 21:52:17 | |
---|
Käytän nyt tätä ketjua, mutta millainen tuo suora linjalähtö Valvetronixissa on? Eikös siinä ole Rolandin tekniikkaa? Joskus olen kyseisen firman mallinnuslaitteita käyttänyt, ja saanut helpolla suht hyvää kotinauhoitusjälkeä aikaan. Dillon, you son of a bitch! |
koponen 25.03.2008 21:56:47 | |
---|
Eikös siinä ole Rolandin tekniikkaa? Ei, vaan Korgin. En ole testannut, mutta aikalailla samaa tavaraa pitäisi olla kuin Tonelabissa ja se kyllä toimii hyvin suoraan linjaan. If it says Marshall on the front, you're good to go |
Pluto 25.03.2008 21:58:33 | |
---|
Ei, vaan Korgin. En ole testannut, mutta aikalailla samaa tavaraa pitäisi olla kuin Tonelabissa ja se kyllä toimii hyvin suoraan linjaan. Aivan, meni merkit sekasin. Dillon, you son of a bitch! |
ZZ-Solo 26.03.2008 00:13:20 | |
---|
Tästä varmaan keskustellaan ikuisuus, mutta ottaisitteko noista halvemmista malleista Micro Cuben http://www.thomann.de/fi/roland_micro_cube.htm vai VOXin DA5:n http://www.thomann.de/fi/vox_da5.htm ? Olen jompaa kumpaa ostamassa, mutta en epätoivoisesti osaa päättää.. VOXissa näyttäisi ole van enemmän efektejä ja kuulemma paremmat mallinnukset, mutta onko äänenlaatukin parempi? Kiinnostaisi myös saako tuohon VOXiin liitettyä MP3:n taustalle soimaan ? |