Aihe: Fender paisley stratocaster? millainen skitta?
1
wizard86
02.07.2004 23:48:50 (muokattu 03.07.2004 10:02:48)
Kaveri ilmoitti että olis tarjolla fenderin japanissa tehty paisley strato hintaan 450€. Pitäisikö ostaa?(saan vielä maksettua osamaksulla) omasta mielestä tuo hinta on naurettavan halpa. Kaveri sanoi ettei skitassa ole mitään vikaa. tuossa kuva ja vähän tietoa:

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-160942.html

kitaran saisin maanantaina - keskiviikona ku velipoika tulee kaverilta kylästä.

kitaraan on vaihdettu: satula, kieltenohjaimet,(muistaakseni niitä on kaksi) volume- ja tone potikoiden nupit, mikinvalitsimen nuppi ja mikin kuoret mustiin.
Albert järvinen on jumala...8}
fox
03.07.2004 01:50:22

Kaveri ilmoitti että olis tarjolla fenderin japanissa tehty paisley strato hintaan 450€. Pitäisikö ostaa?(saan vielä maksettua osamaksulla) omasta mielestä tuo hinta on naurettavan halpa. Kaveri sanoi ettei skitassa ole mitään vikaa. tuossa kuva ja vähän tietoa:

kitaraan on vaihdettu: satula, kieltenohjaimet,(muistaakseni niitä on kaksi) volume- ja tone potikat, mikinvalitsin ja mikin kuoret mustiin.

Osta pois, jos pidät asiallisena.. Eipähän tuo oo muuta ihmeellisempää ku vinyylitapetilla päällystetty normi Strato.. Voi hipahtavat fiilikset tulla..
wizard86
03.07.2004 09:58:43
Osta pois, jos pidät asiallisena.. Eipähän tuo oo muuta ihmeellisempää ku vinyylitapetilla päällystetty normi Strato.. Voi hipahtavat fiilikset tulla..

Kitara on 370 kilometrin päässä joten en pääse sitä kokeileen=(. No pakko kai se on ostaa. Onko kellään kokemuksia tosta kitarasta?
Jucciz
03.07.2004 13:58:24
Kitara on 370 kilometrin päässä joten en pääse sitä kokeileen=(. No pakko kai se on ostaa. Onko kellään kokemuksia tosta kitarasta?

Ei varsinaisesti tuosta kitarasta, mutta sen (sielun)veljestä Blue Flower Stratocasterista kyllä. Ainakin itse olen kyseiseen keppiin ollut kovin tyytyväinen. Wannabe-hipille varma valinta. :) Ulkonäön perusteella omaani aikanaan päädyin, mutta sen lisäksi, että kitara näyttää, se myös kuulostaa hyvältä. Jälkeenpäin olen vaihdattanut kitaraan mikit, sillä sain halvalla DiMarzion Blue Velvetin ja pari Duncanin SSL-1:ä. Ainakin japsiversiossa (Onko niitä muitakin?) oli myös aivan käyttökelpoiset vakiomikit. Sarjanumeron perusteella omani ajoittuu vuoteen 1989.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Sammakko
03.07.2004 14:04:52

Mitä puuta tuon runko on?
JartZA
03.07.2004 14:29:45
Mitä puuta tuon runko on?

Thomannin sivujen mukaan se on basswoodia, eli lehmusta(?)
SG: "nicht only forthe guys that like Angus Young or Pete Townsend." -Thomann
saturnzreturn
03.07.2004 19:48:29
Thomannin sivujen mukaan se on basswoodia, eli lehmusta(?)

tod. näk.

eipä tuossa mitään muuta ihmeellistä varmaankaan ole kuin tuo väri
my wallet's fat and so is my head
wizard86
03.07.2004 21:00:32
tod. näk.

eipä tuossa mitään muuta ihmeellistä varmaankaan ole kuin tuo väri

No hinta puhuu jotain muuta, thomanilta 825€ + postikulut. Suomessa varmaankin yli tonnin. Ja onkai tuo paisley parempi kuin nuo mexico fenkut(eikös siinä ollut groverin virittimet?? vaikka eikai ne nyt lisää hintaa kovin paljoa. mitkä mikit siinä on?).
saturnzreturn
03.07.2004 22:44:41
No hinta puhuu jotain muuta, thomanilta 825€ + postikulut. Suomessa varmaankin yli tonnin. Ja onkai tuo paisley parempi kuin nuo mexico fenkut(eikös siinä ollut groverin virittimet?? vaikka eikai ne nyt lisää hintaa kovin paljoa. mitkä mikit siinä on?).

