Backlet 18.04.2008 22:48:42 | |
---|
Tollasta yhdistelmää olen siis suunnitellut. Olen aika aloittelija näiden etu- ja pääteasteiden kanssa, niin kysyn onnistuuko tuo ihan suoraan ilman mitään omia modailuja? Ja miten toimii bänditouhuissa? Saa myös ehdotella muitakin varteenotettavia pääteasteita. Jossain 400€ ylärajalla liikutaan, mutta voi se nyt vähän ylikin mennä, jos pienellä lisäpanostuksella saa paljonkin parempaa tavaraa. |
sepisti 18.04.2008 22:58:30 (muokattu 19.04.2008 22:07:35) | |
---|
Tollasta yhdistelmää olen siis suunnitellut. Olen aika aloittelija näiden etu- ja pääteasteiden kanssa, niin kysyn onnistuuko tuo ihan suoraan ilman mitään omia modailuja? Ja miten toimii bänditouhuissa? Saa myös ehdotella muitakin varteenotettavia pääteasteita. Jossain 400€ ylärajalla liikutaan, mutta voi se nyt vähän ylikin mennä, jos pienellä lisäpanostuksella saa paljonkin parempaa tavaraa. Onnistuu ilman modailuja. Tosin pystyt tuolloin käyttämään vain velocityn toista kanavaa, josta irtoaa siis n. 50W. Jos haluat käyttää stereona, joudut modaamaan framuksen stereoksi, ja tällöin saat Velolle työstetäväksi kaksi 16 ohmin kajaria. Tuolloin tehoa per kautin irtoaa Velosta vain jotain 40W. Tehoa ei ainakaan hevi hommiin ole alkuunkaan riittävästi. Etenkin kun jotkut PODien soundit ovat "täysilläkin" tosi hiljaisia. Itse käytin POD 2 ja Velocity 100 kahteen 8 ohmin "112 kaappiin" ajettuna ja ei oikein riittänyt edes Suomirokki-hommissa. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
M1kko 18.04.2008 23:02:53 | |
---|
Tollasta yhdistelmää olen siis suunnitellut. Olen aika aloittelija näiden etu- ja pääteasteiden kanssa, niin kysyn onnistuuko tuo ihan suoraan ilman mitään omia modailuja? Ja miten toimii bänditouhuissa? Saa myös ehdotella muitakin varteenotettavia pääteasteita. Jossain 400€ ylärajalla liikutaan, mutta voi se nyt vähän ylikin mennä, jos pienellä lisäpanostuksella saa paljonkin parempaa tavaraa. Täältä löytyy Pod X3 Live -> Peavey 50/50 -> 2kpl 2x12 skobe. Hyvin on toiminu yhdistelmä. Minusta podi on parhaimmillaan - äänityskäytön lisäksi - juuri etuasteena. Olen tuon C30senkin kautta ajanut mut sillon skippasinki ain etuasteen välistä. Piuhat kytketään niinkin monimutkaisesti kuin podin outputista päättärin sisääntuloon. Podista kannattaa valita oikeat output-asetukset. Lisäksi stereo-ominaisuudesta olen ainakin itse pitänyt. Bänditouhouissa systeemi toimii jos volaa riittää päättärissä :D Tuon 50/50 putkiwatit tuottaa kyllä aivan tarpeeksi meteliä meikäläisen tarpeisiin. Classic 30 + podi pärjäsi vielä rumpalille eikä volat ollu kaakossa. Patchit vaihtuu helposti podilla ja sieltä on lisäks helppo ruuvailla patchien väliset volatkin sopivalle tasolle. Minusta tuo putkivahvistin tuo lisäksi eloa podin muuten digitaaliseen soundiin. Eihän tää mikää triaxis oo mutta hintaansa ja monipuolisuuteensa nähden ok peli. "Play Blues, start living"
http://www.sloganizer.net/en/ |
Junkers 18.04.2008 23:35:29 (muokattu 18.04.2008 23:36:05) | |
---|
Itte olen Pod XT:tä tuutannut suoraan vaan C30 inputtiin. Mielestäni sillä tavalla olen saanut parhaat saundit vähimmällä säätämisellä :) Pitäis ehkä tosin vielä tarkemmin katsoa mitä siitä irtoais, jos heittäis pelkkään päätteeseen. Noh, hyvin toimii anyways. Ja kyllä volaa riittää ainaski ihan sen verran ku classicista muutenkin. Patriotism is a virtue for the vicious |
-Cale 18.04.2008 23:37:22 | |
---|
Saat tuon Velon hinnalla tehomäärältään moninkertaisen PA -päätteen, ja noitakin on kehuttu mallintavien kanssa. Itselläni ei ole vielä kokemusta sillä en ole päässyt testaamaan omaani :) |
Alphie 19.04.2008 11:10:32 | |
---|
Itselläni oli joku tovi sitten bassopääte Trace Elliot RA300 juuri tuon Pod XT Liven kanssa käytössä. Toimi ainakin minulla silloin hyvin. Eli et mene varmasti ainakaan pahasti metsään, vaikka jonkun PA- tai bassopäätteen hommaisitkin. |
Backlet 19.04.2008 21:32:54 | |
---|
Onkos tuo velocity muuten edes putkivehje? Ennen oon eläny siinä luulossa, että olis, mutta taitaakin olla trankku, vai? Missäs hinnoissa nuo putkipäätteet noin yleisesti edes liikkuu? Löytyykö mitään varteenotettavia käytettyjäkään tuohon 400-450€ hintaluokkaan? |
ranttis 19.04.2008 21:38:21 | |
---|
Onkos tuo velocity muuten edes putkivehje? Ennen oon eläny siinä luulossa, että olis, mutta taitaakin olla trankku, vai? Missäs hinnoissa nuo putkipäätteet noin yleisesti edes liikkuu? Löytyykö mitään varteenotettavia käytettyjäkään tuohon 400-450€ hintaluokkaan? ihan trankkupelihän tuo on. eikös noi putkipäättärit hyppää jo 500€ paremalle puolelle ainkin uusina. niinpä... |
Backlet 25.04.2008 16:50:14 | |
---|
Lisätäänpäs vielä samaan ketjuun, että minkä hintaisia olisi nuo PA-kamat? Sellaiset, että voisi bändin kanssakin vetää. Osaisiko joku suositella mitään tuollasta? |
-Cale 25.04.2008 17:10:10 | |
---|
|
min 25.04.2008 18:43:47 | |
---|
Mo! Atomic 2x12 50W putkicombo päättäri/kaappi on mallintavien kanssa HYVÄ!!! En mainosta, vaan kokemuksen pohjalta faktaa heitän. Atomiccia saa sakuista www.g66.eu ja asiakaspalvelu on 10+ ja tuodaan kotiovelle halvalla kokoisekseen. En ikuna myy omaani pois. |