kitaristijeesus 13.06.2008 02:17:46 | |
---|
eli stratoni antiikkiset bluespalikat saa nyt siirtyä sivuun tuliterien mikrofonien tieltä. kysymys kuuluu, mitkä edellisistä valitsen, perustelettehan vastauksenne. asdfsaasdasd |
duc 13.06.2008 07:23:08 (muokattu 13.06.2008 07:40:08) | |
---|
Millasta heviä soitat? Ja kerro nyt vielä että millanen "strato". |
BBHendrixon 13.06.2008 13:30:44 | |
---|
Hot Rails on ainakin helvetin kuuma ja liiankin hevin kuuloinen hi gain soundilla. Mutta sullehan se ei välttämättä oo haittapuoli lainkaan ;) Voi kuulkaa, kaikki biisit ja kitarakamat on tehty jo aikoja sitten ;) |
Elbura 13.06.2008 18:12:36 | |
---|
Ite pitäisin nuo "ikivanhat bluespalikat" ihan siinä stratossa ja ostaisin uuden kitaran mikkeineen ton hevin soitteluun. |
kimurantti1 13.06.2008 18:17:02 | |
---|
Ite pitäisin nuo "ikivanhat bluespalikat" ihan siinä stratossa ja ostaisin uuden kitaran mikkeineen ton hevin soitteluun. Sulla on varmaan hyviä ehdotuksia kitaroista, jotka saa uusien mikkien hinnalla? ;-) |
JOPPA 13.06.2008 20:14:32 | |
---|
Hot Rails For Strat By Seymour Duncan!! Hot Rails For Strat By Seymour Duncan!! Hot Rails For Strat By Seymour Duncan!! Hot Rails For Strat By Seymour Duncan!! Hot Rails For Strat By Seymour Duncan!! Noi on niiiiiin hyvät mikit ettet paljoo parempia tuu ainakaan helposti löytämään! hehe Hyvien kitaristejen ei tarvitse harjoitella. Se on taidottomien hommaa. |
Billsner 13.06.2008 21:38:37 | |
---|
Samantien Kent Armstrongin Ultra Distortion. On nimensä veroinen mikki, erittäin terävä, erotteleva ja "kirkuva". Ei tuolla kyllä mitään bluesia vedällä, mutta metalliin erittäin asiallinen mikki. Itellä löytyy tuo kahdesta kitarasta. Eikä edes maksa paljoa kun tilaat suoraan WD-Musicilta jenkeistä. Wrapped in plastic |
kitaristijeesus 14.06.2008 01:08:07 (muokattu 14.06.2008 01:09:53) | |
---|
Millasta heviä soitat? Ja kerro nyt vielä että millanen "strato". ESP jaappani stratokasteri, kitarassani on minulle paras tatsi, ja tämän takia mikitän vain tämän uusiksi. en myöskään arvokasta kitaraa viittis alkaa poraileen että siihen ihan aidot humbuckerit sais kiinni. ` eli hr =hot, muut not ? E: ja soittelen pääosassa stonea, sinergyä, amoralia, northeria, ja tän tämmöistä =) asdfsaasdasd |
duc 14.06.2008 01:11:34 | |
---|
Cool Rails olis vähemmän hot ainakin, sopii paremmin yhteen yksikelaisten kanssa. |
mazq 14.06.2008 01:12:35 (muokattu 14.06.2008 01:15:45) | |
---|
Mulla on stratossa Tone Zone S ja se on kyllä melko monipuolinen mikki. Voisin sanoa, että TZS on kuulemistani yksikelaisen kokoisista humppareista niitä ainoita jotka _melkein_ kuulostavat täyskokoiselta humpparilta. Mä tykkään. EDIT: Niin ja kyllä tossa tehoo riittää vähän rankempaan menoonkin. |
Icy-Sun 14.06.2008 02:03:40 | |
---|
eli stratoni antiikkiset bluespalikat saa nyt siirtyä sivuun tuliterien mikrofonien tieltä. kysymys kuuluu, mitkä edellisistä valitsen, perustelettehan vastauksenne. Voi olla, että kasarissa vie ainakin Super Distortion. There ain't noway out tonight |
Ziggy Bubba 14.06.2008 03:43:23 (muokattu 14.06.2008 03:45:05) | |
---|
