Aihe: Mosrite
1
kole_katti
20.04.2006 17:31:31
Myydäänkö Suomessa enää Mosrite kitaroita
tai jotain vastaavaa. Tai onko kenelläkään myytävänä?

Jos teillä on kokemuksia mosriten kitaroista, kertokaa ihmeessä.
Porkakkana käveli kadun yli. Porkkana oli oranssi. Porkkana halusi kadun yli, mutta auton alle jäi.
Wahi
20.04.2006 17:53:11
Pitää olla fjongaa et on stüldt håjttii!
kole_katti
20.04.2006 19:01:34
Tanx.
Porkakkana käveli kadun yli. Porkkana oli oranssi. Porkkana halusi kadun yli, mutta auton alle jäi.
echo66
28.04.2006 23:03:04
Levytukku toi noin pari vuotta sitten Suomeen erän Mosriten kitaroita (Ventures ja Johnny Ramone -malleja) Itse ostin viimeisen kappaleen Ventures-mallia viime syksynä sopuhintaan. Tällä hetkellä kitaralle ei ole maahantuojaa käsittääkseni koko Skandinaviassa....Olen ollut siihen todella tyytyväinen. Alussa oli ongelmia, kun vaihdoin siihen 012-054 kielet. Jännite veti tallan aika etukenoon ja vibra oli lähellä pleksiä. Vein kitaran maahantuojalla, joka sitten fiksasi sen kuntoon!!! Joskus on hieman vireongelmaa, kun kampea innostuu vääntämään reilusti..mutta se on pientä!! Soundi on loistava...sopiva skitta rujompaan rautalankaa..en suosittele "Pulliaisen opetuslapsille" siihen se on liian karhea!! ja onhan kitara pirun tyylikäs.. Laitanpa ensi viikolla kuvan omalle sivulle!! mustavalkoversiona voi käydä tsiikaamassa: www.surfwipes.net
Surf´s up!! www.surfwipes.net
Erski
15.04.2008 20:23:36

Ensinnäkin haluan pyytää anteeksi, ja pyydän armoa kivitykseltä, koska nostin över 700 pvää vanhan ketjun. Järkeni ei anna tehdä uutta ketjua, jos aiheesta on jo ketju olemassa.
Nyt kysymykseeni... Mitä olette mieltä, soveltuuko Mosriten Johnny Ramone kitara ns. "yleiskitaraksi" ? Itsehän soitan kaikkea mitä eteeni laitetaan, paitsi en heviä. Eniten soitan juuri tätä ramopunkkia, ja sitten minulla on laadukas akustinen.

Jatkoa kysymykseeni, saako tätä kyseistä kitaraa enään mistään Suomesta, vai pitääkö sortua ulkomaille, jos kyseisen kitaran hommaisi?

Kiitos ja anteeksi.

-Erski
"Take me down to the paradise city, where grass is green and girls are pretty."
PuNkKi
16.04.2008 17:11:45
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)