Backlet 18.04.2008 22:48:42 | |
---|
Tollasta yhdistelmää olen siis suunnitellut. Olen aika aloittelija näiden etu- ja pääteasteiden kanssa, niin kysyn onnistuuko tuo ihan suoraan ilman mitään omia modailuja? Ja miten toimii bänditouhuissa? Saa myös ehdotella muitakin varteenotettavia pääteasteita. Jossain 400€ ylärajalla liikutaan, mutta voi se nyt vähän ylikin mennä, jos pienellä lisäpanostuksella saa paljonkin parempaa tavaraa. |
sepisti 18.04.2008 22:58:30 (muokattu 19.04.2008 22:07:35) | |
---|
Tollasta yhdistelmää olen siis suunnitellut. Olen aika aloittelija näiden etu- ja pääteasteiden kanssa, niin kysyn onnistuuko tuo ihan suoraan ilman mitään omia modailuja? Ja miten toimii bänditouhuissa? Saa myös ehdotella muitakin varteenotettavia pääteasteita. Jossain 400€ ylärajalla liikutaan, mutta voi se nyt vähän ylikin mennä, jos pienellä lisäpanostuksella saa paljonkin parempaa tavaraa. Onnistuu ilman modailuja. Tosin pystyt tuolloin käyttämään vain velocityn toista kanavaa, josta irtoaa siis n. 50W. Jos haluat käyttää stereona, joudut modaamaan framuksen stereoksi, ja tällöin saat Velolle työstetäväksi kaksi 16 ohmin kajaria. Tuolloin tehoa per kautin irtoaa Velosta vain jotain 40W. Tehoa ei ainakaan hevi hommiin ole alkuunkaan riittävästi. Etenkin kun jotkut PODien soundit ovat "täysilläkin" tosi hiljaisia. Itse käytin POD 2 ja Velocity 100 kahteen 8 ohmin "112 kaappiin" ajettuna ja ei oikein riittänyt edes Suomirokki-hommissa. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
M1kko 18.04.2008 23:02:53 | |
---|