E: ja soittelen pääosassa stonea, sinergyä, amoralia, northeria, ja tän tämmöistä =) Tuohon hommaan Hot Rails on omiaan, aika kuumaa mikkiä nähdäkseni noihin kaivataan... Mulla ois yks ylimääräinen valkoinen tallamallin SD-Hot Rails mikron päällä, vink ;) E: sori kaupustelu... |
Vapour 14.06.2008 10:40:25 | |
---|
Enhän minä tiedä varsinaisesti mistään oikeastaan mitään, mutta itselläni on SG:ssä täysikokoinen DiMarzion Super Distortion tallassa ja tykkään soundista paljosti. Stratossa tuo olisi tietty terävämpi, vaan haittaneeko tuo, kun erottelua kuitenkin piisaa. Tone Zone on sitten vähän niin ja näin, jotkut tykkää siitä isosta keskialueesta, toiset kiroaa tukkeavaa soundia. En ehkä itse ottaisi Tone Zonea suursärösoitantaan. If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. |
mazq 14.06.2008 11:43:38 (muokattu 14.06.2008 18:00:59) | |
---|
Tone Zone on sitten vähän niin ja näin, jotkut tykkää siitä isosta keskialueesta, toiset kiroaa tukkeavaa soundia. En ehkä itse ottaisi Tone Zonea suursärösoitantaan. Tone Zone S kait kuulostaa erilaiselta kuin täyskokoinen Tone Zone. Ite oon sitä mieltä että kyllä tolla suursärösoitanta luonnistuu. Täs on pari huitaistua klippiä tone zone s:llä vähän isommalla säröllä, ja tosiaan, ne on huitaistuja, pääasia on että antaa vähän suuntaa soundista (ei sillä että osaisin oikeastikkaan soittaa): http://koti.mbnet.fi/mazq_89/mesatriplerectifier.mp3http://koti.mbnet.fi/mazq_89/peavey5150.mp3http://koti.mbnet.fi/mazq_89/englpowerball.mp3 Nauhoiteltu Pod XT:llä, virheitä ompi ja tempo päin peppua, enkä noista soundeistakaan oo ihan varma :), mutta toivottavasti noista jotain apua on. |
pekurides 14.06.2008 12:04:25 | |
---|
Een myöskään arvokasta kitaraa viittis alkaa poraileen että siihen ihan aidot humbuckerit sais kiinni. `
E: ja soittelen pääosassa stonea, sinergyä, amoralia, northeria, ja tän tämmöistä =) Tämä yhtälö on aika mahdoton. Stone ym.& singlecoil. Hommaa suosiolla toinen kepukka humbuckerilla, se tulee kuitenkin eteen turha rimpuilla. Ei sinkulla saa samaa saundia kuin humpparilla.piste. niin rimpuilu on ihan turhaa. Mä oon sitä mieltä että stratossa pitää olla straton saundi ja lespassa lespan. Sitä varten ne on tehtykkin :) ... alunperin ps. ei tietenkään mitään tuunailua ja kokeilua vastaan, anna mennä vaan! niin minäkin teen. Tunteella päin vittua. |
Valdemart 14.06.2008 17:41:53 | |
---|
Hommaa suosiolla toinen kepukka humbuckerilla, se tulee kuitenkin eteen turha rimpuilla. HotRails on humbucker. You Can't Put Your Arms Around a Memory |
Kimmo72 14.06.2008 17:49:06 | |
---|
Voinki varmaan oftopikoida sevverran, ja kysästä, et mitäköhän mikkejä David Gilmour käytti/käyttää kuulussa mustassa stratossaan? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Explorer 14.06.2008 17:57:18 | |
---|
Voinki varmaan oftopikoida sevverran, ja kysästä, et mitäköhän mikkejä David Gilmour käytti/käyttää kuulussa mustassa stratossaan? Alkuperäinen tallamikki vaihtui Animalsin aikoihin Dimarzio FS-1:een, sitten Wallin kiertueesta lähtien tähän päivään saakka se on ollut Duncan SSL-1. Hetken aikaa keskimikkinä oli Gibsonin humppari. Tuolta voi vaania lisää tietoa aiheesta: http://www.gilmourish.com/?page_id=66 You ain't seen me, right! |