Aihe: Ibanez art320 BlackBerry
1
ZipPro
04.05.2008 22:04:09
Jaappanin sivuilla näyttäisi olevan myös tummanpunainen vaihtoehto tuosta ART320 mallista. Mistähän tuollaista voisi tilata kun ei ainakaan suomessa näytä olevan kuin harmaan värisenä. Thomannikaan ei näytä myyvän.

http://www.ibanez.co.jp/products/pa … =2008&cat_id=1&series_id=13
...Hä?
Juicy
05.05.2008 00:00:44

Olipas aika herkullisen värinen, eiköhän tuota joskus rantaudu eurooppaankin...

Mielenkiintoista miten netissä tuo TGB-väritys näyttää noin vaalealta, ja ehkä jopa aavistuksen sinertävältä. Kyllä tuo mulla oleva kitara näyttää aika lailla samalta kuin Jacksonien transparent black-väritys: http://www.jacksonguitars.com/products/search.php?partno=2911006585
"Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene"
Thule
05.05.2008 00:04:23 (muokattu 05.05.2008 00:04:34)
Osaatko noiden mikkien soundista kertoa paremmin? Verrata vaikka johonkin...? Tai paremminkin: kyseinen kitara + kyseiset mikit = ?

Nyt vasta bongasin koko sarjan ja tuo 500-malli kiinnostaisi kovin.
Señorita mas fina, who's that girl?
Juicy
05.05.2008 00:37:33

Osaatko noiden mikkien soundista kertoa paremmin? Verrata vaikka johonkin...? Tai paremminkin: kyseinen kitara + kyseiset mikit = ?

Nyt vasta bongasin koko sarjan ja tuo 500-malli kiinnostaisi kovin.

Jaa-a... Mitenköhän sitä kuvailisi, sanoisin että ovat kyllä paremman kuuloiset kuin RG321:sen vakiona tulevat INF-humpparit, jotka on tosi mutaisen kuuloiset varsinkin droppivireillä. Häiriöitä oli kumminkin yhtä paljon, sekä käsittämättömän herkät kiertämään (taitaa tosin olla mun vahvarin vika).

Hiukan vaikea luonnehtia, sillä ne oli sen kaksi päivää kiinni kunnes vaihdoin EMG:n 81/85-settiin. :P
EMG:n HZ-mikit jotka tuli ltd mmv:n mukana kuulosti jokseenkin samanlaisilta, eli melko ponnettomilta. Näin siis mikäli minun korvani muistavat oikein.

Itse kitarasta vielä sen verran, että ainakin mulla ne nauhat tuntuu olevan melko pehmoista värkkiä, bendaus ohuilla kielillä on hiukan tahkeaa. Siihen kuulemma auttaa kiillotus, jota ajattelin kokeilla jos ne ei ole soittamalla kiillottuneet seuraavaan kieltenvaihtoon mennessä. Muuten kyllä ihan asiallinen lepakko, uskaltaisin väittää että tällä soitetaan pidempäänkin.
"Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)