Aihe: Mikä temppu tässä on?epin dot tosi halvalla
1 2
ziggystardust
28.03.2008 21:39:57 (muokattu 28.03.2008 21:46:34)
Eli löysin tälläuisen paikan josta epin dotin saisi halvemmalla kuin thomanista ja musicstoresta
eli
http://www.power-sound.fi/product_i … acturers_id=73&products_id=1243

Aika uskomatonta eikö totta?eikö tuo olisi ihan loistava skitta,ainakin omien kokemusten ja muitten perusteella niin ton vois ostaa,eli älkää pliis hamstratko kaikkia:)
Niin ja paljonko tuossa tulisi postikuluja,kun en löytänyt.
Krice
28.03.2008 21:49:23

Pikaisesti vertailtuna muutkin kitarat tuntuisivat olevan samoissa hinnoissa tai jopa halvempia kuin Thomannilla. Mitä ihmettä? Onko tämä mahdollista..
PuNkKi
28.03.2008 21:51:35
joop. power-sound... kerran olin ostamassa sieltä peaveyn nuppia kun
netissä mainostivat että on 100eur halvempi kun t-kaupassa.
no, kun liikkeeseen soitin niin ilmenikin että "virhe" hinnassa"

prkl. 300e ois saanu enempi pulittaa kun netissä mainostivat
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
ziggystardust
28.03.2008 22:03:35
juu on kyllä ihmeen halpa vielä suomalainenkin,niin ihan aatelin kysyä,mutta tuskin tässä mikään virhe on mutta sanokaas niistä postikuluistakin vaan:)
Jamz
28.03.2008 22:05:08 (muokattu 28.03.2008 22:05:43)
Olen ostanut Fenderin basson tuolta. Hyvä palvelu, halvempi oli kuin ulkomailla ja nopea toimitus.
Vaihtobassoa & sutikomppia, prkl!!!
Dirty Hero
28.03.2008 22:19:57
Mä ostin tuolta pienen putkikombon alkuvuodesta. Palvelu oli ihan hyvää ja kaikki sujui niinkuin pitikin. Postikulut olivat ihan kohtuulliset. Voin suositella!
bfoc
28.03.2008 22:49:16
juu on kyllä ihmeen halpa vielä suomalainenkin,niin ihan aatelin kysyä,mutta tuskin tässä mikään virhe on mutta sanokaas niistä postikuluistakin vaan:)

Siellä vasemmassa alakulmassa on se toimitusehdot-osasto niinkun laki vaatii. Sieltähän sitä voi räknäillä sen mukaan mitä on tilailemassa.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
Gixxeri
29.03.2008 02:39:46

Nyt on T-kaupassa Gibsoneita ja Epiphoneita lähes polkuhintaan. Esim tässä: http://www.thomann.de/fi/epiphone_firebird_studio_vs_ltd.htm Loistava kitara josta pulitin jokunen kuukausi sitten Thomanilta satasen enemmän.
"Kato beibe tarkkaan, tästä lähtee rokkenroll!"
ravensoul
29.03.2008 21:12:52
Nyt on T-kaupassa Gibsoneita ja Epiphoneita lähes polkuhintaan. Esim tässä: http://www.thomann.de/fi/epiphone_firebird_studio_vs_ltd.htm Loistava kitara josta pulitin jokunen kuukausi sitten Thomanilta satasen enemmän.

Auuh, meinas jo GAS iskee pahan kerran vaikka rahaa on menny tänä vuonna jo tolkuttomasti kamoihin. Huh, jos olis punasta samaan rahaan ni tilaus ois jo lähteny..
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
Krice
30.03.2008 13:10:16 (muokattu 30.03.2008 13:11:32)

Mä ostin tuolta pienen putkikombon alkuvuodesta. Palvelu oli ihan hyvää ja kaikki sujui niinkuin pitikin. Postikulut olivat ihan kohtuulliset. Voin suositella!

Etusivun viittaus ulkomaisiin kauppoihin on kyllä harvinaisen nolo eli syyllistetään niitä jotka tilaavat esim. Saksasta. Hyvä, pitäkääpä tunkkinne.
ziggystardust
30.03.2008 20:22:00
Etusivun viittaus ulkomaisiin kauppoihin on kyllä harvinaisen nolo eli syyllistetään niitä jotka tilaavat esim. Saksasta. Hyvä, pitäkääpä tunkkinne.

Juu onhan tuo vähän typerää,mutta hyvin ymmärrettävää kun suomalaisista pienistä musa kaupoista ei osteta niin paljon kuin saksasta,ja periaattessa ne antavat kaiken ilmaiseksi,niin onhan se jos joku pikkukauppa myy pari kitaraa per viikko ja joku thomann satoja,niin pakkohan niitten on siitä vähän sanoa.Olen itse huomannut kuinka musakaupa lähiseudulla vähenee,joten ostakaa vaan ihmeessä suomesta:) ja kun tuo kauppa todella myy halvemmalla kuin saksalaiset
Antti1
30.03.2008 20:33:21
netissä mainostivat että on 100eur halvempi kun t-kaupassa.
no, kun liikkeeseen soitin niin ilmenikin että "virhe" hinnassa"

Itselleni käynyt näin kaksi kertaa hintoja kysellessä ja kahdelle kaverille myös. "Ne netin hinnat on jotain vanhoja, niissä on vaan käynyt virhe."

