Aihe: Mesa single recto-nupin kanavanvaihdossa vikaa?!
1
Lostprophet
08.04.2008 12:29:57

Eli ongelmana on lähes sekunnin mittainen viive/pätkäisy kanavaa vaihtaessa.

En tiedä onko kyseessä vika vaiko ominaisuus, mutta jos joku fiksumpi viitsisi kertoa voiko asialle tehdä mitään. ?

Thanks!
Kolme miestä käveli kadulla. Yksi heistä oli muusikko, eikä muillakaan ollut yhtään rahaa.
Detox
08.04.2008 12:47:25

Eli ongelmana on lähes sekunnin mittainen viive/pätkäisy kanavaa vaihtaessa.
En tiedä onko kyseessä vika vaiko ominaisuus, mutta jos joku fiksumpi viitsisi kertoa voiko asialle tehdä mitään. ?

Mun mielestä tuossa nupissa ei pitäs olla mitään tollasta "ominaisuutta" kun on ihan perus nuppi missä ei ole eri putkikonfiguraatioita käytettävissä eri kanavilla. Hyvä lähde Mesa tietoisuuden lisäämiseen on mainio Boogie Board:

http://forum.grailtone.com/

Sieltä saattais löytyä infoa tuosta. Itsellä ei ole aikaa nyt selailla tuota mutta eiköhän tuolta jotain infoa löydy aiheesta kuin aiheesta ;)
Mesa 4 Life!
yanera
08.04.2008 15:32:03

En usko, että laitteessa on mitään vikaa. Itse omistan rect-overb combon, jossa on myös pieni viive cleanista säröön vaihdettaessa. Ongelmaan tuntuisi olevan nopea ratkaisu, soittamalla säröllä, ja cleaniin "siirtyessä" laittaa kitarasta volymea hiljemmalle!!
Toiset menee, toiset tulee, mutta minä tärisen.
Lostprophet
09.04.2008 11:38:20

Toimiikohan tuo kanavanvaihto releellä? Meinaan vaan että kun kaveri puhui josko sinne voisi vaihtaa ns. nopeamman releen... ?
Kolme miestä käveli kadulla. Yksi heistä oli muusikko, eikä muillakaan ollut yhtään rahaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)