Lilli 13.04.2008 02:58:35 | |
---|
Toista putki-yksikköä haeskellessani Thomannin sivulta pöllähti vastaan tuo HB GA15. Aiheesta on kirjoiteltu aiemminkin hiukan mutta jutustelu tuntui jääneen kesken. Nyt varmaan mahdollisille GA15:n ostaneile on jo kertynyt kaikenlaisia kokemuksia. Mitäpä olet saanut irti matolaatikostasi, millä lailla olet modifioinut (uudet putket, kajari, muut komponentit) ja mistä löysit ohjeita muutostöihin? - Vaan menitkö vallan kotelointia myöten uusiin puihin panemaan..? "Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen!" - vaimo juhannuspäivänä 2000 |
Porky 13.04.2008 03:07:41 | |
---|
Bumpati Bump! |
Lilli 13.04.2008 11:07:21 | |
---|
Bumpati Bump! No tästä kommentista ei paljon valaistusta asialle saa, mutta lisätään hiukan aihetta lauluun: kumpi olisi parempi sijoitus GA15 vai Fender Super Champ XD? Molempia varmaan hiukan muunneltava ja tuunattava...? "Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen!" - vaimo juhannuspäivänä 2000 |
Lennu 13.04.2008 11:08:21 | |
---|
No tästä kommentista ei paljon valaistusta asialle saa, mutta lisätään hiukan aihetta lauluun: kumpi olisi parempi sijoitus GA15 vai Fender Super Champ XD? Molempia varmaan hiukan muunneltava ja tuunattava...? GA15 on ainakin hienompi. Munsta. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Kefiiri 13.04.2008 11:24:29 | |
---|
Onko tuo GA15 ollut vielä saatavilla oikeasti ollenkaan? Siitähän puuttuu se "myynnissä vuodesta xxx" -juttukin, joka mun mielestä ilmestyy uusiin tuotteisiin aika nopeasti. |
Mäci 13.04.2008 14:03:57 | |
---|
Lukeehan tuolla,että saatavilla yleensä noin viikossa... Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt |
Wäiski 13.04.2008 17:51:32 | |
---|
No tästä kommentista ei paljon valaistusta asialle saa, mutta lisätään hiukan aihetta lauluun: kumpi olisi parempi sijoitus GA15 vai Fender Super Champ XD? Molempia varmaan hiukan muunneltava ja tuunattava...? HB:stä en tiedä mitään, mutta Super Champ XD ( http://www.thomann.de/fi/fender_super_champ_xd.htm) on hinta-laatusuhteeltaan sangen oiva ja hyvin soiva peli. Ensimmäinen tuunattava asia on vaihtaa elementti tai vielä mielummin liittää isompaan kaappiin. Alkuperäiset putket ovat kohtuulliset, EH:ta, mutta pääteputkien vaihto JJ:ksi parantaa myös soundia merkittävästi eikä etuasteputkenkaan vaihto pahaa tee. 6V6-pääteputket soivat komeasti avatessa volumea. Perinteisen ykköskanavan lisäksi on digitaalimallinuksin varustettu kakkoskanava, jossa on sangen käytökelpoisia soundeja. Myös efektit ovat maltillisia ja ajavat hyvin asiansa. Olin digitaalitekniikkaa vieroksuvana melko varauksellinen niihin, mutta tässä tapauksessa sekä efektit että mallinnukset toimivat hyvin. Valitettavasti jalkakytkn on hankittava erikseen. Harrikka on hinnaltaan varsin edullinen, olisi mielenkiintoista kuulla sitä. |