Muutenkin Hessu on mun kokemuksen mukaan vähän hankala ihminen, jos koittaa saada hintoja joistain räikeästi ylihintaisista kamoista järkitasolle. Hyvä ettei huutamaan ja itkemään ala, kun kiukuttelee "sakemannien" toiminnasta...
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Krice
30.03.2008 20:37:22

ja kun tuo kauppa todella myy halvemmalla kuin saksalaiset

Vai onko hinnoissa vaan virhe?:)
Suomalaisten kauppojen ja myyjien pitäisi oikeasti ensin laittaa asenne ja asiakaspalvelu kuntoon, sellaisesta voisi jopa maksaa ekstraa. Mutta kun ei näytä onnistuvan niin sitten tilataan ulkomailta.
Gixxeri
30.03.2008 20:43:28

Auuh, meinas jo GAS iskee pahan kerran vaikka rahaa on menny tänä vuonna jo tolkuttomasti kamoihin. Huh, jos olis punasta samaan rahaan ni tilaus ois jo lähteny..

Tuo kepin väri hämää tuossa Thomanin sivulla. Se ei ole "keltainen" vaan ihan perus Firebird tumman punamusta. Omakuvassa keppi seinällä.
"Kato beibe tarkkaan, tästä lähtee rokkenroll!"
ravensoul
31.03.2008 18:05:07 (muokattu 31.03.2008 20:10:26)
Tuo kepin väri hämää tuossa Thomanin sivulla. Se ei ole "keltainen" vaan ihan perus Firebird tumman punamusta. Omakuvassa keppi seinällä.

Voi eii, ei saa olla.. Oliko ihan pakko tuo ny kertoa? Kun ei olis varaa.. Mutta alle kolmella huntilla kunnollinen(?) firebird.. Nyyh, voih ja prkl..

E: GAS voitti.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
Klapp
31.03.2008 18:15:20

Tuskinpa vain. Itse kävin kesällä Somerolla paikan päällä hakemassa korean-Gretschini ja luvattuun hintaan möi, oisinko saanut kympin poikineen vielä alennusta kun laukun ja kieliä yms otin matkaan ja kyllä, halvemmalla, kuin yhdestäkään löytämästäni nettikaupasta muualta, saksasta varsinkaan.

Power-Sound on kokemuksenakin ihan tempaava, jättimäinen autotalli ahdettuna niin täyteen kamaa, että seassa tuskin mahtuu liikkumaan. 70-luvun autokauppa tyyliin Hotakaisen "Klassikko", jossa vaan myydään musiikkivehjettä. Hälläväliä-meiningillä. Tiiä sitten mistä katteensa tekevät, mutta ainakaan minua ei hinnoilla huijattu. Huvin vuoksi tehköön kukin suosikkituotteestaan hintavertailua, minä en omistani ole halvempaa vaihtoehtoa muualta löytänyt edes pistokokeella.

Etusivun "suosi suomalaista" -ponsi on minusta ihan aiheellinen, ja josko opiskelijabudjetilla laitteitani ostelen, ei saksankauppa ole vielä toistaiseksi käynyt mielessä. Mahdollisimman pieneltä yritykseltä mahdollisimman tingattuun hintaan, laiska tilaa ulkomailta. Ja tyhmä, tekisi mieleni sanoa, mutten sano.

-Klapp.
"Tulevat sanomaan minulle/millainen runon pitää olla/minulle joka osaan tehdä/vaikka lehmänsorkkaan sopivan/hevosenkengän. -Pentti Saarikoski
gugu123
31.03.2008 18:34:19
Ostin Vox valvetronix ad50vt:n tuolt. matkahuollon kautta tuli kuluja... en muista tarkalleen mutta jos vahvistin kanavan vaihtopedaalin kanssa maksoi 385e niin olisiko hinta sitten ollut nekjäsataa ja risat suunnilleen.
ras ta far i
05.04.2008 15:31:31
Thomann kusettaa mennentullen. Lähettivät mulle m-audion monitoreihin uudet diskantit, joista toinen oli jo saapuessaan paskana. Ei hyvitystä, koska mikään ei todista, että elementti oli paskana ennenkuin avasin paketin. Vittuilua kun otin yhteyttä
e-maililla ja pyysin hyvitystä. Lupasin olla hankkimatta mitään T-kaupasta.

Offtopiccia mut oli pakko kertoo. Tilaa ken tahtoo ,mä en.
FensonGibder
05.04.2008 16:02:26
Thomann kusettaa mennentullen. Lähettivät mulle m-audion monitoreihin uudet diskantit, joista toinen oli jo saapuessaan paskana. Ei hyvitystä, koska mikään ei todista, että elementti oli paskana ennenkuin avasin paketin. Vittuilua kun otin yhteyttä
e-maililla ja pyysin hyvitystä. Lupasin olla hankkimatta mitään T-kaupasta.

Offtopiccia mut oli pakko kertoo. Tilaa ken tahtoo ,mä en.

Tämähän näissä pikkuostoksissa on huono, koska kaupan on aika riskivapaa olla korvaamatta. Se on selvä ettei moni jaksa alkaa tappelemaan 10-20e kaupoista ulkomaisen yrityksen kanssa.
Omalla luvalla.
HeavyMachinery
05.04.2008 16:50:19

Suomalaisten kauppojen ja myyjien pitäisi oikeasti ensin laittaa asenne ja asiakaspalvelu kuntoon, sellaisesta voisi jopa maksaa ekstraa. Mutta kun ei näytä onnistuvan niin sitten tilataan ulkomailta.

Monesti voisi asiakkaatkin laittaa sen asenteen kuntoon ennen kauppaan menoa :D

Sitä saa mitä tilaa.... Paitsi netti kaupoista :D
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)