mikit on ihan perus singlecoilit, eli ihan varmasti aivan samanlaiset kuin muissakin japseissa. tuo hinta voi puhua ihan mitä vaan mutta pääasiassa siinä on se väri ja "limited edition".

ihan perusjapsifenkku tuo on, mutta jos on fetissi niin osta pois. ei varmasti ole huono kitara, nuo japsifenkut on hyviä soittimia, mutta itse en ostaisi, sillä halvemmallakin fenderin saa.

mut jos on fetish niin osta pois
my wallet's fat and so is my head
Dr. Muff
03.07.2004 22:46:39

Jos noita Suomesta saa niin en näe syytä miksi olisivat kalliimpia. Ei sitä hintalapun hintaa ole pakko maksaa.

Juicciz kehaisi mikkejä. Mun uudemmassa (kesäkuu 1997) CIJ stratossa oli kyllä muistaakseni luvattoman huonot mikit ja huono switchi. Muuten ei valittamista, talla ja virittimet hyvät. Pehmeät nauhat.
Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/
wizard86
04.07.2004 00:03:03
Jos noita Suomesta saa niin en näe syytä miksi olisivat kalliimpia. Ei sitä hintalapun hintaa ole pakko maksaa.

Juicciz kehaisi mikkejä. Mun uudemmassa (kesäkuu 1997) CIJ stratossa oli kyllä muistaakseni luvattoman huonot mikit ja huono switchi. Muuten ei valittamista, talla ja virittimet hyvät. Pehmeät nauhat.

No itse kun olen vertaillut suomen musaliikkeestä jonkin tuotteen hintaa thomanin hintoihin, niin olen AINA joutunut toteamaan että thomanilla on halvempaa.(vaikka kyllähän se on jo melkein itsestään selvää. Thomanilla vähemmän välikäsiä)
Dr. Muff
04.07.2004 00:12:56
No itse kun olen vertaillut suomen musaliikkeestä jonkin tuotteen hintaa thomanin hintoihin, niin olen AINA joutunut toteamaan että thomanilla on halvempaa.(vaikka kyllähän se on jo melkein itsestään selvää. Thomanilla vähemmän välikäsiä)

Fenkun hinnat pitäisi olla Euroopassa kaikkialla samat. Thomann ilmoittaa nettohinnan, Suomessa yleensä ovh josta irtoaa kunhan on tosissaan ostamassa. Samaan hintaan ne Suomesta saa, trust me been there. Ja sain mä vahvistimen 100e halvemmalla kuin thomannilta.
Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/
Johnny99
04.07.2004 03:59:47

Oon itse huomannut että Ibanezin kitarat (ainakin akustiset) ovat ainakin Suomessa halvempia kuin Thomanilla. Kunhan saa vaan sen suunsa auki siellä liikkeessä eikä tyydy hintalapun tietoihin. Tinkiminen on taitolaji ja sitä pitää harrastaa.
Sano EI jos pelkäät, sano KYLLÄ jos pelkäät turhaan.
saastari
04.07.2004 18:24:26
Ihan asiallinen peli tuo Pink Paisley on. En vaihtais pikkurahasta pois. Oma yksilöni on 80-luvun puolivälin tekeleitä.
Sakkesetä
McNulty
05.07.2004 13:55:01

kitaraan on vaihdettu: satula, kieltenohjaimet,(muistaakseni niitä on kaksi) volume- ja tone potikoiden nupit, mikinvalitsimen nuppi ja mikin kuoret mustiin.

hmm... mielestäni tuo on kaunein strato, ja myös hyvä soittoinen. Japani-Stratot ovat laadultaan loistavia. Itse jos stratoa ostaisin niin tuollainen olisi kyllä aika ehdoton valinta (tietysti sen '68 woodstock-straton jälkeen) =))

Eipä ole tuo 450e nyt niin paha hinta mikäli se ON hyvässä kunnossa.
T-Bone
Lennu
09.04.2020 16:18:27

Vieläkö sulla on se? Olisin kiinnostunut.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
73nd3r
09.04.2020 22:31:37
Tulee mielenkiintoinen pääsiäissunnuntai kun odotetaan Paisleyketjun ylösnousemusta 16 vuoden tauolta. Rolling stone luolan suulta...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)