Kura 26.02.2007 23:07:28 | |
---|
Tervehdys! Kokemuksia haeskelen kyseisestä luutusta..? Jos oikein olen käsittänyt niin Les Paul tyyppinen kitara on kyseessä? Alkanut vähän himottaa kyse keppi. Sopivan erilainen muotoilultaan ja suht edukas omalle budjetillekin. Juuri tuota Ravelle Elite sarjaa olen miettinyt. Ja entäs se SUSTAINER-jubina siinä kepissä. Mitenhän mahtaa toimia käytännössä? Kaikki mahdollinen kommentti tervetullutta:) ..TOS! |
pulliha 26.03.2007 18:24:58 | |
---|
Dave Kushner velvet revolveristä käyttää ainakin kyseistä keppiä. Kyllä se akryyli ravelle ainakin näyttää nätiltä mutta kokeilee en oo viel päässy :P |
pulliha 23.04.2007 18:32:54 | |
---|
Joo nyt pääsin sitä sustaineria kokeilemaan :P onha se aika upee laite sillai että voi vinguttaa niin paljo ku patteri kestää:D todellisuudessa ei sitä oikeen voi "käyttää" missään kappaleessa mutta kiva lisä hyvään kitaraan :P Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö |
Futurebre 23.04.2007 18:50:33 | |
---|
WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
marco_albertz 17.01.2008 16:07:47 | |
---|
Aika vanha ketjuhan tämä, mutta laitetaan nyt. Itselläni on Fernandes Ravelle deluxe, jossa on Seymour Duncanin JB4 ja SH2 mikit. On parhaita kitaroita mitä olen soitellut. Vaikka kaikenlaisia kitaroita on tullut testailtua niin ei ole tullut mieleenkään myydä Fernandesia. Tosin en ole Les Paul tyyppisiä kitaroita testaillut kovinkaan paljon, koska olen ollut tuohon niin tyytyväinen. Puuosat ovat varsin hyvälaatuisia eikä mitään nopeasti keinolannoitteella kasvatettua höpöpuuta. Käytettynä Ravellesta voi maksaa sellaiset 500-600 eur. Ainakin Turussa jokin soitinliike möi Fernandesia. Uutena maksanee jotain 1000 eur sisältäen laukun. |
Roadkill 14.04.2008 17:06:46 | |
---|
Mistäs nuita Ravelleja saa ostettua? Nopeasti en ainakaan googlettamalla löytänyt. |
teejk 15.04.2008 09:04:44 | |
---|
Tajuaksä mitä mä ymmärrän?! |