Kirk 23.04.2008 15:27:47 | |
---|
Hei! Siirryin tässä juuri räkkikamoihin ja sen mukana tuoma MIDI -maailma on minulle täysin uutta. Ongelmani liittyy siis Roland FC-300, Sansamp PSA 1.1. ja Tc Electronic G-Majoriin -yhdistelmään. Kytkennät ovat oikein. Olen siis päiviä yrittänyt ohjelmoida seuraavaanlaista perusjuttua: Painaessani esim. FC-300:sta painike numeroa 1, miten saan sen vaihtamaan PSA:sta esim. preset nro. 3:sen ja G-Majorista preset nro. 5? Apua tarvitaan melko nopeasti, sillä perjantaina olisi keikka ja olisi kiva saada sinne hyvin pelittävät laitteet :) |
oiva tumpeloinen 23.04.2008 15:44:35 | |
---|
Hei! Siirryin tässä juuri räkkikamoihin ja sen mukana tuoma MIDI -maailma on minulle täysin uutta. Ongelmani liittyy siis Roland FC-300, Sansamp PSA 1.1. ja Tc Electronic G-Majoriin -yhdistelmään. Kytkennät ovat oikein. Olen siis päiviä yrittänyt ohjelmoida seuraavaanlaista perusjuttua: Painaessani esim. FC-300:sta painike numeroa 1, miten saan sen vaihtamaan PSA:sta esim. preset nro. 3:sen ja G-Majorista preset nro. 5? Apua tarvitaan melko nopeasti, sillä perjantaina olisi keikka ja olisi kiva saada sinne hyvin pelittävät laitteet :) G-Majorista ainakin löytyy midi-mapping. Sieltä voi suoraan valita, mikä preset menee päälle mitäkin nappia painaessa. Eiköhän samanlainen juttu löytyne PSA:stakin. |
Kirk 23.04.2008 20:23:33 | |
---|
Olisiko kellään tiedossa jotain sivustoa jossa puidaan samanlaisia ongelmia? |
Insane Kane 23.04.2008 20:27:23 | |
---|
Olisiko kellään tiedossa jotain sivustoa jossa puidaan samanlaisia ongelmia? No manuaalit tulee ensimmäisenä mieleen. Kannattaa ne lukea, ihan oikeasti. Moroo! |
oiva tumpeloinen 23.04.2008 20:29:22 | |
---|
No manuaalit tulee ensimmäisenä mieleen. Kannattaa ne lukea, ihan oikeasti. Näin. Ei missään palstalla keskustella niistä kovinkaan kattavasti, koska koko homma on selitetty todella yksinkertaisesti manuaaleissa. Katsot sen G-Majorin manuaalista Midi mappingin sisältöluettelosta ja luet sieltä. |