Germaniac 13.06.2008 13:22:25 | |
---|
Auttakaa amatööriä! Viimeksi treeneissä pelasi mainiosti, mutta nyt kun meinasin himassa luukuttaa niin napsauttaessani standby namiskan päälle, ääni oli normaalisti kovalla about sekunnin mutta meni sitten napsauksen saattelemana todella hiljaiseksi. Missä vika? Yleensä kun putket alkaa vedellä viimeisiään, olen huomannut että äänenvoimakkuus heittelee välillä heikoksi ja sitten taas palautuu mutta nyt ei ollut siitä kyse koska kokeilin tilalle käyttämättömiä putkia ja sama vaiva. Pitääkö viedä vehje huoltoon? No oikeastaan kyllä pitäisi muutenkin, sillä olen soittanut jo jonkin aikaa puolitehoilla koska yhdessä putken paikassa on jotain vikaa ja se pitäisi saada korjattua. Vahvistimeni on siis JCM 800 2210. |
mvirta 13.06.2008 13:29:38 | |
---|
Virtalähteen konkat (ns. suotokonkat) ovat kanssa yleinen vanhuudenvaiva vahvareissa. Ne voi oirehtia aika monella tavoin, sulakkeiden pamauttelusta hitaisiin käynnistymisiin ja kylmänä tai kuumana lakkoilemisiin. Ja aika varma juttu on että ne tossa parin-kolmen kympin iässä itsensä vaihdattavat. Eli mä veikkaan niitä.. onko jotain palkintoja oikein arvanneille? Yksi suosittu juttu on kanssa efektiluupin temppuilu, sen kunto testataan vetämällä suora piuha sendistä returniin ja katsotaan muuttuiko mikään. Jos vika ilmenee roudauksen jälkeen, katostaan yleensä onko kaikki putket kunnolla kiinni.. eli etuasteputket sulla lienee vielä tsekkaamatta. Shut Up 'n Play Yer Guitar |
Numb 13.06.2008 14:13:13 | |
---|
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
merirosvokissa 13.06.2008 14:34:42 | |
---|
http://www.myspace.com/thelegionnaireband
Avatarissani esiintyvä mieshenkilö on minun BFF, hihi |
novo 13.06.2008 16:55:42 | |
---|
Off-topicoin minäkin ja annan vieläpä Numbille plussan :D voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Kimmo72 13.06.2008 17:07:05 (muokattu 13.06.2008 17:07:38) | |
---|
Painoin varotusta. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Gary the pine 13.06.2008 20:39:34 | |
---|
Varoitus my aars, iso plussa, tätä lisää! Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! ------> |