Jubei 10.04.2008 14:25:52 | |
---|
Onko kellään kokemusta noista behringerin multi-fx pedaaleista (fx 100 ja 600)? Osu vaan t-kaupassa eteen ja olivat limpparipullon kanssa samaa hintaluokkaa :D Siis kysymys kuuluu onko noista efekteistä muuhun käyttön ku roskiksen täytteeksi? There's nothing like a trail of blood to find your way back to home. |
lynfäst 10.04.2008 14:43:13 | |
---|
Behkun pedaaleja ostin alennuksesta. En paljoa niillä ehtinyt soittaa kun ne jo sanoivat itsensä irti. Itsellä rahat meni ainakin kankkulan kaivoon. Osta pedaaleja jotka kestävät ja toimivat nuo behkut o täyttä krääsää. LIGHTWEIGHT BABY!!!!!!!! |
Pluto 10.04.2008 15:24:00 | |
---|
Onko kellään kokemusta noista behringerin multi-fx pedaaleista (fx 100 ja 600)? Osu vaan t-kaupassa eteen ja olivat limpparipullon kanssa samaa hintaluokkaa :D Siis kysymys kuuluu onko noista efekteistä muuhun käyttön ku roskiksen täytteeksi? Mulla on tuo fx-600. Eivät ne efektit mitenkään mahtavia ole, mutteivat käyttökelvottomiakaan. Itse asiassa mietin, että tuo on todella hyvä purkki ostettavaksi siinä tilanteessa, että eri efektityypit eivät ole tuttuja ja haluaa tutustua niihin ennen kalliimman muljuttimen ostamista. Harvoin tuota tulee kyllä käytettyä. Voisin sen myydäkin. Dillon, you son of a bitch! |
Jusbas 10.04.2008 15:29:23 | |
---|
Noh, ostin jouluna ton fx 600 ja kyl siit nyt jotain iloakin on ollut. Delay ja tremolo toimii hyvin ja choruksestakin on saanu jonkinlaiset soudit väänneltyy. Flangerist ja phaserist en oikeen tiiä... en niist nyt muutenkaa kauheest tykkää. Pitch Shifter kuulostaa aivan pastalta vinkunalta. Kotisoitossa kestäny, paitsi et valo välil vilkkuu vaikka käytänkin muuntajaa. Myös muuttaa hiukan soundia vaikka ei olisi päällä. Sekin on ärsyttävää, kun jos haluat käyttää muutamaa saudia tosta boxista samassa biisissä ni joudut vääntää vähän nappii toisin ku "normaaleis multiefekteissä".Halpa |
Juicy 10.04.2008 15:33:30 | |
---|
Noiden behkun halvimpien kamojen kohdalla on tuurista kiinni, tuleeko hyvä ja kestävä vai silkkaa sontaa. Sen myyntihintaa voi pitää vähän kuin arpalippuna, joko tulee voitto kotiin ja toimiva laite tai sitten viikossa murenevaa eletroniikkaa. Mitä halvempi lippu, sitä pienemmät voittomahdollisuudet. |
Ukko 10.04.2008 16:21:54 | |
---|
Behkun pedaaleja ostin alennuksesta. En paljoa niillä ehtinyt soittaa kun ne jo sanoivat itsensä irti. Itsellä rahat meni ainakin kankkulan kaivoon. Osta pedaaleja jotka kestävät ja toimivat nuo behkut o täyttä krääsää. Ei niitä ole tarkoitus hakata lekalla. Mulla on muutama ja hyvin ovat kestäneet keikat, treenit ja kotiolot. Otetaas taas. |
lynfäst 10.04.2008 16:25:17 | |
---|
Ei niitä ole tarkoitus hakata lekalla. Mulla on muutama ja hyvin ovat kestäneet keikat, treenit ja kotiolot. Ei niitä ole lekalla hakattukkaan. Niinkuin yllä sanottiin sua on arpaonni suosinut kun taas mua ei. LIGHTWEIGHT BABY!!!!!!!! |
Elhonas 10.04.2008 18:07:00 | |
---|
Joo eipä noi kyllä vakuuttanu alkunkaa. Noilla lynfästinki ostamilla ei tee millään yhtää mitää. Iha paskaa paketissa suoraasanottuna :D Mutta voi siellä toki olla iha jotenkuten toimiviakin pedaaleita, 1/10 000:ssa No mikä vittu siinä vielä ahistaa |
Ukko 10.04.2008 18:42:47 | |
---|
Mutta voi siellä toki olla iha jotenkuten toimiviakin pedaaleita, 1/10 000:ssa Onko tieteellistä näyttöä ? Otetaas taas. |
charvette 10.04.2008 18:48:23 | |
---|
Ostin taannoin ut100 tremolon eikä ole valitettavaa - tekee saman kuin bossin vastaava. Testasin bypassia looppipedaalilla enkä huomannut mainittavaa eroa true bypassin ja behkun bypassin välillä. Muovikasojahan nuo ovat tosin. |
Klapp 10.04.2008 18:55:56 | |
---|
Ostin taannoin ut100 tremolon eikä ole valitettavaa - tekee saman kuin bossin vastaava. Testasin bypassia looppipedaalilla enkä huomannut mainittavaa eroa true bypassin ja behkun bypassin välillä. Muovikasojahan nuo ovat tosin. Samaiseen tremoloon miellyin aikoinaan minäkin. Varsinkin siinä, missä tremololaitteista on itselle löytynyt harvoin edes sitä yhtä toimivaa sointia, Behringeristä löytyi kaksi. Onhan nuo muovia isolla ämmällä, patteriluukku on lähinnä huono vitsi ja hikinen polkija varmasti nuo rikkoo hetkessä. Mutta villasukalla päälle-pois-mekaniikka kestänee tosi tosi pitkään. Vintage Tube Overdrive on kanssa ihan näppärä, muttei myöskään samassa mielessä enää halpis. Samaan hintaan saa bad monkeyt sunmuut, mutta minähän en periaatteesta Digitechiä osta. Vaikka Behringer ennen.
