Aihe: Mielipiteitä kitarasta Ibanez Art120-bk
1
Kille
21.03.2008 21:25:17
Olen ostamassa veljelleni kitaran lahjaksi ja olen ajatellut tuota Ibanezin art120-bk:ta. Osaisiko kukaan kertoa kitaran laadusta mitään? Itse en tiedä kitaroista paljoakaan.
Juicy
22.03.2008 15:14:31

Olen ostamassa veljelleni kitaran lahjaksi ja olen ajatellut tuota Ibanezin art120-bk:ta. Osaisiko kukaan kertoa kitaran laadusta mitään? Itse en tiedä kitaroista paljoakaan.

Eipä ole varsinaisesti soittokokemusta, mitä nyt lyhkäsesti räpläsin sellaista musaliikkeessä. Yllätyin lähinnä sen keveydestä, odotin muodon perusteella sitä hieman painavammaksi. Hardware ja viimeistely oli ihan ok, speksit mukaanlukien.

Mutta jos tosiaan lahjaksi olet ostamassa, kannattaisi kyllä käydä veljen kanssa sitä jossain musaliikkeessä testaamassa. Kitaroissa vaikuttaa kaikki suurinpiirtein kaikkeen. Jos et tasan tarkkaan tiedä millaista musiikkia veljesi soittaa, ja mitä hän kitaralta haluaa speksien, ulkomuodon ja soundin -puolesta niin todella vaikeaa on sitä silloin sokkona ostaa. Paitsi jos tuo ~300€ ei paljoa taskun pohjalla paina niin mikäs siinä sitten.

Olispa mullaki isoveli joka antais synttärilahjaksi kitarakamoja ainaisten likööripullojen sijaan... :P
Kille
22.03.2008 16:43:17
Juu... Kiitos vinkeistä:) Samaa sanoi kaverinikin, että siis kävisi testauttamassa veljen kanssa... mutta kun yllätys olisi asian ydin:)
esprit de corps
22.03.2008 17:02:55 (muokattu 22.03.2008 17:03:11)
Juu... Kiitos vinkeistä:) Samaa sanoi kaverinikin, että siis kävisi testauttamassa veljen kanssa... mutta kun yllätys olisi asian ydin:)

Kannattaa varmaan jotenkin se ensiksi hyväksyttää. Kuten sillä tavalla, että otat jonkin nettisivun siihen, jossa tuo kitara on ja sanot veljellesi että jaa aikas hieno skitta mun mielestä, vaikka enhän minä näistä mitään tiedä. Sen jälkeen veljen reaktion perusteella mietit, kannattaako se hälle ostaa. : )
Vähän niinku muumi.
Kille
22.03.2008 17:29:07
Kannattaa varmaan jotenkin se ensiksi hyväksyttää. Kuten sillä tavalla, että otat jonkin nettisivun siihen, jossa tuo kitara on ja sanot veljellesi että jaa aikas hieno skitta mun mielestä, vaikka enhän minä näistä mitään tiedä. Sen jälkeen veljen reaktion perusteella mietit, kannattaako se hälle ostaa. : )

Tuossa on idean poikaa:)
Kille
22.03.2008 17:39:41

Tossa häneltä kyselin niin vastasi, että mieleen kävis enemmän Epin SG-mallinen kitara ja väriltään se punertava... Kyselin tuolla jo toisaalla että minkälaisia ne pelit ovat ja ovat kuulemma ihan asiallisia soittimia... Onko sinulla kokemusta Epin SG-mallisista skitoista?
esprit de corps
22.03.2008 17:41:58
Tossa häneltä kyselin niin vastasi, että mieleen kävis enemmän Epin SG-mallinen kitara ja väriltään se punertava... Kyselin tuolla jo toisaalla että minkälaisia ne pelit ovat ja ovat kuulemma ihan asiallisia soittimia... Onko sinulla kokemusta Epin SG-mallisista skitoista?

Vastasin joo sinne toiseenkin ketjuun ja kyllä, olen testannut ja pitänyt. Niitä kyllä suosittelen. Itse olen siis soitellut nimenomaan tätä mallia;

http://www.thomann.de/fi/epiphone_sg400_ch.htm
Vähän niinku muumi.
Kille
22.03.2008 17:48:37
Vastasin joo sinne toiseenkin ketjuun ja kyllä, olen testannut ja pitänyt. Niitä kyllä suosittelen. Itse olen siis soitellut nimenomaan tätä mallia;

http://www.thomann.de/fi/epiphone_sg400_ch.htm

Oho:) joo niinhän teitkin... sori mun moka:)
Kiitän kyllä varmennuksesta=)
esprit de corps
22.03.2008 17:55:35
Oho:) joo niinhän teitkin... sori mun moka:)
Kiitän kyllä varmennuksesta=)

Heeei, hitto, sen verran vielä, että testasin sitä sun toiseen ketjuun linkittämää Epiphonea, eli tätä;

http://www.thomann.de/fi/epiphone_sg400_wc_egitarre.htm

Ja tuota siis suosittelen. Väärän linkin sulle laitoin, stana... ; )
Vähän niinku muumi.
Kille
25.03.2008 18:18:00
Heeei, hitto, sen verran vielä, että testasin sitä sun toiseen ketjuun linkittämää Epiphonea, eli tätä;

http://www.thomann.de/fi/epiphone_sg400_wc_egitarre.htm

Ja tuota siis suosittelen. Väärän linkin sulle laitoin, stana... ; )

Joo ei mitää:) Joo tota kattelinkin... se siis harkintaan :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)