Aihe: Fulldrive/Barber direct drive/sparkle drive/hot cake fenderille?
1
Stone
01.05.2008 15:03:39

Tässä pisteessä taas ollaan:)
Mikä olisi perus hyvä boost/od kaveri fenderille (blues junior), joka toimisi niin komppi kuin soolosoitossakin (mietoa bluesvääntöä; SRV, John Mayall, Rollarit kautta aikain)?

Voiko noita yllä mainittuja jotenkin yleensäkään pistää paremmuus järjestykseen?
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
penatuna
01.05.2008 16:01:21
Sparklesta ja barberista löytyy mulla kokemusta ja hot cakeakin olen joskus muistaakseni testannut.

1) Sparklessa on makeeta se puhtaan- ja särösoundin sekoitusmahdolllisuus. Särö siinä on semmoinen "tube screamermäinen" hiukan pehmeämmällä alakerralla. Kiva pedaali, mutta myin pois.

2) Hot cake oli muistaakseni aika mieto ja "läpinäkyvä", eli jos tykkäät muuten soundistasi, niin tämä on varmaan aika hyvä bluessiin.

3) Barber löytyy tällä hetkellä setistä ja tämä on hyvä ja monipuolinen pedaali. Aika erilainen vehje kun nuo ylemmät. Hyvä tone ja säröä saa ihan pienestä heviin asti. Boostaa mukavasti.

Barberin hintalaatu ehkä paras noista, mutta sparkle ja hot cake musta kyllä enemmän bluessiin sopivia. Barber LTD voisi kanssa olla ihan kokeiltavan arvoinen.
monotone
01.05.2008 16:52:24

Mulle Hot Cakessa oli kaks sweet spottia; clean boosta ja jossain siinä 3/4 gainista kohdilla. Kevyt rosot ei mulle oikein toimineet, paremminkin siellä pörinän yläpäässä oli ne maukkaimmat asetukset. Skaalahan on melko laaja tossa lootassa, kyllä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)