"Tulevat sanomaan minulle/millainen runon pitää olla/minulle joka osaan tehdä/vaikka lehmänsorkkaan sopivan/hevosenkengän. -Pentti Saarikoski |
s151669 10.04.2008 20:10:37 | |
---|
Kotisoitossa kestäny, paitsi et valo välil vilkkuu vaikka käytänkin muuntajaa. Ainakin saman puljun kaikupedaalissa ledi vilkkuu jos muuntaja tyrkkää ylijännitettä. Eli reguloitua virtalähdettä kehiin. Jyrki |
imppa86 10.04.2008 20:33:38 | |
---|
joo eilen tähänki taloon tuli tuo vintage tube overdrive.On kyllä loistavasoundinen pedaali. |
leka 10.04.2008 20:36:16 | |
---|
Ei niitä ole tarkoitus hakata lekalla. Mulla on muutama ja hyvin ovat kestäneet keikat, treenit ja kotiolot. Joo. Mä vaan poljen niitä. Hintansa väärtejä on nuo mun behkut olleet. |
lynfäst 10.04.2008 21:19:10 | |
---|
Ei nuo mulla polkemalla paskaksi oo menny omiin sähkövikoisinha on molemmat kaatunut. Toinen pedaali pelitti aivan loistavasti sitten ykskaks ei suostunut toimimaan. Kokeilin vaihtaa uutta patteria mutta ei mitään elonmerkkejä paitsi että patteri kuumeni niin että poltti käsiä. Ja toinen pedaali oli suoraan paketista paskana, pohjakumi repsotti irtonaisena valot vilkku ja ääni pätki paskana. LIGHTWEIGHT BABY!!!!!!!! |
Väsykäsi 10.04.2008 21:20:21 | |
---|
Tohon patterin kuumentumiseen vois oikosulku pedaalissa olla yks vaihtoehto Liity rautalanka huoneeseen ja tule pälpättämään tästä hienosta musiikista http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=487 |
lynfäst 10.04.2008 21:25:16 | |
---|
Tohon patterin kuumentumiseen vois oikosulku pedaalissa olla yks vaihtoehto Voisko ton siis saada vielä toimimaan? Ja miten? LIGHTWEIGHT BABY!!!!!!!! |
Jungleman 10.04.2008 21:34:17 | |
---|
Onko kellään kokemusta noista behringerin multi-fx pedaaleista (fx 100 ja 600)? Osu vaan t-kaupassa eteen ja olivat limpparipullon kanssa samaa hintaluokkaa :D Siis kysymys kuuluu onko noista efekteistä muuhun käyttön ku roskiksen täytteeksi? FX100 on loistava lofi-pulputin/häiriögeneraattori, jossa bonuksena on ihan hyvän kuuloinen ja käyttökelpoinen tremolo. Olen tuosta kirjoittanut pitkän analyysin vanhempaan pitkään Behringer-ketjuun. En jaksa linkittää, haulla löytyy. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
Elhonas 10.04.2008 21:42:12 | |
---|
Onko tieteellistä näyttöä ? no eipä oo sulle mitää papareita näytellä, vaikka oliski en näyttäis. Kuha vaan totesin vähän karkeasti että olen kokenut ne livenä enkä halua olla enää missään tekemisissä noitten kanssa. Sen verran on se kymmenenkin euroa joka lynfäst kaatoi kaivosta alas. No mikä vittu siinä vielä ahistaa |
lynfäst 10.04.2008 21:48:17 | |
---|
no eipä oo sulle mitää papareita näytellä, vaikka oliski en näyttäis. Kuha vaan totesin vähän karkeasti että olen kokenut ne livenä enkä halua olla enää missään tekemisissä noitten kanssa. Sen verran on se kymmenenkin euroa joka lynfäst kaatoi kaivosta alas. Kakskymppii meni yhteensä sil ois saanu piuhan varalle. LIGHTWEIGHT BABY!!!!!!!! |