vaasankitaristi 06.03.2008 21:10:33 | |
---|
Olen hakemassa putkinuppia bändikäyttöön ja olen erityisesti kiinnittänyt huomiota näihin kolmeen eli: Peavey valveking http://www.thomann.de/fi/peavey_valve_king_head.htmBugera 333 http://www.thomann.de/fi/bugera_333.htmBugera 6260 http://www.thomann.de/fi/bugera_6260.htm olen lukenut näistä kaikista vahvistimista täältä mnetistä, mutta en ole kunnon vertailuja näiden kesken löytänyt. peaveytä olen testannut ja todennut hyväksi varsinkin bad monkeyn kanssa ja sitä on muutenkin kehuttu, mutta bugerasta en ole oikein minkäänlaista kuullut. Bugerat vaikuttavat kuvien perusteella ulko ja sisäpuolelta vakuuttavilta. jotain äänipätkiä olen youtubesta nähnyt ja ihan hyviltä vaikuttivat, mutta kuitenkin tuo bugera kuulostaa behringerin tapaiselta halpikselta. ehdottakaa muitakin vahvistimia. |
Antti1 06.03.2008 21:15:51 | |
---|
Samanlainen halpis se Peaveykin on. Halvalla tuotettua "paskaa", joka kestää tai ei kestä. Soundikaan ei ole mun mielestä erinomainen, mutta ihan käyttis. Mä ostaisin itselleni yhtään miettimättä tuon Bugeran SISO-mallin. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
esprit de corps 06.03.2008 21:16:36 | |
---|
mutta kuitenkin tuo bugera kuulostaa behringerin tapaiselta halpikselta. ehdottakaa muitakin vahvistimia. Tulee se Valvekingikin Kiinasta. Ja Behringerhän valmistaa nuo Bugerat. Että silleen. Noita Bugeroita on ihan vasta hiljalleen alkanut saamaan, ei välttämättä kovin paljoa vertailuja vielä löydy. Vähän niinku muumi. |
Dropped C 06.03.2008 21:18:17 | |
---|
|
Räbbänä 06.03.2008 21:22:54 | |
---|
Itteä kyllä kiinnostaisi tuo 333XL malli, joka taisi pohjautua Peaveyn JSX-malliin? Saisivat vain nuppina lapinpolttajat mokomaa myyntiin. Olisi kiintoisaa ainakin testata jossain, vaikkei ihan itselle sitten loppujen lopuksi hankkisikaan. |
Billsner 06.03.2008 21:47:05 | |
---|
Itteä kyllä kiinnostaisi tuo 333XL malli, joka taisi pohjautua Peaveyn JSX-malliin? Saisivat vain nuppina lapinpolttajat mokomaa myyntiin. Olisi kiintoisaa ainakin testata jossain, vaikkei ihan itselle sitten loppujen lopuksi hankkisikaan. Mullakin alkoi tuo JSX kopio kiinnostamaan kun kuuntelin ääninäyttehiä tuosta. Aika murean kuuloinen vehje. Wrapped in plastic |
Mandarax 06.03.2008 23:09:23 | |
---|
Saisivat vain nuppina lapinpolttajat mokomaa myyntiin Tänään sain mailia T-kaupan suunnalta, että viikon päästä on heillä tuota 333XL:ää. Esim. Musik Produktivilla on sitä tällä hetkellä varastossa - ja hieman Thomannia edullisemminkin. Ensin housut, sitten kengät. |
Icy-Sun 06.03.2008 23:23:56 (muokattu 06.03.2008 23:25:21) | |
---|
Hyvältä nuo kaikki kapineet kuulostavat. Bugera vs Peavey 6505 klipin olen kuullut missä itseasiassa Bugerasta sai erittäin vakuuttavaa mökää kun vertasi 6505:een. Omistan valvekingin ja se soundaa omaan korvaan kivasti. Tosin monet valittavat että siinä ei ole sitä vanhaa kunnon lämmintä putkisoundia. Volat kakkosella sillä valvekunkulla tulee soitettua bändin kanssa ja soundi ei ole huono vaikkei sitä volaa väännäkkään reilusti. Sehän onkinkin metallimölystin kuten myös Bugerat joten minusta ei kannata odottaa että lähdetään fiilistelemään sillä lämpimällä putkisaundilla puhumattakaan päätesäröistä. Ryminää varten ne on ;) Ja itse ainakin pidät oman Peaveyn raakasta äänentuotosta. Kestävyydeltään ei tosin ole priimalaite. Melkein saman tien piti oma viedä takuuhuoltoon. There ain't noway out tonight |
