Dtfani 23.04.2008 15:10:20 | |
---|
Eli mulla on tuommonen Lead Foot OnOff LFS-1 poljin ja kun laitan sen kiinni Roland 60:en kanavanvaihtopaikkaan niin aina kanavaa vaihtaessa pitää painaa kaksi kertaa, että kanava vaihtuu. Onko mitään kikkaa, jolla tuon vois välttää vai pitääkö minun ostaa semmonen Bossin pedaali? Panosvyö. |
brn2sk8 23.04.2008 15:13:59 | |
---|
Öh öh, vähän paha sanoo kun ei oo kokemusta tosta systeemistä, mutta siis tyhmänä kysyn vielä sellasta juttua että siis kun rolandin cubessahan on varmaan seittemän kanavaa, niin meinaatko että se vaihtaa sen cleanilta särölle? selitäkkö vähän lisää tosta että miltä sen pitäis vaihtaa ja mille, muuten en osaa neuvoo mitään muuta kuin sen että paina nopeeta se kaks... En usko että bossin pedaalilla asia hoituu vaikkakin nehän on kait samalta tehtaalta roland ja boss.. Oon ihan kujalla Cry Baby and ask me WHY WHY |
Dtfani 23.04.2008 15:19:34 | |
---|
Eli tarkoitus on vaihtaa cleanilta (JC clean) leadille (jossa on sitten joku mallinnus päällä). Käsittääkseni sen pitäs toimia tuolla lailla. Cuben manuaalissa tosin kyllä sanotaan, että ennen kuin pedaalin (BOSS) kytkee, tulee siitä vaihtaa joku "polarity". Tässä Lead Footissa ei voi sitä vaihtaa. Panosvyö. |
arppah8 23.04.2008 15:21:30 (muokattu 23.04.2008 15:22:50) | |
---|
Sen kummemmin vahvistinta tuntematta, kuulostaa siltä että sulla on latching-tyyppinen spedu kun pitäisi olla momentary. Latching (lukkiutuva) vaihtaa kanavia normivahvareissa, mutta sun pömpeli taitaa vaatia ton lukkiutumattoman version (momentary), niinkuin digitaalitekniikkaa hyödyntävät yleensä. E: Bossin on/off-speduissa voi nimenomaan vaihtaa ton latching- ja momentary-toimintatyypin välillä. God's away on business |
Dtfani 23.04.2008 16:00:21 | |
---|
Jep, kiitti! Eli kauppaan mars. Panosvyö. |