Tervehdys oi muusikot! Elikkäs nyt uutta kitaraa kattelu ja vähä kallistuisin Gibsonin puolee. Äske avasin thomannilta tulleen kirjeen ja huomasin etusivulle sijainneen Gibsonin 3 mikkisen sg hintaa 595e. Onkos kellään kokemusta tästä? Meinaan 600 eukkoo ei oo paha hinta aidosta amerikaanista,vaikka onkin speciaali kyseessä. Mikit? Myös hiukan ihmetytty,että sama kitara valkoisena(hienompana) onkin 200 kalliimpi.. mielipiteitä :) |
Tervehdys oi muusikot! Elikkäs nyt uutta kitaraa kattelu ja vähä kallistuisin Gibsonin puolee. Äske avasin thomannilta tulleen kirjeen ja huomasin etusivulle sijainneen Gibsonin 3 mikkisen sg hintaa 595e. Onkos kellään kokemusta tästä? Meinaan 600 eukkoo ei oo paha hinta aidosta amerikaanista,vaikka onkin speciaali kyseessä. Mikit? Myös hiukan ihmetytty,että sama kitara valkoisena(hienompana) onkin 200 kalliimpi.. mielipiteitä :) Itselläni on se 2-mikkinen versio, ja siitä ainakin tykkään kaikin puolin. Pientä elektroniikkavikaa siinä oli, mikkivalitsin alkoi pätkimään, mutta se meni takuun piikkiin. Tietty jos sellainen homma sattuu ja pitää alkaa Saksaan asti lähettämään niin onhan se v-mäistä. Mutta tuota vikaa lukuunottamatta kyseessä on ainakin mun vaatimattomalla mittapuulla hyvä keppi. Hyväsoundinen, mukava soittaa ja tyylikäs. Maksoin siitä 695e, ja on kyllä mielestäni senkin hinnan arvoinen. Meidän kitaristilla on tuollainen 3-mikkinen versio. Itse olen sitä vain akustisesti testannut, mutta hyvältä tuntui. Ja mitä olen treeneissä soittoa vahvistimen läpi kuullut, niin hyvältä kuulostaa myös. Itse en tykkää mustista kitaroista noin yleisesti ottaen, mutta tuo worn&faded on mielestäni ihan jees. Samaan hintaan saa Thomannilta muuten myös 2-mikkistä punaista versiota, ruskea on 611e. Itseänikin mietityttää vähän se keskimikin tarpeellisuus. Soundi ei vissiinkään hirveän erilainen ollut kaulaan verrattuna, jos oikein muistan. Noita kaksimikkisiä versioita saa (tai ainakin sai vielä pari-kolme viikkoa sitten) Turun F-musiikista hintaan 645e, jos asut lähimaastossa niin kannattaa käydä tsekkaamassa. Pääset testaamaan ennen ostopäätöstä ja jos jotain vikaa tulee niin takuuhommat hoituu helpommin. "Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!" |