Metal_Late 07.03.2008 06:19:35 | |
---|
Tulee se Valvekingikin Kiinasta. Ja Behringerhän valmistaa nuo Bugerat. Että silleen. no repikääs kuule tästä kaikki joilla on ainakin tonnin vehkeet kotona!! mun kaikki kitarakamat kitarat ja vahvarit on kiinasta!! että ei se kiina oo paha valmistusmaa halpaa ainaki :) |
PLing 07.03.2008 09:24:17 (muokattu 07.03.2008 19:38:24) | |
---|
no repikääs kuule tästä kaikki joilla on ainakin tonnin vehkeet kotona!! mun kaikki kitarakamat kitarat ja vahvarit on kiinasta!! että ei se kiina oo paha valmistusmaa halpaa ainaki :) Pitänee pistää Gibson myyntiin ja ostaa Kiinankopio. Noei, onhan tuo uusi Voxini tehty Kiinassa ja muhevalta kuulostaa. Tosin Voxilla on luultavasti suht korkeat laatustandardit, joten ei paljoa sano tuokaan. Edit: Tulikin loput kirjoitettua samaan postiin vaikka piti lähettää eri topicciin. :P Doh, nakki. |
Umas 07.03.2008 09:37:34 | |
---|
Minä jätän kalliit kamat rahamiehille. Omat kokemukset valvekingistä on, että ilman pedaaleja siitä ei hyvää säröä saa. Gary Mooret irtoo tosin lievemmillä säädöillä. Valveking tarjoaa perus terveen pohja soundin, jota on suht helppokin maustaa sitten mieleisekseen. Itse en käytä VK:ta enää muuta kuin päätteenä, joten tältä pohjalta voisin antaa ääneni bugeralle. Uskoisin että se voi tarjota enemmän. "En mä ole sika... olen rakastunut!" -rumpali |
tommiot 07.03.2008 09:48:30 | |
---|
no repikääs kuule tästä kaikki joilla on ainakin tonnin vehkeet kotona!! mun kaikki kitarakamat kitarat ja vahvarit on kiinasta!! että ei se kiina oo paha valmistusmaa halpaa ainaki :) Kiinavehkeillä ei saa statusta |
Traditional 07.03.2008 11:27:47 | |
---|
Pitänee pistää Gibson myyntiin ja ostaa Kiinankopio. Varmaan vaihdat suoraan minun kibanetsiin? :) Musical violence since '05 Kiinnostaisiko Valvetronix? |
Metal_Late 07.03.2008 13:50:54 | |
---|
Kiinavehkeillä ei saa statusta joo revi siitä että oon 14 v ja ei viikko/kuukausi rahaa :P |
Icy-Sun 07.03.2008 13:52:30 (muokattu 07.03.2008 13:55:15) | |
---|
Ihan hyviä kokemuksia kaikista kiinalaisista, korealaisista ym. on. Ainakin tässä tapauksessa soundin puolesta. Ne vaan joutuu käyttämään korjauksessa jossakin vaiheessa. Eivät kestä. There ain't noway out tonight |
Umas 07.03.2008 13:54:31 | |
---|
Ihan hyviä kokemuksia kaikista kiinalaisista, korealaisista ym. on. Ainakin tässä tapauksessa soundin puolesta. Ne vaan joutuu käyttämään korjauksessa jossakin vaiheessa. Elä pelottele! "En mä ole sika... olen rakastunut!" -rumpali |
Icy-Sun 07.03.2008 13:54:44 | |
---|
There ain't noway out tonight |
John Tennis 07.03.2008 15:17:16 | |
---|
Eli 333xl on vastaava kuin piiviin JSX. No, siinä JSX:ssä on käsittääkseni kreisin hyvät kliinit? Jyrä, pärinä ja möly kun tulee purkeista, niin semmonen hyväkliininen se kai sitten pitää pistää..Ja on se pukera kuiteskin vissiin parempi ku mosfetti... |
WinterMad 07.03.2008 15:49:12 | |
---|
JSX:ssä oli muistaakseni hyvät cleanit JA säröt, mahtava peli. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
msormune 07.03.2008 16:20:29 | |
---|
Pitänee pistää Gibson myyntiin ja ostaa Kiinankopio. Onko se sun Gibson oikeasti 8-10 kertaa parempi kuin epiluurit, vai muuten vaan 8-10 kertaa kalliimpi? Ei ne kiinalaiset vehkeet yhtään huonoja ole, kun ottaa hinnan huomioon. |