*Bandiitti* 25.04.2008 19:15:03 | |
---|
Joo elikkä oon aatellu että jos vaihtais mikit tohon mun squieri stratoon.. Niin millaset mikit olis sitte hyvät? ja onko kovin hankalat vaihtaa? vai kannattaako edes tehdä tollasta? "ei sen väliä mitä tekee vaan miten sen tekee" - Remu Aaltonen |
Left Handed Man 25.04.2008 20:02:58 | |
---|
Kerros musiikkityylistä? For those about to ROCK! We salute you! |
Korggari 25.04.2008 20:05:20 | |
---|
Mäkin oon kovasti miettiny kannattaskohan vaihtaa tallamikki tohon mun williamsiin, että neuvoja kaivattas tännekkin, ja mun musiikkityyli on että kaikki käy |
*Bandiitti* 25.04.2008 20:06:30 | |
---|
Kerros musiikkityylistä? no hurriganessia pääasiassa ja bluussia. "ei sen väliä mitä tekee vaan miten sen tekee" - Remu Aaltonen |
Sik 25.04.2008 20:11:39 | |
---|
no hurriganessia pääasiassa ja bluussia. Ok, no siinä tapauksessa pitäisin linjan yksikelaisissa. "Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa." |
brn2sk8 25.04.2008 20:21:45 | |
---|
Niin, ykskelanen on ihan kiva vaihtoehto stratoon mut kyl on niitäkin jokka tykkää tuhdimmasta soundista joten jos on vaikka orkkiksena tallassa humppari ni siihen vaa joku kirkassoundinen humppari, vaikka dimarzio, seymour duncani tai muu jossa on kirkas sointi, sit kaulaan ja keskelle ykskelaset.. En tiiä millanen budjetti on, mut siis fenderin ykskelaset on ehkä parhaita mitä tiedän olevan.. Sit jos haluu ykskelasen soundin mutta orikinaalina tallassa on humppari ni ostat sellasen humpparin jonka saa puolitettua, kaikkiahan ei saa.. mut suurimman osan kyllä saa.. Bluesmikeiks kummiski käy melkeinpä mitkä vaan paitti jokkut Dimarzio X2N superoutputmikit jonka mm. minä hölmönä menin pistään les paulini tallaan ja se on kyl säröllä siis unelmamikki, niin munakas että pallikarvat kasvaa leuassa asti mutta sit cleanilla on mitä on, ei siitä mitään nättejä sointuja saa pihalle... Cry Baby and ask me WHY WHY |
Pasi 95 25.04.2008 21:27:30 | |
---|
Texas Speciaalia kehiin! "Roots" |
Sik 25.04.2008 21:32:21 | |
---|
Korjaan hieman lausuntoani. Singlecoilit pitäisin itse nimenomaan Stratossa, MUTTA bluesit ja Hurriganesit hoituu kyllä myös humppareilla. Vaikka sitten yksikelaisen koossa. "Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa." |
Krice 26.04.2008 00:03:23 | |
---|
Minulla on Dimarzio Evolution tallassa ja Chopper kaulamikkinä. Ihan kiva yhdistelmä terävyyttä ja Chopperin pörinää. Oma Squierini on ainakin sellainen pala uppotukkia, että siihen käy hyvin humpparit, kun akustinen sointi ei kuitenkaan ole niin hyvä kuin vaikka kalliimmassa GrassRootsissa. |