mugena 27.05.2008 20:38:46 | |
---|
Katselin, että kitarapajalla myynnissä nätti jenkkistrato ja vielä sopuhintaan, mutta näyttää tarvitsevan uudelleennauhoitusta. Onko tuo miten kallis operaatio? Kannattaakko mieluummin ostaa muutaman satasen kalliimpi täysin kunnossa oleva peli vai kunnostaa tuo? Kiitosta jo vastauksista! Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Diabolicum 27.05.2008 20:47:44 (muokattu 27.05.2008 20:48:40) | |
---|
Nauhotus taitaapi muistaakseni olla ainakin Oulun seudulla n. 200€ tikki riippuen vähän nauhoista jotka meinaa laitatattaa. Tietysti jos kitara on muuten itselle mieluisa niin kannattaa harkita. Muuten en jaksaisi itse alkaa moista operaatiota läpikäymään jos tismalleen samanlaisen saa kunnossa olevana sanotaan alle 300 kalliimmalla. Varsinkin jos tekijällä on vielä jonoa ja joudut odottelemaan. Muut kertokoon lisää HeviMetal DJ jo vuodesta 1998 |
WinterMad 27.05.2008 21:04:18 | |
---|
Mulla saattais kans olla uudelleennauhoitus tulossa yhdelle kitaralle, tietääkö kukaan paljonko Härösellä maksaa Oulussa. Joo joo tietty voisin kysyä itsekin, mutta tää on vielä semmosella just wondering -asteella niin en viitsi alkaa kyselemään tarjouksia herralta suoraan. "luulette olevanne hienoja kun kuuntelette paljon eri tyylejä mutta oikeasti paljon kovempi saavutus on jos kuuntelee vaan kokoajan gorgorothia tai eisiidiisiitä" - sub zero |
Diabolicum 27.05.2008 21:05:49 | |
---|
Tuo vastaukseni perustui juurikin härösen arvioon Charvelin 475:n uudelleen nauhoituksesta. Tosin vuonna 2006... HeviMetal DJ jo vuodesta 1998 |
jyrkalt 28.05.2008 00:41:00 | |
---|
Tässä.. http://www.lottonen.com/huoltotyot.html Kitarapajalla muuten saat sen nauhoituksen teetettyä myös. Hinta heillä muistaakseni oli aikalailla samaa luokkaa kuin yllä. Samaan rahaan tulee tietenkin uusi satula. Runttaa sitä kitaraa! Overdriven pitää saundaa siltä että se puree sua munista! |
Crossroad 29.05.2008 16:36:52 | |
---|
nauhoitettuna hintaa nousee 900€:n paikkeille,jolla summalla saa esim torilta jo samanikäisiä plus malleja,tai hyvällä tuurilla esim american vintage-mallia. |
Kimmo72 29.05.2008 17:12:30 | |
---|
Eiks niitä voi nauhottaa vaikka ihan neliraiturilla O__o Joo.. Itellä olis kanssa wanhassa Kramerissa sama operaatio. Ollu jo vissiin viimiset 6 vuotta. Mutta ei millää tunnu löytyvän sitä paria hunttia tohon. Kaikkeen muuhun kyllä.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Sensonic 29.05.2008 17:35:17 | |
---|
Katselin, että kitarapajalla myynnissä nätti jenkkistrato ja vielä sopuhintaan, mutta näyttää tarvitsevan uudelleennauhoitusta. Onko tuo miten kallis operaatio? Kannattaakko mieluummin ostaa muutaman satasen kalliimpi täysin kunnossa oleva peli vai kunnostaa tuo? Kiitosta jo vastauksista! No jos skeba on muuten OK ja haluaisit sen, niin sitten vaan ostamaan ja tekemään uudelleennauhoitus Ruokankaalla. Se on tällä hetkellä tietääkseni ainoa lafka, jolta voi tilata kitaraan rosterinauhat. Ja ne kuulemma kestävät isältä pojalle. No tietty rahaa siihen voi palaa 500-700 euroa, mutta sen jälkeen kitaralla soittelee pitkän aikaa. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Landola F6/Cut |
pekip 30.05.2008 21:02:44 | |
---|
Pajalle ääni täältä, parin sadan nurkilla tehty mulle pari nauhoitusta ja jälki ollut priimaa.Huom saat valmiiksi aukisoitetun kitaran jossa uudet nauhat ja viellä valita nauhat itte........... you don´t have to be the best one,just be a good´un |
Postipate 31.05.2008 14:41:07 | |
---|
hitusen ohi aiheesta, mutta monenko vuoden välein yleensä hiotte nauhat? |
HeavyMachinery 31.05.2008 21:59:52 | |
---|
hitusen ohi aiheesta, mutta monenko vuoden välein yleensä hiotte nauhat? Kerran vuodessa , riippuu kitarasta eli onko se koko ajan aktiivi käytössä. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Detox 01.06.2008 12:11:41 | |
---|
Pajalle ääni täältä, parin sadan nurkilla tehty mulle pari nauhoitusta ja jälki ollut priimaa.Huom saat valmiiksi aukisoitetun kitaran jossa uudet nauhat ja viellä valita nauhat itte........... Mulle kävi pajalla niin (vuosia sitten) että pyysin Dunlop 6000 nauhat niin kitarassa oli 6100 nauhat haettaessa. Vieläkin harmittaa. Mutta eiköhän ne pian taas mene vaihtoon. Itse nauhat eivät maksa juuri mitään (pari kymppiä) mutta vaihto/duuni siinä 1000 mummon markkaa... |