Aihe: Kerrostaloon sopiva pikkuvahvistin?
1 2
Dtfani
07.04.2008 16:29:49
Ajattelin ostaa uuden vahvistimen ja ajattelin, että tehoja ei tarvi hirveänä olla ja kokoakaan ei kamalasti. Asun nimittäin kerrostalossa eli naapurit pitää ottaa huomioon. Mitä lähtisitte suosittelemaan? Oon katellu vähän alustavasti Micro Cubea ja Line6 Spider III 15W:a.
Pok!
Wespa
07.04.2008 16:39:58
Micro Cubea ei voi olla suosittelematta, mainio peli. Toinen harkinnan arvoinen on tämä: http://www.thomann.de/fi/vox_da5.htm

Spiderista pysyisin kaukana, but that's only me. :-)
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Dtfani
07.04.2008 17:09:36
Olisko mitään suomalaista nettikauppaa josta jompaa kumpaa sais niin vois vähän katella hintoja?
Pok!
kloppis
07.04.2008 17:11:06
Itse en ole ollu täysin tyytyväinen omaan Micro Cubeen. En ole saanut sillä juuri sellaista saundia ulos mitä olen juuri siihen tiettyyn kappaleeseen tarvinnut. Itselle on myös ollut turhia mm. mikin liitin ja viritin. Toki siitä ääntä lähtee ihan tarpeeksi kotisoitteluun, yleensä pidän vaan about 25% volumesta päällä.

Nyt valitan näin, koska olisin mielellään maksanut ehkä 100e enemmän ja ostanut paremman vahvistimen. Ihan hyvä se on
kloppis
07.04.2008 17:12:05
Olisko mitään suomalaista nettikauppaa josta jompaa kumpaa sais niin vois vähän katella hintoja?

MicroCube on ainakin ihan samoissa hinnoissa ihan lähi musaliikkeissä. Eli n. 100e
heville
07.04.2008 17:17:20
Vox DA5 on paljonpaljonpaljon parempi kuin Microcube. Uskokaa vaan.

Vox saisi itse asiassa alkaa maksamaan minulle pientä provikkaa, kun jokaisessa makkarivahvistinketjussa kerron tämän saman asian.
Aktiivimomentti on yleensä paras laskea siten, että lasketaan ensin erillisten ulkoisten kuormien momentti keskipisteen suhteen ja lisätään siihen koko liukupinnan päällä olevan maan painon momentti keskipisteen suhteen.
Porky
07.04.2008 17:29:58
Jos ottaa naapurit huomioon, niin silloin ei ole kovasti rock'n'roll asennetta, eli kannattaa ostaa jokin tussu vahvistin. Line 6 on hyvä siihen siis. Annan äänen ja siunaan sen.
Painajaismainen
07.04.2008 17:52:23
Microcubelle ääni.

Tuo Voxi pitäisi kyllä koeajaa.
"Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta."
PuNkKi
07.04.2008 18:00:13
microcuben omistaneena pakko antaa ääni vox:ille
tosin en ole voxia testannut mutta kaikkien juttujen + kirjoitusten perusteella
olisi parempi kuin microcube...
microcube ei kyllä mikään kovin erikoinen mööpeli ollut.
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
Painajaismainen
07.04.2008 18:02:52
microcube ei kyllä mikään kovin erikoinen mööpeli ollut.

Onhan niitä monipuolisempiakin avaruusaluksen komentopöytiä olemassa, mutta ne perussoundit jotka Microcubesta saa ulos, ovat vallan toimivia kotiharjoitteluun.
"Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta."
Metal-Kölli
07.04.2008 18:30:34
Mites olis jokin etuaste ja kuulokkeet?
tarzan
07.04.2008 19:08:29
Voxin DA5 saa minun ääneni, maksaa Suomessa rahtusen pikkukuutiota enemmän, mutta soundi on paljon parempi. Kannattaa koeajaa molemmat, siinähän sen sitten näkee. Ite ottasin Voxin
Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti?
heville
07.04.2008 19:45:02
Jos ottaa naapurit huomioon, niin silloin ei ole kovasti rock'n'roll asennetta, eli kannattaa ostaa jokin tussu vahvistin. Line 6 on hyvä siihen siis. Annan äänen ja siunaan sen.

Katselin että onko Hossa tullut takaisin uudella nimellä, mutta ei kai sentään kun rekkautumispäivämääriä katselee.
Aktiivimomentti on yleensä paras laskea siten, että lasketaan ensin erillisten ulkoisten kuormien momentti keskipisteen suhteen ja lisätään siihen koko liukupinnan päällä olevan maan painon momentti keskipisteen suhteen.
karikko
07.04.2008 19:53:52
Micro Cubessa on mielestäni hyvä puoli se,et siihen voi liittää levysoittimen ja kuulokkeet. Loistavaa treeniä,levy tai backing tracksit soimaan,soittelua siihen päälle, ja ei häiritse muita. Sitä paitsi yllättävän nasta särösaundi.
pipo
07.04.2008 22:37:14
Alko ton VOXin takia GAS. Missäs noita Helsingissä pääsee testaamaan?
hapan
07.04.2008 22:55:20 (muokattu 07.04.2008 22:55:39)

Ainakin Soundstoressa, www.soundstore.fi
speech
08.04.2008 10:26:08

Micro Cubessa on mielestäni hyvä puoli se,et siihen voi liittää levysoittimen ja kuulokkeet. Loistavaa treeniä,levy tai backing tracksit soimaan,soittelua siihen päälle, ja ei häiritse muita. Sitä paitsi yllättävän nasta särösaundi.

Ööö. Eikö Voxin kimpaleessa ole täysin samat liitännät myöskin?
Mikael
08.04.2008 10:31:25 (muokattu 08.04.2008 10:32:28)

Mä kuulin tätä yhdellä kaverilla muutama päivä sitten ja täytyy sanoa et soundas todella mainiolle. Melkeen tekis mieli hankkia studiolle tällanen ihan vaan sen soundin takia...
http://www.thomann.de/fi/fender_champion_600.htm
Inhimillisyys on hyve.
Dtfani
08.04.2008 12:20:37
Mites olis jokin etuaste ja kuulokkeet?

No mikä ettei mutta oon ehkä vähän kyllästyny kuulokkeilla soitteluun. Jotenkin se vahvistin on helpompi ku ottaa vaan kitaran käteen ja alkaa soitella :). V-ampilla soittelen kuulokkeiden kautta.
Pok!
jummijammi
08.04.2008 12:24:23

DLX music Albertinkadulla
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)